Najnovšie články z kategórie Foristov

Biky fóristov: Quidoo & Merida Ninety Nine XT-D (2012)

Slavo ma oslovil, aby som napísal pár teplých slov o mojom bajku. Počasie rozdáva karty len pre najvytrvalejších hráčov, takže tu máme uhorkovú sezónu, ktorá zvládne aj jeden mainstreamový bajk ako je moja Merida 99. Začnem netradične záverom.
Biky fóristov: Marinada a jeho Da Bomb Cherry bomb

Zdravím všetkých bikerov. Moje meno je Mário, nick Marinada a napísal som niečo málo o tom, ako som sa zaľúbil do MTB.
Biky fóristov: Mišo Petrovič a jeho bike príbeh

Ahojte, volám sa Mišo, slovenčina mi nikdy nešla najlepšie, literatúra ma nikdy extra nebavila a aj napriek tomu som zmaturoval na jednotku (buďte si istý, že nieste prvý kto tomu nedokáže uveriť) :D preto ma ospravedlňte ak v článku nájdete nejakú chybu. Po prečítaní drashovho článku o jeho bajku som si povedal že, by som mohol napísať niečo podobné aj ja, tak prajem príjemné a dúfam že aj zaujímavé čítanie.
Biky fóristov: Drashov nemec alebo od PC k bajkovaniu

Je rok 2011. Ako vždy, prídem zo školy domov, kabelu hodím do kúta a sadnem za počítač. Ešte ani nenabehnú všetky programy, už spúšťam World of Warcraft. Od tretej triedy sa toto konalo rok čo rok, bez väčšej zmeny. "Gulička", čo celý deň sedí za počítačom a zo školy nosí gule, ak sa zadarí, tak poznámky za správanie od učiteľov. Niečo je ale iné, zapípa mi skype. Marco Polo píše "Neskočíme okolo Sĺňavy?". Ach, tá zmes pocitov - už týždeň chodíme po vonku. Od doby, čo si kúpil svoj nový Cube, je to každodenná rutina. Dokončím rozrobený quest, vypnem počítač. Mama na mňa hodí ten pohľad, čo už sedem dní na mňa hádže. Pokrčím ramenami, vytiahnem starú BMX a mierim ku Krajinskému mostu, kde sa následne s Marcom stretnem.
Biky fóristov: Dartmoor Hornet 2011

Medzi návštevníkmi MTBiker.sk sa nájde množstvo zaujímavých a krásnych bikov. Určite stojí za to dozvedieť sa o nich viac a práve to má na cieľ rubrika Biky fóristov. Dosť bolo úvodu a prejdime rovno k tomu, čo napísal o svojom biku Dartmoor...
Biky fóristov: Dano5 a Yeti

Medzi návštevníkmi MTBiker.sk a hlavne aj medzi fóristami sa nájde množstvo zaujímavých a krásnych bikov. Určite stojí za to dozvedieť sa o nich viac. V tomto článku predstavuje Dano5 svoj čierny Yeti.
Biky fóristov: HELLBOY22 a jeho KGB Fidel

Určite veľa ľudí na fóre vie, že vlastním bike Kgb Fidel, v oranžovej fabre. A určite veľa ľudí vie že bike som si skladal, no čo veľa ľudí nevie je, prečo som použil diely aké som použil. Všetko to začalo v júni minulého roku, keď som sa rozhodol vymeniť môj XC rám Mongoose, ktorý si ešte možno niekto pamätá. Vtedy som kúpil street Pells, ktorý mi ale dlho nevydržal a kúpil som už spomínané Kgb, vtedy za cenu 109 eur. Rám je od známeho taiwanského výrobcu Astro, rámy od neho nakupuje veľa značiek, hlavne veľmi populárny DH rám, ktorý má aj CTM či KHS. Ale späť k biku.
Biky fóristov: Turbiho Klein

Gary Klein. Meno ktoré nechcelo robiť to čo všetci ostatní. Dural, trubky veľkého priemeru, zabrusované zvary, lanká vedené vnútrom rámu, výnimočné farby a dizajn, riadidlá s predstavcom z jedného kusu, masívne duralové vidlice, oversize integrované hlavové zloženie poprípade ložiská priamo lisované do stredovej rámovej trubky. To všetko je síce v tejto dobe bežné ale Gary tieto veci robil pred dvadsiatimi rokmi! Seriál článkov