Najnovšie články z kategórie Fotogaleria

Keď príroda maľuje - neopísateľné čaro jesene

Pre niekoho nepatrný detail, pre iného bežný jav v tomto ročnom období, no sme aj takí, ktorí si tieto detaily všímame, citlivo vnímame a priam sa nimi kocháme.
Video: Ako zaujímavo a efektne odfotiť bicykel?

Pre peknú fotku biku nemusíte byť profesionálny fotograf, pomôcť vám môže týchto pár odporúčaní.
Zbierajte zážitky s novými GoPro HERO7 PR článok

Zbierajte zážitky s novými GoPro HERO7

Nie je to tak dávno, čo sme sa dočkali predstavenia novej akčnej kamery GoPro. A aby toho nebolo málo, neprišla len jedna kamera, ale rovno tri.
Fotografie, ktoré obleteli celý svet

Počasie vonku v týchto dňoch už tomu síce nenasvedčuje, ale v skutočnosti to nie je tak dávno, čo sme s napätím sledovali tohtoročnú Tour de France. Peter Sagan a jeho dramatické dojazdy do cieľa nenechávali nikoho chladným. Po návrate z práce sme rýchlo zapínali obrazovky a prežívali jeho úspechy aj pády.
Fotogaléria: FOR BIKES 2018 – krátka ochutnávka

Brány pražského veľtrhu FOR BIKES sa tento rok otvorili už po 9. krát a rozhodne bolo čo obzerať. Preto vás pozývame na drobnú ochutnávku z prvého dňa so zopár zaujímavosťami.
Fotogaléria: FOR BIKES 2018 - deň prvý

Najväčšia koncentrácia elektrobicyklov (v rámci Slovenska a Česka) - aj o tom je 9. ročník FOR BIKES. Jednoducho ideálne miesto, kde pozrieť, vyskúšať a porovnať pohonné systémy elektrobicyklov...
RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše

V sobotu 24. 9. 2016 sme zavŕšili letnú cyklistickú sezónu v pretekársko-guľášovo-cykloturistickom duchu. Pod názvom RIDE UPHILL 2016 sme zorganizovali preteky do vrchu a nadviazali sme tak na tradíciu jesenných pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”.
Fotogaléria: Ružomberské schody 2016 - už tradičná jesenná akcia

Schody prilákali do Ružomberka zopár desiatok jazdcov, ktorí si to rozdali na mestskom okruhu s dĺžkou 2 020 a prevýšením 56 metrov. Jazdilo sa na jednu hodinu plus jedno kolo. Pripravená bola aj alternatíva bez schodov, ktorá merala 1 560 metrov a jazdila sa na 40 minút plus jedno kolo.
Fotogaléria: Návšteva v centrále nemeckého výrobcu bikov Ghost

Minulý týždeň sme sa boli pozrieť na novú kolekciu Ghost 2017, ale fotografie zatiaľ nemôžu byť publikované, respektíve, nové modely sme nemohli fotografovať. Absolvovali sme však prehliadku továrne a centrály spoločnosti v nemeckom meste Waldsassen, kde sme fotografovať mohli, a tak môžeme priniesť fotoreport zo zákulisia výroby, resp. skladania bikov.
Fotogaléria: Majstrovstvá sveta v horskej cyklistike v Novom Meste na Morave 2016

285 záberov z trate ale aj zázemia výmimočnej bike akcie, ktorá má jednu z najlepších atmosfér z celého seriálu. Fotogaléria zachytáva dianie od juniorov až po elite kategórie a možno si to o rok prídete pozrieť naživo.
Fotogaléria: Majstrovstvá SR v zjazde a 3. kolo Slovenského pohára v zjazde horských cyklistov

Pozrite sa, aké to bolo na trati v Jasnej, na ktorej vybojoval majstrovskú titul v kategórii muži - elite Jozef Ondič. Medzi ženami triumfovala Češka Jana Bártová a slovenský titul si vyjazdila Jana Krajčovičová.
Fotogaléria: Pražské schody 2016

128 schodov a poriadne náročný aj keď iba približne pol hodinový pretek. Upravená trať prilákala stovky či tisíce divákov a pretekári hnali neustále tepové frekvencie do maxím. Podobná akcia sa koná začiatkom septembra aj u nás - Ružomberské schody.