Najnovšie články z kategórie Fotogaleria

Fotoreport: Peter Sagan na Detskej tour vo Svätom Jure - výnimočne aj so Saganom

V nedeľu - 1.5.2016, sa vo Svätom Jure konalo v poradí už 3. kolo Detskej tour Petra Sagana. Toto kolo bolo výnimočné tým, že spolu s deťmi štartoval aj samotný Peter Sagan. A ako to celé vyzeralo, si môžete pozrieť v nasledujúcej fotogalérii.
Fotogaléria: VISEGRAD 4 RACE - z Čunova do Gabčíkova a späť

Nedeľu (24.4.2016), sme sa rozhodli spríjemniť menším cyklistickým výletom na preteky v rámci série VISEGRAD 4 RACE, s fotografickými úmyslami. Slovenská etapa tejto série merala 160 kilometrov so štartom z Čunova do Gabčíkova a okruhom po priľahlých dedinách, s cieľom späť v Čunove.
Fotogaléria: FOR BIKES 2016

1. až 3.4.2016 sa v Prahe na Letňanoch už po siedmykrát otvorili brány najväčšieho cyklistického veľtrhu v strednej Európe. Na výstavisku prezentovalo svoje výrobky viac než 300 firiem. Na svoje si iste prišli víkendoví cyklisti. Kto sa tešil na svetové novinky, prípadne špičkové výrobky, nebol týmto ročníkom plne uspokojený. Pár exemplárov od novo vystavovaných značiek ako napr. Time, Bulls, Eddy Merckx, Turner, Chromag alebo Taroka, nestačilo zachrániť očakávania „cyklo-fajnšmekrov“.
Výber decembrových fotografií s inverziami a veru bolo z čoho vyberať

Koniec decembra bol takmer celý v znamení inverzie a aj keď je ešte v lesoch často blato, oplatilo sa vyšliapať nad oblačnosť, ktorá sa držala veľmi nízko. Do fóra ste pridali desiatky záberov, preto som neodolal a vytvoril z nich výber tých najzaujímavejších momentiek.
Fotomomentky z 15. etapy Tour de France 2015

Napriek tomu, že sa Saganovi finiš nevydaril podľa jeho predstáv, po pretekoch prišiel na biku za fanúšikmi, s ktorými sa krátko porozprával a aj pofotil. Početnú skupinu Slovákov si všimli aj niektoré zahraničné televízie a robili rozhovory.
Fotogaléria: Ružomberské schody 2015, alebo ako sa jazdí na biku po schodoch

Netradičná akcia prilákala do Ružomberku zopár desiatok jazdcov a ako to na trati vyzeralo si môžete pozrieť na nasledujúcich fotografiách...
Fotogaléria: ŠKODA Slovenský raj 2015 - Poriadne rýchle a mokré

399 fotografií z "Raja", kde sa konalo v sobotu 5.9. 2015 finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015. Aj keď počasie veľmi neprialo, na štart sa postavilo 476 bajkerov a bajkeriek, z ktorých prišlo 469 až do cieľa.
Fotogaléria: XC Cross country Skalica 2015

V sobotu 29. augusta sa v rekreačnej oblasti Skalica - Zlatnícka Dolina uskutočnil už štvrtý pretek na horských bicykloch v disciplíne XC Cross Country. Zároveň tento pretek bol aj finálovým podujatím seriálu Hertsport Extreme Tour 2015. Trať mala dĺžku 3.7 km a pozostávala z týchto častí: AC/DC Trail, Snake Trail, Avalanche Trail a Challenge Trail.
Otváračka Pumptracku na Lučine - Trať aj otvorenie sa vydarilo na jednotku

V sobotu 22.8.2015 sa uskutočnilo oficiálne otvorenie Pumptracku Lučina. Pumptrack sa skladá z veľkého okruhu, na ktorý sa napája menší okruh, ktorý je uprostred. Veľký okruh som zvládal dať maximálne tri jazdy, je vidieť, že musím ešte ponaháňať kondičku a trošku tej techniky.
Reportáž: KELLYS GREEN BIKE TOUR 2015

V sobotu 22.8.2015 je počasie po predchádzajúcich horúčavách takmer ideálne, tak prečo sa nepopreháňať po Malých Karpatoch. Vravím si aj s kamarátom “pome ho ta“. Trošku sme si privstali, aby sme chytili dobré miesto na parkovanie a na ostatné sme sa už spoliehali, že bude prebiehať ako pri predchádzajúcich 7. ročníkoch. Nemýlili sme sa. Prívetivé zázemie, rýchla registrácia a  príjemná štartová atmosféra. Organizátori pripravili 34 a 75 kilometrovú trať, nezabudli ani na detský pretek a 34 kilometrovou traťou potešili aj elektrobikerov.
Fotogaléria: HORAL TOUR 2015

Vo Svite sa koncom minulého týždňa bicyklovalo vo veľkom: HORAL TOUR, ŠKODA Horal MTB maratón a ešte aj Detská tour Petra Sagana. Fotogaléria Petra Kostku zachytáva zázemie akcie aj nasadenie jazdcov na trati.
Fotogaléria z Pálavského Krpála

V Mikulove pri Brne, kúsok od hraníc so Slovenskom, sa v sobotu konal MTB maratón Pálavský Krpál, ktorý si zapísal už svoj 8. ročník. Na nenáročnej trati cez krásny región Pálava sa naháňalo aj nemálo Slovákov, ktorí sa na takmer 500 fotkách istotne nájdu.