Najnovšie články z kategórie Fotogaleria

Reportáž: Arkády DownMall 2015 - Parádna akcia v nákupnom centre

Arkády DownMall sa opäť vydaril! Atraktívna trať, ktorej dominoval finálny big jump, skvelí fanúšikovia a jazdci svetovej úrovne, ktorí zo seba vydali maximum.
Nedeľná snehová bikovačka na vašich fotografiách

V nedeľu sa ocitlo takmer celé Slovensko pod snehom a mnohí z nás si nenechali utiecť príležitosť vyraziť do hôr a poriadne si zamakať. Pri pohľade na pridané fotky na fóre som neodolal a musel spraviť aspoň malý výber tých najlepších záberov...
Fotogaléria: SLOVAK WINTER MTB & RUNNING TROPHY 2015

V sobotu 17.1. 2015 bola na programe klasická cyklistická časť na trati 29km s povýšením 650m a v nedeľu sa bežalo 9,7km s prevýšením 160m. Pozrite sa na veľkú fotogalériu, ktorá zachytáva atmosféru tejto vydarenej akcie. Komu nestačia fotky, môže si prečítať aj výbornú reportáž z oboch disciplín.
20 nejlepších fotografií pridaných na MTBIKER v roku 2014

Fotografie z výjazdov a biky fóristov veselo aj vážne. Pozrite si redakčný výber TOP fotografií zostavený na základe počtu zobrazení, ale aj nášho (vlastne môjho) subjektívneho názoru na jednotlivé fotky :).
Silvestrovský foto špeciál 2014

Pozrite sa ako vyzerá umývanie biku vo vani, neúspešný pokus o krádež bikov v Ružinove alebo osmičky, ktoré sa už nedajú vycentrovať... Prinášame stručný výber "zaujímavých" fotiek z fóra, do ktorého ste počas celého roku pridali tisíce fotografií.
Šťastné a veselé Vianoce aj na bicykli

Redakcia MTBIKER praje šťastné a veselé Vianoce ako aj veľa pekných najazdených kilometrov v tento sviatočný čas. Počasie výjazdom celkom praje na väčšine Slovenska a tak prinášame aspoň malý výber záberov z posledných dní.
Začiatok zimy na fotografiách z výjazdov

Parádne inverzie a prvý sneh sa prejavili aj v príspevkoch na fóre. Za posledný mesiac ste pridali viacero zaujímavých fotografií a tak som pre inšpiráciu spravil výber tých, ktoré mi padli pri ich prechádzaní do oka. Fotky z výjazdov môžete pridať do vhodnej témy ako napríklad: Fotky bez zaradenia alebo Fotky z výjazdov, pekne pokope.
Fotogaléria: Slovenská reprezentácia v sálovej cyklistike a Nicole Frýbortová bronzová

Slovenská reprezentácia v sálovej cyklistike sa predstavila na majstrovstvách sveta v Brne. Rodáčka z Čiech Nicole Frýbortová premiérovo reprezentovala Slovensko na vrcholnom podujatí a hneď získala bronz. Pozrite si zaujímavú fotogalériu trikov na bajku, ktoré pravdepodobne nebudete nikdy vedieť spraviť :).
Fatbike: Lavína zábavy od RockMachine

Nie každá lavína vyvoláva strach a budí rešpekt. Fatbike Avalanche od RockMachine, to je lavína, ktorá jednoznačne budí záujem a priam vyvoláva zábavu. Prvé, čo na tomto stroji bajkera zaujme, je pohľad dopredu dole. Ja som začal hľadať štartér, pretože pri pohľade na štvorpalcový plášť som mal pocit, že sedím na motorke. Štartér som nenašiel - takže som začal dupať do pedálov... Na skúšku sme dostali Avalanche v nižšej verzii Thirty a vo vyššej Seventy, za čo ďakujeme RockMachine a Sloger-u.
Jeseň na vašich fotografiách z výjazdov

Každý mesiac návštevníci MTBiker.sk pridajú do fóra množstvo zaujímavých fotografií. Sezóna krásnych inverzií a pekného jesenného počasia je v plnom prúde a tak sme vychytali pre zaujímavosť zopár najzaujímavých fotografií. Len sa nechajte inšpirovať, vybehnite na bike a pridajte aj vaše zábery.
Fotogaléria: Ako reprezentácia Slovenska v MTB zbierala cenné UCI body v Malajzií a Michal Lami vyhral etapové preteky

Naši traja pretekári kategórie muži Elite Michal Lami, František Lami a Martin Haring bojovali v závodoch Trade winds Langkawi international mountain bike challenge 2014. Hlavný cieľ reprezentačného výjazdu bol zisk čo najväčšieho počtu UCI bodov do olympijskej kvalifikácie, čo sa aj podarilo. Pozrite si ako to vyzeralo na trati aj v okolí pretekov.
Fotogaléria: ŠKODA DAVORIN Slovak Paradise

Upršané finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2014 v Slovenskom raji na 595 fotografiách. Reportáž prinesieme v najbližších dňoch. Ako sa vám páčilo a už ste stihli dať dokopy svoj bike :) ?