Najnovšie články z kategórie Fotogaleria

Hlasovanie vo fotosúťaži s Gamisport.sk o ceny za €175

Do súťaže bolo pridaných takmer 60 fotografií. Z nich sme v redakcií spravili výber TOP 20, za ktoré môžete hlasovať do 12.5. 2014, 12:00. Pozri si finálové fotografie a daj hlas svojmu favoritovi alebo favoritom!
Fotoreport z XCO Dvorníky

Po neúčasti na ŠELA maratóne sme si išli navodiť bajkerskú atmosféru aspoň ako diváci na XCO, ktoré sa uskutočnilo vo Dvorníkoch neďaleko Serede. Organizovania sa chopil cyklistický klub AB Sereď.
Račianska časovka na fotografiách

Sviatok práce v Knižkovej Doline na Račianskej časovke prišlo "osláviť" 205 závodníkov. Počasie vyšlo na výbornú a kto si prišiel zajazdiť alebo sa len pozrieť, určite si prišiel na svoje. V hlavnej kategórií Muži 19 - 39 r. na trati 6 km s prevýšeníme 340 m zvíťazil Ján Gallik (1990) z Kaktus bike team časom 14:35.05. Druhý Martin Škopek (1986) zaostal za víťazom takmer o 50s a na treťom mieste skončil Jaroslav Štvrtecký (1981) so stratou 01:10.91 na víťaza.
Najrýchlejšia žena Andrea Juhásová absolvovala rovnakú trať za 18:19.59.
Jar na bicykli s Gamisport.sk o ceny za €175 PR článok

Jar na bicykli s Gamisport.sk o ceny za €175

Zapoj sa aj ty do fotosúťaže! Stačí pridať fotografiu s jarnou bike tematikou a si v hre.
Športová fotografia - Sekačka

Vo fotení pojem sekačka označuje fotku, v ktorej je zachytený priebeh určitej udalosti (skok na biku, lyžiach, snowboarde a pod.). Sekačka je v podstate fázovaná fotka, sekaná fotka. Sekačka sa používa predovšetkým na zobrazenie zložitého triku, kde je vidieť presne každý pohyb športovca. Dnes Vám ukážem, ako fotím sekačku ja a ako výsledné fotky spracúvam. Poďme teda k samotnému procesu fotografovania.
Fotogaléria - Specialized Svätojurský MTB maratón

Fotogaléria z vydareného sobotného maratónu, ktorému vyšlo na výbornú aj počasie. Pozrite si fotogalériu, ktorá obsahuje až 148 fotografií.
Fotoreport: RC&P MTB UPHILL

Fotogaléria z časovky jednotlivcov do vrchu na horských bicykloch, ktorú organizoval RC&P TEAM Bratislava 5.4.2014.
Fotogaléria z 1. zimného MTB maratónu 2014

Fotogaléria z 1. zimného MTB maratónu 2014. V porovnaní s predchádzajúcim rokom sa nekonala snehová kalamita a ako sme písali na našom facebooku – sneh pripomínalo len niekoľko nadšencov na fatbikoch. V sychravom no nie príliš chladnom počasí sa na blatistú a vlhkú trať s dĺžkou 29 kilometrov postavilo viac ako 370 pretekárov. Víťazom prvého maratónu v sezóne 2014 sa stal Michal Lami so šprintérskym časom 1:05:01.0
Fotogaléria zo 6. kola Moravsko-slovenského DH Cupu

Fotogaléria z posledného kola Moravsko – Slovenského DH Cupu, ktoré sa uskutočnilo v Ski areáli Bíla neďaleko slovenských hraníc. Technicky náročnú trať plnú koreňov počas sobotňajších tréningov poznačilo daždivé počasie, veľké nedeľné finále sa však išlo na takmer suchej trati. Pódiové umiestnenia si rozdelili známe tváre celého seriálu – v kategórii Elite sa na najvyšší stupienok postavil český jazdec Lukáš Šplíchal.
Cyklokros C2,C1 – Udiča 5,6.10.2013 – útržky z denníku

Niekedy v septembri: Otváram v poradí už asi 86. mail so žiadosťou o uhradenie nákladov na cestu
plus keby sme prihodili niečo naviac tak šuhaj z družinou z Belgicka by veľmi rád prišiel na náš kros, obratom slušne odpovedám, že bohužiaľ to nie je v našich silách, STV ešte stále nevie čo je to prenos z cyklokrosu, nieto ešte aby zaň platila, tak chlapče sorry. Zároveň ešte raz preposielam žiadosť na všetkých v tíme, že už by bolo načase aby si každý povinne našiel nejakú tú bankárovu dcéru, inak to tu môžeme rovno zabaliť.
Fotogaléria z Veľkej ceny Finančného centra

Čech Ondřej Bambula sa stal víťazom prvých pretekov I. kategórie kalendára UCI v cyklokrose na Slovensku. V Udiči pri Považskej Bystrici triumfoval jazdec ČEZ Tábor na Veľkej cene Finančného centra. V dramatických pretekoch triumfoval v špurte vedúcej skupiny pred Holanďanom Thijsom van Amerongenom a Belgičanom Quintenom Hermansom. Zo Slovákov bol najlepším Martin Haring, ktorý prišiel do cieľa s jedenásťsekundovou stratou na 6. priečke. Medzi ženami skončila vekom ešte juniorka Tereza Medveďová druhá.
Fotogaléria Eurobike 2013

Fotogaléria z najväčšej európskej výstavy bicyklov, komponentov a doplnkov Eurobike 2013, ktorá sa už tradične konala v nemeckom Friedrichshafene