Najnovšie články z kategórie Giant

GIANT - 1. Zimný MTB maratón na Slovensku, 17.1. 2009, Marianka

Prvú informáciu o 1. zimnom MTB maratóne v Marianke som zachytil niekedy koncom novembra minulého roku. Spočiatku som tomu príliš nevenoval pozornosť, ale skvelé výjazdy na snehu v okolí Žiliny počas Vianoc ma presvedčili o tom, že sa maratónu musím zúčastniť. Tak som sa teda prihlásil a tajne veril, že sneh v nižšej nadmorskej výške v okolí Bratislavy vydrží až do spomínaného 17. januára.
GIANT HORSKÝ CYKLOMARATÓN DETVA

Prvú júlovú sobotu sa uskutoční piaty ročník horského cyklomaratónu v Detve. Detailné propozície nájde v pozvánke organizátorov alebo na stránkach generálneho sponzora Giant.
Nové fully od Giantu !!! doplnený o ceny.

Spoločnosť Giant predstavila nový systém pruženia zadnej stavby. Na tomto systéme vytvorili tri nové modelové rady bikov s rôznymi zdvihmi. Podľa vyjadrenia samotnej spoločnosti ide o definitívny systém pruženia bez akýchkoľvek kompromisov pre akýkoľvek typ terénu.