Najnovšie články z kategórie Giro D Italia

Farebné kombinácie Pinarella Dogma F10 - rozhodne žiadna nuda PR článok

Farebné kombinácie Pinarella Dogma F10 - rozhodne žiadna nuda

Dlhoročné skúsenosti talianskej značky Pinarello siahajú až do doby 60. rokov minulého storočia, kedy Giovanni “Nani” Pinarello vyrobil svoj prvý bicykel a úspech na seba nenechal dlho čakať.
Giro d´Italia 2018 – najlepšie momenty a nezabudnuteľná etapa

Tour de France 2017 - Christopher Froome, Vuelta 2017 - Christopher Froome, Giro d´Italia 2018 - do tretice Froome. Líder tímu Sky sa stal víťazom 101. ročníka Giro d´Italia na najprestížnejšej cyklistickej scéne a skompletizoval hetrik.
Video: Trochu motivácie na víkend z talianskych ciest

Dnes začína 101. ročník Giro d'Italia a ako ochutnávka môže poslúžiť aj veľmi pekne spracované video z toho minulého. Snáď sa opäť dočkáme minimálne rovnakého divadla...
Giro d´Italia bez Slovákov, v zostave BORA-hansgrohe chýbajú Peter Sagan aj Majka

Stoprvý ročník cyklistických pretekov Giro d´Italia bude bez slovenského zastúpenia. Dva dni pred piatkovým Grande Pardenza, čiže Veľkým štartom v izraelskom Jeruzaleme, sú známe súpisky všetkých 22 zúčastnených tímov a v osmičke BORA-hansgrohe nie je slovenský cyklista.
Giro d´Italia hlási veľkú logistickú operáciu, do Izraela sa lietadlom presúva 880 bicyklov a 2 700 kolies

Prvé podujatie cyklistickej Grand Tour Giro d´Italia štartuje v piatok 4. mája časovkou na 9,7 km v izraelskom Jeruzaleme, ale logistická operácia s tým spojená sa začala už v posledný aprílový deň.
Nastúpi Chris Froome na Giro d´Italia?

Šéf UCI Lappartient si nemyslí, že Froomov prípad doriešia do začiatku Giro d´Italia. Ak sa tieto slová naplnia, britský líder tímu Sky bude môcť štartovať na Gire, kde tohto roku ohlásil útok na celkový triumf.
Budúcoročné Giro d'Italia prináša ďalšiu zápletku

Chris Froome potvrdil svoju účasť s pokusom o hattrick, úradujúci šampión Dumoulin zatiaľ ešte vyčkáva a štartuje sa v Jeruzaleme. Zaujímavá zápletka sa môže začať...
To najlepšie z Giro d'Italia 2017 – pozrite si najkrajšie momenty a víťazi súťaže o podpísané dresy

Aj keď Giro už je dávno za nami, určite nezaškodí malá rekapitulácia a top momenty, pretože podľa mnohých to bola jedna z najnapínavejších Grand Tour poslednej doby.
Dumoulin predĺžil zmluvu v tíme Sunweb do roku 2022

Holandský cyklistický hrdina Tom Dumoulin oznámil predĺženie kontraktu s tímom Sunweb do roku 2022.
Video: 16. etapa na Gire cez Stelvio priniesla nečakanú zápletku

Víťazom kráľovskej etapy Nibali, ale bojovníkom dňa jednoznačne vedúci muž Tom Dumoulin.
Giro mieri do tretieho týždňa a určite sa bude na čo pozerať

Nie je lepšia pozvánka na vyvrcholenie Giro d'Italia, ako výrazná strata čistokrvných vrchárov pred jedným z najťažších týždňov v histórii „etapákov“.
Video: Policajná motorka zapríčinila veľký pád v pelotóne na Giro d'Italia

14km pred koncom 9. etapy doplatili najviac na celú situáciu jazdci tímu SKY. Až šiesti v zložení Thomas, Landa, Diego Rosa, Sebastian Henao, Vasil Kiryienka a Kenny Elissonde spadli, ale našťastie do cieľa etapy prišli všetci.