Najnovšie články z kategórie Gopro

Zbierajte zážitky s novými GoPro HERO7 PR článok

Zbierajte zážitky s novými GoPro HERO7

Nie je to tak dávno, čo sme sa dočkali predstavenia novej akčnej kamery GoPro. A aby toho nebolo málo, neprišla len jedna kamera, ale rovno tri.
Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie PR článok

Rozšírenie ponuky od značky Lezyne – svetlá, gps či náradie

Okrem samotného bicykla je pre istý pôžitok z jazdy potrebné aj príslušenstvo. Náradie, svetlá, oprava defektov alebo cyklopočítače s GPS, ponúka americká značka Lezyne.
Rok 2014 s GoPro na biku aj lyžiach

Po prezretí tohto videa získate o dôvod viac, prečo začať jazdiť s kamerou a vytvárať vlastné videá. Radosť pozerať tento vydarený zostrih, ktorý je prevažne z rakúskych Álp a talianských Dolomitov.
Recenzia: Garmin Edge 510 - Nadupaný cyklo-merač

Za tých mnoho rokov ktoré už nepravidelne ale pomerne často bicyklujem som vystriedal celkom slušnú zbierku všakovakých “cyklo-meračov” a neskôr “cyklocomputerov”. Začal som kedysi ešte veľmi dávno ručičkovým ukazovateľom totálnej vzdialenosti a okamžitej rýchlosti čo lankom prenášal vzdialenosť/otáčky z kolesa. Potom som prešiel na prvé digitálne ukazovatele s drôtikmy a magnetom, ktoré vlastne zaznamenávali iba čas, vzdialenosť a rýchlosť, neskôr na podobné ale sofistikovanejšie prístroje s wireless senzormi, ktoré si aj pamätali totály a prípadne ponúkali veľmi jednoduché štatistiky. V pomerne neďalekej minulosti komusi múdremu napadlo, že dáta by sa mohli ukladať aj do počítača a tak “cyklocomputery” získali pamäť a možnosť prenosu dát. Ešte kúsok neskôr prišlo GPS a ukladanie dát/súradníc cyklotrasy plus drobné interné či externé senzory, ktoré dokázali zbierať údaje a pridávať ich ku údajom cyklotúry.
Test: Akčná kamera BenQ SP2 s diaľkovým ovládaním na hodinkách

Mať v ponuke outdoorovú kameru sa pomaly stáva povinnosťou každej väčšej značky zameranej na elektroniku. V BenQ si povedali, že vyrobiť „obyčajnú“ akčnú kameru je predsa len v tejto dobe nudné a tak siahli po originálnom spojení hodiniek a kamery. Výsledok v podobe BenQ SP2 sa nám dostal do rúk na testovanie a veru sme nelenili vyskúšať, čo všetko dokáže.
BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách PR článok

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách

Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.
Tour de France: Exkluzívne zábery z kamier umiestnených priamo na bicykloch

O tom, že Tour de France sa snaží každý rok napredovať a byť inovatívna niet pochýb. Po prvý krát v histórii Tour organizátori pretekov povolili mať športovú širokouhlú kameru namontovanú priamo na bicykli. Aj my si tak môžeme vychutnať jazdu profesionálov a ponoriť sa do súťaživej, dych vyrážajúcej atmosféry pelotónu. Doposiaľ akčné kamery využíva hneď niekoľko tímov.
Akčná kamera VIRB Elite (2. a 3. časť)

V tejto, druhej časti pokračovania článku o Virb-e, sa zameriam najmä na moje pocity a postrehy spojené s jeho veľkosťou, váhou, dizajnom a ovládaním. Keďže som bol vlastíkom Drift-u, tak zákonite budem porovnávať novučičký Virb-Elite práve s ním. Odhliadnem zatiaľ od faktu že Virb zvláda veci, ktoré zatiaľ žiadna iná kamera nedokáže.
Akčná kamera VIRB Elite (1.časť)

Musím sa priznať, že mám slbosť pre “gadgets” a tak si mnohokrát nájdem zámienku kúpiť si nejkú novú hračičku, hoci ju vlastne nepotrebujem. A tak teraz som si kúpil POV kameru VIRB Elite od Garminu... Ale tú som fakt, ale fakt, potreboval pretože moja stará Drift-ka prestala fungovať. Tu sú moje zážitky a postrehy...
Test kamery Liquid Image Ego Full HD

V oblasti malých športových kamier, ktoré ponúkajú skvelý pomer cena/výkon konkurencia veru obrovská nie je. O to viac nás teší, že sa nám do rúk na test dostal v skutku zaujímavý kúsok v podobe kamery Liquid Image Ego Full HD za 129,- EUR. Zaujme najmä skvelou cenou, no po výkonnostnej stránke sa nemá taktiež začo hanbiť.
Stratený v Peru

Kameru GoPro dnes vlastní veľa ludí, no takýto edit zvládne len málokto...Video z ktorého vyžaruje dobrodrúžstvo a energia vás snáď správne inšpiruje pred blížiacim sa víkendom
Športové kamery Liquid Image PR článok

Športové kamery Liquid Image

Liquid Image Impact Series HD sú športové okuliare so vstavanou HD videokamerou.
Okuliare sú určené na, motokros, jazdu na štvorkolkách a enduro motorkách prípadne na bicykel (DOWNHILL, ALL MOUNTAIN, FREERIDE, HARDTAIL)