Najnovšie články z kategórie Horal

Horal 2013 PR článok

Horal 2013

Pravý vysokohorský cyklomaratón v oblasti Kráľovohoľských Nízkych Tatier. Najvyšší bod: Kráľova Hoľa 1946m! Na jej vrchol sa účastníci dostanú po absolvovaní 12km dlhého stúpania s prevýšením 1000m. z obce Šumiac.
Horal Tour - reportáž

Tento rok som sa rozhodol, že si dám svoju premiéru na etapových pretekoch. Vzhľadom na dostupnosť a termín mi to vyšlo na Horal Tour. Mala to byť aj moja jediná dovolenka (kým som si nekúpil letenku do Švédska :-D ). Išiel som tam s tým, že som si ani nepozrel údaje o jednotlivých etapách, jednoducho povoziť sa. Aj tak mi chýbal oddych.
Vo Svite víťazne Fojtík a Juhásová

Výsledky sobotňajších pretekov Slovenského pohára v cross country maratóne horských cyklistov vo Svite, ktoré boli druhou etapou Horal Tour:

HORAL 2012 a HORAL TOUR 2012 v príprave

MTB maratón HORAL patrí na Slovensku k legendám medzi cyklomaratónmi. Bude to už trinásty krát, čo sa cyklisti zo Slovenska, ale aj okolitých krajín postavia v sobotu 11.8.2012 v podtatranskom mestečku Svit na štart tej svoje trasy. Výber majú široký. Od rekreačnej HORAL SENZI 43 km, cez náročnejšiu HORAL LEJZI 75 km až po takmer extrémnu HORAL KREJZI 105km.
Senzi okruh na Horale 2011

V sobotu 13. augusta sa uskutočnil už 12.ročník DEMA HORAL ALTO MTB maratónu a 3.ročník 3-dňového HORAL TOUR etapového maratónu. Rovnako ako v minulých ročníkoch, aj tento rok bolo zázemie pretekov vo Svite pod Vysokými Tatrami. Pekné a teplé počasie pred HORALOM sľubovalo suchú trať bez brodenia sa v hlbokom blate a na štart prilákalo takmer 600 pretekárov vrátane dvoch borcov na jednokolkách, ktorí absolvovali 18,5 km trať s prevýšením 760 metrov. Pre nás „klasikov“ organizátor pripravil 4 trate od najdlhšej KREJZI pre skutočných maratóncov po najkratšiu DEJZI pre rodiny s deťmi a začínajúcich cyklistov.
Horal Tour 2011

Posledný víkend sa konal už 12. ročník jedného z najznámejších slovenských maratónov – Horal MTB marathon. Ja som si tu tento rok odbil premiéru a aby som si ten „zaručený zážitok“, ktorý sľubovali organizátori poistil, rozhodol som sa absolvovať celý trojdňový etapák Horal tour.
DEMA HORAL ALTO MTB maratón 12.ročník

DEMA HORAL ALTO MTB maratón 12.ročník – propozície a HORAL TOUR 3-dňový etapový maratón 3. ročník - propozície. Jeden z tradičných vrcholov maratónskej série a jediný vysokohorský maratón (najvyšší bod je Kráľova Hoľa) sa spúšťa už tento víkend v sobotu. Ak si trúfate na 3 dňový tour, musíte sa prihlásiť dnes a štartujete v piatok.
HORAL TOUR 2010

Po vlaňajších dobrých odozvách na jediných MTB etapový pretek na Slovensku, „Horal Tour“ som sa ich rozhodol vyskúšať na vlastnej koži. V programe boli pre bikerov pripravené tri etapy: Výjazd na Kráľovu hoľu, Maratón „Krejzi“, Cross Country. Foto od roota
Dema Horal Alto Tour a Maratón

Dúfam, že podobne ako vlani nám počasie opäť bude priať a že sa vo Svite 13. – 15.8. zídeme v hojnom počte. Niektorí si dajú trojdňový HORAL TOUR, niektorí možno „iba“ jednodenný HORAL. Aj tí čo na bicykel vo Svite vôbec nesadnú si prídu na svoje. Či už pri sledovaní bajkerského boja, obdivovaní krás našich hôr, alebo sa zabavia sprievodným kultúrnym programom...
Na Horala sa usmialo slnko

Po dlhých rokoch sa nad Horalom zľutovalo počasie a takmer 500 bikerov vítalo slniečko a 22 stupňov. Krejzi trať, aj vďaka skráteniu, bola zvládnuteľná, ale zabrať dala poriadne... Report s fotkami od roota
DEMA HORAL ALTO MTB maratón

Horal 2009 sa pôjde už tento víkend. Opäť sú pre vás pripravené náročné a krásne trate Nízkymi Tatrami a tento rok aj novinka: 3-dňové etapové preteky Horal Tour. Pozor, na Tour je možné prihlásiť sa už len dnes!
HORAL KREJZI 2008 do tretice

Na starte som stretol vysmiate tvaricky Dutcha,Greedyho,Robbiku,Matta & allaround....Potom som ich videl vysmiatych az asi o 12hodin neskor! ...START-sviezo do hor!..Peloton sa dostal do hory a celkom v pohode sme si slapali. Isiel som z Foxikom a vyzeralo to celkom nadejne az pokial sme sa neobjavili na tej ceste okolo kamenolomu kde sme "TO" pred sebou uvideli a vchadzali rovno do "TOHO" a uz neopustili az do konca koncov! Pridané fotky