Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Pozvánka: Augustové cyklistické hody - sezóna pokračuje

Cyklistická sezóna pokračuje v plnom prúde a ak ste čakali na tradičné cyklistické maratóny či preteky, tak nastal správny čas. Pre cestnú cyklistiku začínajú „hody", pre MTB pretekárov sme do kalendára zaradili aj nové preteky.
Nalini – charakteristické dizajny, talianske skúsenosti PR článok

Nalini – charakteristické dizajny, talianske skúsenosti

Talianska značka Nalini má za sebou takmer 50 rokov skúseností. Navrhuje cyklistické oblečenie nielen pre profesionálne tímy ako napríklad Astana, Total Direct Energie či Cofidis, ale ich výrobky radi nosia aj bežní ľudia a športovci všetkých kategórií.
Spišských 333 Extreme – ako chutí 314 km a 6000 výškových metrov na Spiši

Dať za jeden výjazd 300 km som už mal nejaký čas poznačené vo svojom osobnom „to-do“ liste. Ale že to bude hneď na MTB počas pretekov a ešte ku tomu po celom Spiši, mi vážne nenapadlo.
Jazdenie s dieťaťom v sedačke - spoločne trávený čas na nezaplatenie

Ohľadom jazdenia s deťmi tu už bolo niekoľko užitočných článkov a videí. Od narodenia syna to praktizujeme tiež. Skúsim teda priblížiť svoj pohľad na vec a čo za tým vidím ja.
Reportáž: MTBIKER škola jazdy a komunitný výjazd - bolo super

Minulú sobotu prebiehala u nás na pumptracku v Hrádku akcia MTBIKER škola jazdy, kde si mohli jazdci všetkých vekových kategórií zdokonaliť svoju techniku a priučiť sa niečomu novému.
Tip na výlet: Stoneman Trail - predĺžený víkend v Dolomitoch

Keď sme minulý rok hľadali možnosť zajazdiť si na horách cez predĺžený víkend, ani by mi nenapadlo, že skončíme v Dolomitoch. Potom som však na internete narazil na Stoneman Trail a výlet bol na svete :).
Reportáž: Jakľofski bicigeľ – moje prvé a dúfam aj posledné DNF

V sobotu 24. júla sa konal už 11. ročník tohto MTB podujatia na východnom Slovensku v obci Jaklovce kúsok od Margecian.
Video: Na ebiku v horúčave - tipy pre ebike aj jazdca

V lete vie byť pri jazdení poriadne horúco. Dobré je myslieť na elektroniku a batériu, zabrať dostáva reťaz a pohon a nesmieme zabúdať aj na seba, jazdca, ebikera.
Rasťo Baránek – aj vďaka videám preteká ďalej so svetovou špičkou

Pretekanie s najlepšími zjazdármi sveta, tréning, ale aj sociálne siete, či práca na YouTubovom kanáli...o tom všetkom sme sa na výjazde porozprávali, plus mi Rasťo ukázal domáce traily nad Považskou Bystricou.
Cyklistika a dioptrie - možnosti ako si zabezpečiť ostrý zrak na bicykli

Dioptrické okuliare síce v bežnom živote vyzerajú štýlovo, avšak na bicykli s nimi môžete mať problém. Na to, aké možnosti ponúka trh pre "okuliarnikov", sa pozrieme v tomto článku.
Olympijské preteky žien v Tokiu - zlomenina ako najlepšia príprava

Preteky žien boli pohromou pre mnohé favoritky, nechýbali prekvapenia a veľká radosť v jednej malej krajine. A čo ten nadpis? Uvidíte, že všetko do seba nakoniec zapadne...
Olympijské preteky mužov v Tokiu – písanie histórie aj športové tragédie

V rámci disciplíny XCO je olympiáda absolútny vrchol a preteky v Tokiu priniesli všetko...drámu, veľkú radosť aj poriadnu dávku sklamania.