Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Rozhovor: Tomáš Višňovský – tréning, novinky ale aj nečakané komplikácie

Úspechy, horšie dni, príchod Jaroslava Kulhavého do tímu, ale aj nečakané zdravotné komplikácie, ktoré Tomáša poslali z Kanárskych ostrovov do nemocnice. Aj o tom bude rozhovor počas jedného krásneho výjazdu.
MTBIKER shop: čas jazdenia, doba zháňania

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.
Video: Bundy na ebike a iné aktivity - náš výber

Niekto na elektrický bicykel preferuje civilný strih bundy alebo vesty, ktorý zároveň využije aj na iné športy. Vybrali sme rôzne značky a strihy, ukázali ako sadnú veľkosti.
AM/Trail modely s cenovkou okolo 5 000 € PR článok

AM/Trail modely s cenovkou okolo 5 000 €

Ak je cyklistika vaším životným štýlom, investícia do kvalitnej výbavy vždy nájde využitie - navyše pri tak náročnom jazdení, aké ponúka disciplína AM/Trail.
Možno sa to stalo aj vám - ako som vymenil veľké zdvihy za HT

Ste veľký AM/EN jazdec, široké gumy, veľké zdvihy, lebo čím viac zdvihov, tým lepší "adidas", teleskop, plný ruksak a do kopca úplne na pohodu, lebo viac jednoducho nevládzete. No potom príde zmena v podohe hardtailu.
Tuning vášho bicykla - zlepšenie vlastností aj investícia pre radosť PR článok

Tuning vášho bicykla - zlepšenie vlastností aj investícia pre radosť

Ak ste už pred sezónou skontrolovali všetky dôležité súčasti vášho bicykla a všetko funguje ako má, nastáva ideálny čas na menší tuning. Či už pre zlepšenie vlastností, alebo čisto pre radosť...
Test: Superior XF 979 RC - maratónska žehlička

Sú testy bicyklov, ktoré beriem ako povinnú jazdu, aby som nevypadol z cviku a sú také, na ktoré sa doslova teším a beriem ich ako za odmenu. Možnosť otestovať český Superior XF 979 RC je práve tá druhá kategória.
Tréning cyklistu - základy aj bez meračov

Úplné základy o tréningu, ktoré je dobré vedieť, aj keď sa vozíte len pre seba. Takto lepšie pochopíte, čo sa deje s telom a čo trénujete, dokonca to ide aj úplne bez meračov.
Test: Lazer Jackal MIPS - prilba do ťažkých podmienok pre náročných

Výber prilby vie potrápiť nejedného cyklistu a preto vám prinášame test prilby Lazer Jackal MIPS, ktorá ponúka mnoho inovatívnych a hlavne praktických riešení.
Video: Ako poskladať ebike z krabice

Ako to vyzerá, keď príde objednaný elektrický bicykel v krabici, čo si pripraviť a ako postupovať pri domácom skladaní?
SRAM GX Eagle AXS – horúca elektrizujúca novinka

Elektronické radenie síce nie je ničím novým, avšak najčastejšie sme ho mohli vídavať len v top sadách. SRAM však tento problém vyriešil jednoducho – obľúbená sada GX Eagle tentokrát prichádza v elektronickom bezdrôtovom prevedení.
Ponuka modelov 1x12 – vývoj nezastavíš PR článok

Ponuka modelov 1x12 – vývoj nezastavíš

Súčasným štandardom v oblasti pohonov pre MTB je určite 12-rýchlostná kombinácia s jednoprevodníkom. Všetko má svoje pre a proti, no dnes sa pozrieme, aká široká a pestrá je ponuka bicyklov s týmto systémom.