Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Pozvánka: Župný pohár 2020 -  v ponuke je trojica pretekov

Pozvánka: Župný pohár 2020 - v ponuke je trojica pretekov

Ak ste sa tešili na tohtoročný Župný pohár, nemusíte sa obávať - už v júli začne prvým z trojice podujatí.
Pozvánka: MTBIKER Novodubnický maratón - klasika, ktorá nestarne

V auguste sa dočkáme už 26. ročníka legendárneho MTBIKER Novodubnického maratónu, ktorý preverí všetky stránky jazdca - od technickej pripravenosti až po fyzickú spôsobilosť.
Test: Zateplený dres Silvini Varano a nohavice Gavia - kvalitný materiál aj dizajn

Značka z našich končín s kvalitným oblečením a nápaditým dizajnom. Ako to všetko fungovalo, som testoval stovky kilometrov.
Náradie pre nadšeného domáceho mechanika PR článok

Náradie pre nadšeného domáceho mechanika

Ak ste cyklista, ktorý rád rozoberá svoj bicykel, pravidelne vymieňa komponenty a ladí detaily, potom sa vám hodí aj vhodné náradie.
Test: RockShox SID Ultimate 2021 – v jednoduchosti je krása

SID je už legenda medzi pretekármi, ale vo svojej novej podobe toho prináša ešte viac. A tým nemyslím len nízku hmotnosť...
Marin trail bicykle pre rok 2020 - niečo od kalifornského výrobcu PR článok

Marin trail bicykle pre rok 2020 - niečo od kalifornského výrobcu

Trailové bicykle sú čím ďalej, tým viac populárnou kategóriou v rámci MTB cyklistiky. Keďže sú naozaj všestranné, sú vhodné pre široké spektrum jazdcov. Pozreli sme sa, aké modely ponúka výrobca Marin v tejto sezóne.
Výzva Gerlaching - poďte sa stať Gerlacherom

Ako prebiehal prvý pokus Gerlachingu a čo treba spraviť, aby ste sa stali súčasťou novej výzvy, ktorej názov raz zľudovie.
Test: Alpina Lyron – fotochromatické okuliare na bike aj do voza

Neviem ako vy, ale ja už som si nejedenkrát pomyslel, že v cyklistických okuliaroch bez prilby a dresu vyzerám ako „robocop”. Nájsť však okuliare, ktoré by spĺňali všetky potreby cyklistu a zároveň vyzerali dostatočne civilne, je hotové umenie.
Pozvánka: Nabitý júl ponúkne pre každého niečo

Po mesiacoch sledovania obľúbených cyklistických pretekov z uplynulých ročníkov sa konečne môžeme aj my opäť postaviť na štartovú čiaru - a že je skutočne z čoho vyberať, o tom sa presvedčíte v tejto mesačnej pozvánke.
Unboxing: Orbea MX 24 TEAM DISC – detská raketa

S takto vyhotoveným strojom zásadne zvyšujete šancu, že juniorovi cyklistika zachutí a ostane pri nej.
Tip na výlet: (ne)Skrotená divočina – Slovenský Raj

Jedna z najkrajších prírodných oblastí na Slovensku, ktorá nám zvýši pulz pri adrenalínových výstupoch po rebríkoch, ferrate či splavovaní Hornádu.
Reportáž: V Rajeckej Lesnej sa bojovalo na Detskej Tour aj v blate

Predpoveď počasia hovorí, že zajtra bude v Rajeckej Lesnej pršať. Príde málo cyklistov, kto by v takom čase chodil – zhodnotili sme večer po príprave trate časovky. Bola to sčasti pravda. Pršalo od rána. Druhýkrát za 7 rokov existencie podujatia!