Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Oblečte sa na jar s FORCE

Pri nákupe oblečenia samozrejme riešime, koľko čo stojí. FORCE je zameraný primárne na hobby jazdcov nielen týmto parametrom, ale napríklad aj vhodným strihom...
Wattmeter pre hobby jazdca - výborný pomocník aj zlý pán

Ak sa bavíme o komponente, ktorý z vás môže spraviť rýchlejšieho a efektívnejšie jazdca, ťažko sa bude hľadať konkurencia...
Sportful Fiandre a Bodyfit - ani príliš teplo, ani zima

Ak je zima alebo teplo, obliecť sa na bicykel je o niečo jednoduchšie, ako keď sa teplota v priebehu dňa mení, čo je typické pre jarné jazdenie.
Tip na výlet: Dolomity - z rozprávky do rozprávky - 2. časť

Ako sa prvý kalendárny letný mesiac začal nezadržateľne blížiť k svojmu koncu a slnko začalo zapadať opäť o niečo skôr, rozhodli sme sa navštíviť jedno z najkrajších pohorí sveta.
MTBIKER shop: výber toho najlepšieho, začíname!

Vďaka takýmto pravidelným prehľadom vám neuniknú tie najzaujímavejšie videá, články a príspevky a dozviete sa novinky z predajne, shopu a našich akcií.
Video: Ako na ovládanie ebiku jedným tlačidlom

Absencia displeja a snaha o jednoduché ovládanie pohonu Mahle ebikemotion bude vďaka tomuto video návodu hračkou.
Jazdite a objavujte - hardtaily do 800 € PR článok

Jazdite a objavujte - hardtaily do 800 €

Nie každý chce alebo môže investovať do bicykla veľa peňazí. Horské modely pod cenovkou 1000 € dokážu jazdcovi poskytnúť nevídane veľa radosti a nezabudnuteľných zážitkov.
Lezyne Super Drive 1600XXL - osvetlenie bez kompromisov

Elektronika sa vo svete cyklistiky pomaly dostáva čím ďalej viac do rôznych komponentov a doplnkov. Lezyne ponúka okrem iného aj smart svietidlo, ktoré disponuje výkonom až 1600 lúmenov. Zaujíma vás, ako takéto niečo funguje?
Vhodná výbava pre začiatočníkov PR článok

Vhodná výbava pre začiatočníkov

Cyklistika si vyžaduje adekvátne oblečenie a výbavu, ktorá vám pomôže komfortne zvládať výjazdy, ale napríklad aj každodenné dochádzanie do práce. A to aj vtedy, ak s týmto športom začínate...
Test: MTB tretry Shimano XC5 – modré črievičky do sucha i do vodičky

Neviem si presne spomenúť, či v čase, keď som sa rozhodol zadovážiť moje prvé tretry, boli v ponuke aj iné značky okrem Shimana a aj tam nebolo moc z čoho vyberať.
Získajte dostatok sily s elektro kolekciou Giant 2020 PR článok

Získajte dostatok sily s elektro kolekciou Giant 2020

Významný počet modelov v ponuke Giant v tomto roku zastáva aj elektro kategória. Od mestkých cez gravel až k horským. Výber je už na každom jazdcovi.
Kľúčové upgrady biku pre lepší pocit z jazdy

Vhodným výberom komponentov si viete váš stroj pekne prispôsobiť a nie je to len o karbóne a lovení gramov.