www.parktool.com

Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (2113 - 2124 z 3451 článkov)

EUROBIKE 2017: Mix technických zaujímavostí – 1. časť

08.09.2017 5 163 2 19

Prejsť dôkladne viac ako 10 výstavných hál plných všetkého, čo si pri slove bicykel dokážete predstaviť, a to za pár dní, je doslova nadľudský výkon. V tomto článku sa vám preto budem snažiť priblížiť najzaujímavejšie veci, ktoré ma na EUROBIKU zaujali a veci, s ktorými sa bežne nestretnete.
Majstrovstvá sveta XCO a DH v austrálskom Cairns už tento víkend

08.09.2017 1 921 2 9

Už cez víkend budú vrcholiť súboje o medaily v XCO a DH na náročných tratiach plných skál a prachu. Určite sa bude na čo pozerať...
Reportáž: Fox Enduro Race Malá Morávka – opäť skvelé enduro u susedov

07.09.2017 2 927 22

Nočný prológ, výborný mix terénov, kvalitná konkurencia, ale aj „menšie“ technické problémy.
Video: Rock Machine novinky 2018 - in bike we trust

07.09.2017 3 764 14

Hlásatelia motta “in bike we trust” posilnili svoje portfólio o zaujímavé novinky ako karbónový trailbike Blizz, nové duo gravel bikov a prémiový Blizzard.
Pozvánka: Akcie v septembri – sezóna sa pomaly blíži ku koncu, ale stále je z čoho vyberať

07.09.2017 3 399 9 5

Celé to ubehlo doslova ako voda a máme tu v podstate záver „hlavnej“ sezóny. Ale na výber je toho stále viac než dosť a vyberáme len malý zlomok toho, čo nás ešte čaká.
Detská tour Petra Sagana 8. kolo - opäť s dažďom v Slovenskom raji

07.09.2017 1 501 5

Naposledy nám na súťaži pršalo v roku 2015 v Slovenskom raji. Odvtedy sa súťažilo na 18 nových miestach – a bez dažďa.
ŠKODA Slovenský raj a zavŕšenie série ŠKODA BIKE OPEN TOUR

06.09.2017 3 090 10

Dnes si priblížime, ako dopadlo záverečné 6. kolo ŠBOT a rovnako celkové poradie v rámci série.
Okuliare Altitude – kvalitná optika pre každého

PR 05.09.2017 3 136

Francúzska značka Altitude nie je v našich končinách až tak známa, no o to zaujímavejšia je jej kolekcia cyklistických okuliarov, ktoré prekvapia širokým výberom tvarov a farieb, ako aj kvalitou spracovania. Poďme sa bližšie pozrieť na jednotlivé kategórie.
Video: Novinky Kellys pre sezónu 2018

05.09.2017 6 275 23

Slovenský Kellys predstavil viacero zaujímavých noviniek od kompletne prepracovaného rámu SWAG, NOID ale aj úplne nový gravel bike SOOT. Pozrime sa bližšie na ich expozíciu na tohtoročnom Eurobiku, ktorý sa v záplave ostatných rozhodne nestratil.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj – tak trochu iný report než tradične

04.09.2017 6 856 8 78

Rýchla trať, výborné podmienky a organizácia ponúkajú možnosť si v Slovenskom raji skutočne z chuti zapretekať. Ale vždy je najdôležitejšie prísť v poriadku do cieľa...
Doplnky na jazdu v „psom“ počasí

PR 03.09.2017 7 396

Jazdiť sa dá, aj keď nie je úplne ideálne počasie, rovnako mnohým vôbec nevadí ani dážď. Niektoré doplnky môžu v tomto prípade výrazne pomôcť a zvýšiť komfort.
Video: MTBIKER tím na Eurobike 2017 - Ktoré trendy nás zaujali najviac

02.09.2017 6 729 10 26

Na výstave sú vidieť rôzne trendy, ktoré budú dominovať nadchádzajúcu sezónu 2018. Dva celé dni sme chodili a zbierali podklady pre obsah, ktorý budeme publikovať nasledujúce dni, ale už teraz prezradíme, čo nás zaujalo z nových trendov najviac.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 276)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 799)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 540)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 363)
  6. Rozhovor: Michal Iždinský - bicykle sa dajú vyrábať aj z dreva (8 214)
  7. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 322)
  8. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 156)
  10. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 071)