Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Video: Ako na odvzdušnenie sedlovky Reverb

Teleskopická sedlovka je veľmi užitočný komponent hlavne v technickejších pasážach trailu, no iba za predpokladu, že funguje správne.
Krstní otcovia horskej cyklistiky - Gary Fisher

Gary Fisher je často označovaný aj ako vynálezca horského bicykla.Tento extravaganý pán s vykrútenými bajúzmi, ktorého si len ťažko s niekým pomýliť, má však toho vo svete cyklistiky na rováši podstatne viac!
Video: Aké zvoliť plášte na zimné jazdenie

Pri jazdení sú plášte dôležitý faktor a platí to aj v zime. Ich výber je v dnešnej dobe ale skutočná alchýmia, tak sa na to poďme trochu bližšie pozrieť.
S temperamentom v krvi aj na trailoch - kolekcia Orbea MTB 2020 PR článok

S temperamentom v krvi aj na trailoch - kolekcia Orbea MTB 2020

Španielsky duch v spojení s oku lahodiacimi farebnými kombináciami a technologickým zázemím. To je Orbea.
Rok závisláka alebo 10 500 km a 499 hodín na bikoch

3x a dosť! Povedal som si minulý rok po napísaní memoárov, kedy som ešte ani len netušil, čo všetko ma postretne v najbližšom období.
Fabio Wibmer presedlal na Canyon PR článok

Fabio Wibmer presedlal na Canyon

Pozitívum sa často strieda s negatívnymi správami. Tak tomu je aktuálne aj v prípade nemeckej značky Canyon, ktorá získala na svoju stranu Fabia a zároveň musela čeliť kyber útoku.
Video: Ako správne nainštalovať bezdušovú pásku

Správna inštalácia vhodnej pásky do ráfika je základným predpokladom bezproblémového fungovania bezdušového systému v budúcnosti.
Fabric - inovácie a zaujímavé riešenia PR článok

Fabric - inovácie a zaujímavé riešenia

Fabric zbiera v oblasti dizajnu jednu cenu za druhou a niet sa čomu čudovať - ich neustále posúvanie možností v oblasti použitých materiálov a technológií prinieslo veľa šikovných a inovatívnych riešení. Poďme si predstaviť niektoré z nich.
Video: Danny je späť v skvelej forme

Do nového roku si Danny MacAskill pripravil originálne video na celkom aktuálnu tému. Ešte stále vás nebaví gym?
Do lesa v novej sezóne 2020 s vynovenými strojmi Rock Machine PR článok

Do lesa v novej sezóne 2020 s vynovenými strojmi Rock Machine

Český výrobca bicyklov v tom má jasno. Horské modely sú jeho prioritou a v tomto duchu sa nesie aj hlavná myšlienka kolekcie.
Ako som (ne)vyhral Dubničák

Novodubnický maratón si pripísal v minulom roku už svoj 25. zárez. Pre mňa ako bývalého Novodubničana je to srdcovka a zúčastňujem sa ho nepretržite od roku 2005 naprieč jeho rôznymi traťami aj kategóriami, teda až na drobné výnimky.
Video: Upgrade SLX bŕzd na XT - doplňte si nastavenie free stroke

Viete aký je hlavný rozdiel medzi brzdami SLX a XT? Samotný názov videa zrejme napovie a toto dôležité nastavenie si viete v podstate doplniť.