www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (2521 - 2532 z 3451 článkov)

Jesenné doplnky cyklistického šatníka

PR 19.10.2016 9 071

Vonku sa už pomaly ochladzuje a trochu viac dvíha vietor. To samozrejme nie je žiadny dôvod, aby sme prestali jazdiť, len stačí doplniť šatník o niektoré vhodné doplnky. Ponúkame preto zopár zaujímavých tipov.
BBB – zaujímavé novinky na ďalšiu sezónu

18.10.2016 7 182 1 2

Holandská značka BBB si u nás postupne získava stále väčšiu popularitu. Vo veľkej miere za to vďačí najmä svojím kľúčovým hodnotám – poskytovať kvalitné vybavenie za rozumnú cenu. Na budúcu sezónu ponúka opäť aj niektoré zaujímavé novinky.
Test: Montážny stojan Cyclo Tools - ideálna voľba na domáci i profesionálny servis

17.10.2016 8 886 13 -4

Montážny stojan je medzi bikermi čoraz žiadanejší produkt. Na trhu je mnoho značiek a verzií montážnych stojanov s rôznymi funkciami. Do MTBIKER centra v Hrádku sa nám dostal na test stojan od anglickej značky Cyclo Tool resp. Weldtide. Na stojane sme vykonávali rôzne jednoduchšie či zložitejšie servisné úkony a samozrejme sme s jeho pomocou skladali nové bicykle.
Prestíž série ŠKODA BIKE OPEN TOUR rastie už tretí rok po sebe

PR 17.10.2016 3 086

ŠKODA BIKE OPEN TOUR bilancuje jubilejný tretí ročník série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku. Šesť podujatí tohtoročnej série prilákalo viac ako 17 000 fanúšikov horskej cyklistiky.
Z východu na západ, aneb bicyklom do Trenčianskej Turnej

14.10.2016 6 029 13 56

Áno. Aj toto je jeden z tých príbehov, kedy človeku niečo podobné napadne len pri konzumácii alkoholických nápojov. Po úspešných štátniciach, užívajúc si posledné dni na intráku, popíjaním piva na balkóne a debatovaním s kamarátom Ivanom, padlo zopár slov aj na tému bicykle. Hneď mi napadlo, že by bolo treba čosi vyparatiť cez tie začínajúce sa prázdniny. Z Iva vyšlo: „Veď ma dôjdi kuknúť z východu ku mne do Trenčianskej Turnej“.
Dlhodobý test: Cannondale Scalpel Carbon 2 2016 - ľahká zbraň do kopcov, náročných zjazdov a samozrejme na preteky

13.10.2016 10 578 35 49

Možno s týmto testom idem tak trochu po „funuse“, keďže Cannondale vypustil do sveta už vynovenú verziu Scalpel-Si. Každopádne, tento bike mi robil spoločnosť počas celej sezóny a mnohé riešenia vrátane systému odpruženia sa preniesli ďalej. Ak vás teda zaujíma môj pohľad a tiež menšie porovnanie s jeho najväčším súperom, prosím vstúpte...
Ebajk -  Október Test a novinky 2017 v segmente ebike

Ebajk - Október Test a novinky 2017 v segmente ebike

PR 13.10.2016 7 948

Svet elektrobicyklov - ebajk®, v októbri ponúka všetkým záujemcom o elektrobicykle možnosť prísť si otestovať zaujímavé kúsky už aj zo sezóny 2017 a získať tak svoj balík bonusov. My zatiaľ sledujeme nové trendy v cyklistike a vývoj technológií, aby sme vám vedeli povedať, čo je nové na dobrodružnej a zábavnej ceste na ebajku.
Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický

12.10.2016 6 588 4 28

Skôr, než som sa pustil do písania tohto príspevku, prečítal som si početné reportáže z predchádzajúcich ročníkov zverejnené na MTBIKERI. Či ich písali aktéri z blízkeho okolia alebo zďaleka, „nadupaní“ pretekári alebo „pohodári“, pretek všetci prežívali ako nenávidený, ale napriek tomu milovaný.
Danny MacAskill opäť predvádza svoje jazdecké umenie v klipe Wee Day Out

12.10.2016 7 872 13 74

Videá bikera a trialistu Dannyho MacAskilla jednoznačne patria medzi najsledovanejšie bike klipy na Youtube a v najnovšom klipe sa dostávame na škótsky vidiek, kde Danny predvádza neskutočné triky, ktoré ako zvyčajne divákom vyrážajú dych.
MTB Panaracer plášte - Between you and the trail

11.10.2016 4 696 5 2

Dnes si predstavíme japonského výrobcu pneumatík Panaracer, ktorý napriek tomu, že ide o legendárnu značku, je v našich končinách menej známy. Pritom má bohatú ponuku nielen pre MTB. Značka produkuje plášte a duše pre cyklo disciplíny od roku 1978 a stáli pri zrode horskej cyklistiky.
RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše

11.10.2016 5 194 1 1

V sobotu 24. 9. 2016 sme zavŕšili letnú cyklistickú sezónu v pretekársko-guľášovo-cykloturistickom duchu. Pod názvom RIDE UPHILL 2016 sme zorganizovali preteky do vrchu a nadviazali sme tak na tradíciu jesenných pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”.
Thirtysix-er alebo, keď 29 palcov nestačí...

10.10.2016 14 492 27 12

Určite si mnohí z vás pamätajú vlnu odporu, ktorá sa zdvihla s masívnym príchodom a pretláčaním 29-palcových bikov do sveta MTB. Neobratné, nemotorné, tank, autobus, to boli bežné prívlastky, ktorými užívatelia častovali vtedajšie dvadsaťdeviatky na diskusných fórach.

1. Kellys predstavil revolučný ebike Theos F série z nového druhu kompozitu (16 294)
  2. Cyklisti a holenie nôh (9 812)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 567)
  5. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 480)
  6. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 372)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 162)
  9. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 077)
  10. Test: Wilier 0 SLR – keď už nie je čo vylepšovať (5 642)