Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Reportáž: Častovský cyklookruh – podujatie, kde čas rozhodne nebudete nahánať

V mesiaci jún sa konal pri hrade Červený Kameň, nad obcou Častá, tretí ročník cykloturistického podujatia – Častovský okruh 2019, určený pre širokú verejnosť cyklistov a najmä tých, čo holdujú jazde na horskom bicykli.
Video: Ako zalepiť bezdušový plášť

Bezdušové kolesá prinášajú veľa výhod až pokiaľ nedostanete defekt, ktorý sa vám nebude dať zalepiť pomocou tmelu, či knôtov.
5. kolo svetovej enduro série v Les Orres – najtesnejšie víťazstvo v histórií EWS

Uplynulý víkend sa vo francúzskom stredisku Les Orres uskutočnilo v poradí piate kolo Enduro World Series. Po dvoch dňoch pretekania bol rozdiel medzi víťazom a porazeným menej ako sekunda.
Výbava na preteky – čo sa môže hodiť PR článok

Výbava na preteky – čo sa môže hodiť

Pre mnohých sú preteky koníčkom a zdrojom motivácie, pričom tieto podujatia preveria nielen samotných jazdcov, ale aj výbavu. Prinášame niekoľko vhodných tipov.
Reportáž: KE.CY Singletrail Camp č. 6 – kopanie, jazdenie, teplo a (predovšetkým) dobrá atmosféra

Pred vyše troma týždňami sa aj napriek príliš teplému počasiu zišlo niekoľko desiatok fanúšikov cyklistiky, ktorí si prišli užiť KE.CY Singletrail Camp už v jeho šiestom vydaní.
MTB double v Andorre – prach, horúco a veľké výkony v XCO a DH

Uplynulý víkend bol opätovným sviatkom cyklistiky, kedy sa nielen za monitormi stretli tak fanúšikovia výkonnostnej, ale aj „gravity“ horskej cyklistiky.

Test: Wilier FX110 - XC Full s modrou krvou v žilách

Sú bicykle, ktoré sú fajn, bicykle, ktoré možno označiť prívlastkom super, no a potom tie, pri ktorých celkom reálne uvažujete o predaji obličky cez internet.
Video: Bikemaraton Drásal České spořitelny - 177 km a 5 500 m na MČR v ultramaratóne

Tentoraz sa môžete pozrieť, ako chutí extra porcia kilometrov a výškových metrov u našich západných susedov na legendárnom podujatí Drásal.
Rozhovor: Kto stojí za tvorbou našej stránky?

Údržba webu a shopu, ako je ten náš, dá naozaj zabrať. Môžeme si pod tým predstaviť napríklad tvorbu nových kategórií, sekcií, zmenu dizajnu, či vylepšené systémy pre expedíciu alebo sklad.
Test: Sedlo Selle San Marco GND – niečo pre bikerov na poriadne výjazdy

Strmé stúpania, zmeny ťažiska, opora pri šliapaní, potrebné pohodlie a odolnosť. To všetko je súčasťou jazdenia na MTB, a tomu sa snaží prispôsobiť novinka od Selle San Marco, ktorú vozím už nejaký čas.
Tip na výlet: Potulky Horehroním

Horehronie - úžasný kúsok prírody uprostred nášho malého Slovenska. Miesto, kde nenarazíte na komerčné davy pseudo-turistov so selfie-tyčkami, alebo kabelkami a teniskami na vysokej platforme, ako to býva na vrchole Chopku alebo pri Popradskom plese.
Unboxing: Rock Machine Catherine - dostupný spoločník na každý výjazd

Ak sa snažíte nájsť vhodný bicykel na každý druh cesty, ktorý vás nesklame a zároveň finančne nezruinuje, skúste pozrieť na vkusný model od Rock Machine s označením Catherine.