ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (2557 - 2568 z 3452 článkov)

Finálové 6. kolo - Slovenský pohár v downhille 2016, tréningový deň

26.09.2016 5 344 5 7

Malinô Brdo pri Ružomberku hostilo záverečné 6. kolo Slovenského pohára v zjazde horských cyklistov. Prinášame video z tréningových jázd a predstavenia trati, na ktorú sa vydalo približne 100 bikerov a bikeriek. Najrýchlejším jazdcom sa stal Jozef Ondič (Kellys Factory) s časom 3:41,84 min.
Keď cestovať, tak na bicykli

24.09.2016 6 295 3 40

Cestovať a spoznávať svet (širšie okolie) sa dá skutočne veľa spôsobmi. Tými konvenčnými ako napríklad autom, vlakom, autobusom... ale taktiež aj možno trochu nekonvenčne ako v našom prípade, na bicykli. Tento typ prepravy si vyberá len menšie percento ľudí a preto by sme chceli aj týmto článkom povzbudiť a inšpirovať aj teba(vás), aby ste to skúsili a vybrali sa na svoj budúci výlet či dovolenku na bicykli. Je to skutočne pre každého a vôbec tu nezáleží na veku, ani na kondičke.
Unboxing: Ghost Lector 3, model 2017 - horúca novinka

23.09.2016 14 080 27 8

Medzi horúce novinky nastávajúcej sezóny bezpochybne patrí model Lector od známej a obľúbenej značky Ghost. Niektoré modely pre rok 2017 si už môžete prísť pozrieť k nám do MTBIKER centra. Exkluzívne vám prinášame fotreport z vybaľovania a skladania obľúbeného modelu Ghost Lector 3.
O bicyklovaní bez zVelitsovania, 10. časť: Ako jazdiť v teréne

PR 23.09.2016 5 058 3 -1

Ako správne jazdiť v teréne, prípadne v blate? Na túto tému by sa dalo asi spraviť X rôznych videí, pretože každý jeden aspekt sa dá rozoberať do množstva ďalších detailov. Veď práve technika a terén je to, čo by nás malo na biku vždy najviac baviť. Spomenúť všetko v priebehu pár minút je nemožné, ale začiatočníkom možno príde vhod niekoľko základných tipov. Ako naschvál blato nikde v okolí nebolo, škoda, že sa nenatáčalo o čosi neskôr v Maríkovej. Samozrejme nezabúdajte, že všetko treba brať s trochou humoru a určitým nadhľadom...
Keď sa povie alpský štýl

22.09.2016 6 487 3 16

Jedno podarené a hlave pohodové video, ktoré ukazuje, čo to znamená v praxi, keď sa povie alpský štýl. Konkrétne z lokality Osttirol (Východné Tirolsko), ktorá nie je nám Slovákom ani veľmi vzdialená. Partia kamarátov, noc na chate a následne pekne dlhý výšlap až na vrchol. Samozrejme, z veľkej časti po vlastných a s bikom na chrbte. Dalo by sa povedať, že to je taká biková verzia veľmi populárneho zimného ski-touringu. Odmenou za ten výšlap je totiž tak isto poriadne dlhý zjazd. Len namiesto prašanu, odlietajú od kolies kamienky...
Pozvánka: MTB maratón Tour de Magura 2016

22.09.2016 5 840 4 1

Tí, ktorí ešte nechcú zavesiť štartové čísla na klinec, nemusia zúfať. Zopár pretekov sa ešte nájde a medzi tie, na ktoré sa oplatí zamieriť, určite patrí aj MTB maratón Tour de Magura. Organizátorom je tradičný „spíker“ Roman Barényi, ktorý vás privíta v obci Chvojnica neďaleko Prievidze. Na výber bude dvojica tratí – 25 km a 50 km (2 okruhy) a nebudú chýbať ani preteky detí.
Prečo nosím prilbu...

21.09.2016 13 300 26 65

Tento článok je krátkym zamyslením sa nad tým, prečo si automaticky pred každým sadnutím na bike nasadzujeme prilbu. Jej dôležitú funkciu si (aj) v cyklistike treba z času na čas pripomenúť, aby sa z toho nestala len bezvýznamná rutina, ale aby si každý uvedomoval jej dôležitú funkciu. Vlastne, mne jej funkciu pripomenula nedávna skúsenosť.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice – opäť skvelé jazdenie na východe a záver maratónskej sezóny ako sa patrí

20.09.2016 8 162 28 44

Musím sa priznať, že pre mňa osobne doteraz končilo Slovensko na východe v obci Granč-Petrovce pri Spišskom hrade. Ďalej som nikdy v živote nebol a v podstate tento výlet bol pre mňa ako výlet do zahraničia. Ale skvelý Košický maratón mi opäť dokázal, že na východe má slovo MTB stále svoj pôvodný význam.
Pozvánka: RIDE UPHILL 2016 - preteky e-bikov a bikov do vrchu

20.09.2016 4 145 19 -16

V sobotu - 24.9.2016 o 11:00 vás pozývame do Podkoníc v Nízkych Tatrách na preteky e-bikov a bikov do vrchu - RIDE UPHILL 2016. S RIDE sa v Podkoniciach roky jazdilo dole kopcom, no tentokrát sa pôjde hore. Nadviažeme na 3 ročníky pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”, ale na novej trati.
Tip na výlet: Saalbach Hinterglemm - týždeň trailového jazdenia

19.09.2016 7 908 14 46

Toto leto sme si vo štvorici s partou Black Trail Riders povedali, že zájdeme pozrieť do rakúskych Álp. Je to bližšie ako do Švajcu či Francúzka a chalani v Saalbachu ešte neboli, tak boli na ten bikový raj zvedaví. Ja som som tam so Speckou už pred piatimi rokmi bol, vtedy sme viac zjazdovali.
Detská tour Petra Sagana 8. kolo - asi najnáročnejšia trať

19.09.2016 3 161 7

V lyžiarskom areáli SKI Makov sa už po 8-krát tento rok stretli účastníci Detskej tour Petra Sagana. Počasie bolo opäť na jednotku a na štart sa postavilo vo svojich kategóriách viac ako 450 cyklistov. Makov organizátori do Detskej tour vybrali úmyselne, veď právu tu Peter Sagan absolvoval ako 9-ročný svoje prvé cyklistické preteky.
Mazivá vhodné do blata, ale aj suchého a prašného prostredia

PR 17.09.2016 7 671

Správane zvolené a aplikované mazivo je základný faktor úspešného výjazdu. Suchá a škrípajúca reťaz nikdy na nálade nepridá, čo s pribúdajúcimi kilometrami platí dvojnásobne. Na druhej strane, kompletne čierny pohon od oleja a nalepené nečistoty len zbytočne znižujú životnosť komponentov. V dnešnom článku si priblížime zopár olejov určených do mokrého, ale aj prašného prostredia. Stačí si len dobre vybrať...

1. Cyklisti a holenie nôh (9 826)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 605)
  4. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 600)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 431)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 165)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 093)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 290)