Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (2593 - 2604 z 3464 článkov)

Test: Scott Genius 710 plus - viacero funkcií v jednom biku

08.09.2016 7 048 10 21

Nový štandard v rozmeroch kolies pod názvom 650+ vám už zrejme nie je nutné predstavovať, bikov s týmito kolesami je však medzi bikermi zatiaľ ako šafránu, a preto bola možnosť vyskúšať si Genius Plus veľmi lákavá. Už pri vybaľovaní z krabice bolo zrejmé, že pôjde o elegantne zladený bike, avšak jeho pravá tvár sa ukázala až po odlepení ochranných fólií. Výrobca stavil na hru s odleskom v podobe lesklých a matných plôch. Zaujímavosťou pri Genius-e je možnosť úpravy výšky stredu a patentovaná technológia Nude. Poďme však pekne poporiadku.
Reportáž: Novodubnický maratón 2016 - presne podľa mojich predstáv

08.09.2016 4 736 1 15

Už po výjazde z diaľnice v smere na Novú Dubnicu mi telefón neprestajne a otravne vyzváňa, čo je ale zároveň dobré znamenie, ktoré značí, že všetci známi už sú na mieste alebo zisťujú, kde parkujem.
Unboxing: Cannondale Scalpel-Si – novinka, ktorú nájdete v MTBIKER centre

07.09.2016 8 953 23 21

Scalpel, teda po novom Scalpel-Si, je jedna z najväčších noviniek od Cannondale pre rok 2017. Aj keď už nie taká horúca, pretože informácie presakovali ešte koncom minulej sezóny a oficiálne predstavenie prišlo už začiatkom tej súčasnej. Jeden z mála kúskov na Slovensku doslova voňajúcich novotou sa dostal aj do nášho MTBIKER centra priamo do predajne.
Pozvánka: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice 2016

07.09.2016 3 891 5 10

Na záver sezóny je tu opäť jedinečný 13. ŠKODA MTB Singletrack Maratón Košice, ktorý sa uskutoční 17. septembra. Tradičné podujatie v organizácii ProSport Team Košice o.z. a Misia 24 n.o. sa v posledných rokoch preslávilo hlavne svojou novou trasou, ktorá spája rekreačné oblasti v okolí Košíc.
Rady a skúsenosti: Základné kúsky oblečenia

06.09.2016 12 043 37 34

Mnoho ľudí práve teraz možno premýšľa nad tým, že by si radi kúpili nejaký ten bike a postupne prenikli do sveta cyklistiky. Prípadne ho už majú doma, ale ako každý vie, tým to zďaleka nekončí. Čo sa hodí na začiatok z hľadiska oblečenia, si povieme práve v tomto článku.
Reportáž: ŠKODA Slovenský raj 2016 – opäť letecký deň, ale hlavne konečne zábavný

05.09.2016 8 101 37

Séria ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa definitívne blíži ku koncu. Posledné 6. kolo a finále padlo opäť na Slovenský raj. Ten bikerov po dlhom čase privítal aj krásnym počasím a už som sa konečne nemusel do poslednej chvíle schovávať v aute a hovoriť si, aké super je jazdiť, keď leje...
Ešte ste neboli jazdiť na Laskomerských trailoch pri Banskej Bystrici?

04.09.2016 11 539 1 49

Len pozrite, čo za výbornú novú lokalitu nám to pribudlo na Slovensku a určite si nájdite čas na jej pojazdenie. Lokalita ponúka viacero trailov a mapu si môžete pozrieť v pozvánke z otvárania, ktoré sa uskutočnilo začiatkom augusta.
Chromag – doplnky z kolísky freeridu, Kanady

PR 03.09.2016 5 007

Ak sa povie „garážovka“, tak práve táto kanadská spoločnosť je jej ideálny predstaviteľ. To ale nijako neznižuje kvalitu ich výrobkov, práve naopak. Kvalita sa prejaví veľmi rýchlo, veď tieto produkty jazdia a testujú borci ako sú Brandom Semenuk, Kyle Jameson, Graham Agassiz, Mat Hunter a ďalší...
Slovenské ubytovanie v rakúskom raji oddychu

PR 02.09.2016 9 754 4 15

Len 3 hod. cesty od Bratislavy sa nachádza “zelené srdce rakúska” - spolková krajina Štajersko, ako stvorená pre cyklistiku, ale tiež kopec ďalších aktivít. A ak budete niekedy hľadať ubytovanie v lokalite Saltzkammergut, tak vedzte, že jeden pohodový penzión tu má aj Slovák Roman Rajták, odporúčaný viacerými našimi bikermi.
Pozvánka: Cyklomaratón Topoľčianky 2016

02.09.2016 4 351 14 18

Členovia ŠK Topoľčianky motivovaní úspešnou organizáciou preteku XCO Drozdovo 2015 pre vás na sobotu 10. septembra pripravili prvý ročník MTB pretekov situovaných v krásnom prostredí Tribečského pohoria a v okolí obce Topoľčianky. Táto obec je preslávená nielen vinárstvom, ale i chovom koní a celosvetovo známymi podujatiami v dostihoch, záprahoch, parkúre, drezúre koní...
Test: Specialized Turbo Levo FSR Expert 6Fattie - ideálne využitie kolies 27+

01.09.2016 12 886 55 -12

Segment ebikov rastie míľovými krokmi a ak chcete využiť jeho možnosti naplno pre zábavu v teréne, prečo si nedopriať už riadnu mašinu? Široké plášte, poriadny tlmič s vidlicou 140 mm a silný pohon. A zábava sa môže začať!
Základ každého preteku – hlavne prísť domov celý

31.08.2016 6 248 10 14

V reportáži z Horala som písal v závere aj o tom, ako ma trochu „zdržalo“ pristávanie vrtuľníka.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 057)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 848)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 712)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 267)
  8. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 566)
  9. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 175)