Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Reportáž: Testovací deň Superior a Marin 2019 - od gravelu až po enduro mašiny

Prvý júnový víkend ste mali opäť možnosť otestovať zaujímavé bicykle v našom MTBIKER centre. Tentokrát to bola česká značka Superior a z ďalekej Californie Marin.
Zaujímavosti z cyklistiky – zranenia, svetové jazdenie, či podporme cyklistov

Teploty v posledných dňoch atakujú horné hranice znesiteľnosti, avšak cyklistický svet sa naďalej točí. Pre niekoho pozitívne, pre iného zas o čosi menej. O minulotýždňovom vývoji opäť rozhodovalo šťastie, ale aj náhoda.
Video: Sada Shimano XT M8100 - 12 rýchlostí opäť dostupnejších

Shimano si s predstavením dostupnej 12-rýchlostnej sady dalo pomerne načas. Japonská odpoveď na 12-rýchlostné sady Sram Eagle je však tu a my vám ju predstavíme pekne aj s detailami.
Tesné víťazstvo a prekvapenia na trati - Svetový pohár v zjazde Leogang 2019

Uplynulú nedeľu sme boli svedkami pravého napätia na okruhu svetového pohára
v rakúskom Leogangu. Pre niektorých nevšedná trať priniesla nejedno zaujímavé
vyvrcholenie.
Malevil Cup - úspech Stošeka, Tomáš Višňovský strieborný

Martin Stošek dokázal na 20. ročníku Malevil Cup prekonať nepriazeň v podobe mechanických nepríjemností a poraziť konkurenciu. Jana Pichlíková s prehľadom vyhrala ženskú kategóriu.
Pozvánka: STUPAVA TROPHY MTB & RUN 2019 - ďalšia kapitola MOUNTAIN BIKE SPIRIT TOUR

Chcete byť súčasťou maratónu, ktorý si v posledných rokoch vybudoval dobré meno medzi bikermi? Príďte si zašportovať počas víkendu 21. - 23. júna a okrem trasy na biku si dáte aj porciu bežeckých kilometrov v nedeľu.
Plášte do podmienok, kedy je grip prioritou PR článok

Plášte do podmienok, kedy je grip prioritou

Blato, nespevnený povrch, kamene - aj to patrí k jazdeniu v teréne. Preto určite nie je dobré takéto situácie zbytočne podceniť, ale zvoliť si poriadny kus „gumy“.
Test: PRO Koryak - teleskopka na celú dekádu

Teleskopickú sedlovku som pomerne dlho odmietal ako zbytočné ťažítko. Dnes už však na ňu nedám dopustiť. Teda v prípade, ak sa na ňu môžem plne spoľahnúť.
Video: Fenomén menom Mathieu van der Poel

Cyklistiku veľmi často zväzujú rôzne nepísané pravidlá, či taktika, no tento jazdec zase všetko postavil na hlavu.
ŠKODA Family - viac než len preteky pre deti PR článok

ŠKODA Family - viac než len preteky pre deti

Novinkou tohtoročnej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR je rodinná kategória ŠKODA Family, vďaka ktorej môžu malí cyklisti ochutnať atmosféru skutočných pretekov.
Test: Team Marin 29” 2019 – vstupná brána do sveta cross-country

Svoju vlajkovú loď na poli cross country postavil Marin s rozumom, pričom sa snažil vytvoriť cenovo dostupný bicykel postavený na kvalitných komponentoch. Ako obstál sa dozviete v nasledujúcom teste.
TEST: Rock Machine CROSSRIDE e350 a STORM e60-29, alebo prečo mi nie je treba drahý ebike

Keď prišiel zoznam na výber testovacích ebikov od Rock Machine, zámerne som si vybral tie, ktoré boli cenovo najdostupnejšie.