Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Test: PRO Stealth LTD – ak sa do toho chcete poriadne oprieť

Každý zadok je iný. No toto sedlo má potenciál pomôcť širokej skupine jazdcov, a tak to bolo aj v mojom prípade.
Video: Danny Macaskill vs. detský vozík

Ak hľadáte inšpiráciu pre jazdenie s deťmi, rozhodne si neberte príklad z tohto videa.
Zábava na dvoch kolesách PR článok

Zábava na dvoch kolesách

Náš šport by mal byť hlavne o zábave. Budeme ho robiť dovtedy, kým nás bude baviť. Keď to však s naším koníčkom preženieme, tak to môže spôsobiť nezvratné zmeny v našom mozgu.
Test: CTM Switch – viacnásobná porcia zábavy

Aj keď slovíčko „Switch” má v angličtine viac významov, my cyklisti ním označujeme hlavne ostré zákruty na singloch, teda takzvané „switch-backy“. Bicykel slovenského výrobcu CTM si toto pomenovanie rozhodne zaslúži a navyše v kombinácii s elektromotorom ponúka viacnásobnú porciu zábavy.
Test: Cannondale FSi Carbon 3 - hardtail s duchom formuly

Musím sa priznať, že s tým, ako roky bežia, som tak trochu spohodlnel a nie raz si povedal, že hardtail by som ako jediný bike zo všetkých už naozaj nechcel. Ibaže tentoraz sa mi do testu pritrafil jeden skutočne výnimočný stroj... A ten ma prinútil tento môj názor prehodnotiť.
Reportáž: Erdinger kráľ Záhoria MTB maratón 2019 – Zlatnícka dolina opäť trochu inak

V sobotu 11.5.2019 sa konal už 11. ročník podujatia Kráľ záhoria - podujatie odohrávajúce sa pri Skalici, v Zlatníckej doline na pekných singloch a XCO tratiach.
Poľská MTB Enduro series - spestrenie sezóny za hranicami

Rok 2019 prináša množstvo zaujímavých pretekov v rámci enduro cyklistiky. U poľských susedov to je "Enduro MTB Series", ktorá je u nich najväčšia v tejto disciplíne.
Video: Auto pre bikera - Peugeot Rifter

Aj keď sa snažíme jazdiť na bicykloch čo možno najviac, niekedy sa musíme spoľahnúť aj na prepravu autom a preto vám predstavíme jedno, ktoré by mohlo byť pre bikera zaujímavé.
Reportáž: 1. kolo SPDH Mraznica - bez blata by to už nešlo

Prvé kolo Slovenského pohára v downhille sa odohralo tento víkend na východe pri obci Hnilčík v lyžiarskom stredisku Mraznica, kde to na úvod sezóny nemali bikeri najjednoduchšie a počasie potrápilo aj ostrieľaných jazdcov.
Špecifické dámske modely do 2 500 € - na cestu i mimo nej PR článok

Špecifické dámske modely do 2 500 € - na cestu i mimo nej

Svet hobby cyklistiky, ale aj tej profesionálnej, už dávno nie je len doménou chlapov. Na cestách a pretekoch totiž stretávame čoraz viac žien, ktoré sa chcú spoľahnúť na kvalitné bicykle.
Elektro novinka od Canyon - Neuron:ON a jeho väčší brat Spectral:ON PR článok

Elektro novinka od Canyon - Neuron:ON a jeho väčší brat Spectral:ON

O tom, že sa značka Canyon teší čoraz väčšej obľube, rozhodne niet pochýb. A konkrétne v tomto článku sa budeme o niečo dôkladnejšie venovať ich dvom elektro modelom.
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.