Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Video: Kellys Hacker 70 - tuzemský maratónsky expres

Modelový rad Hacker je synonymom pre rýchle a ľahké biky, ktorých
prirodzeným prostredím sú XC a maratónske trate.
Pozvánka: Testovacie dni Ghost a Lapierre – príďte si vyskúšať svojho favorita

Prvý májový víkend sa môžete tešiť na testovacie dni kultových značiek Ghost a Lapierre v našom MTBIKER centre. Príďte si „ochutnať” najnovšie modely bicyklov a urobte si o nich obraz priamo na vlastnej koži.
Výbava pre skoré výjazdy - pohodlie a bezpečnosť PR článok

Výbava pre skoré výjazdy - pohodlie a bezpečnosť

Niektorí kvôli zamestnaniu či rodinným povinnostiam musia posúvať tréningové jazdy na skoré ráno. Odjazdia si svoju porciu kilometrov a potom utekajú do práce. Iní zase ocenia prázdne ranné cesty a taktiež sú v sedle radšej skôr ráno ako popoludní.
ABUS Bordo Big 6000 Alarm - prenosný zabezpečovací systém

Už neraz som si pri cestovaní po rôznych bikových akciách hovoril, ako veľmi by sa mi hodilo mať so sebou nejakú šikovnú poistku. No a práve tento zámok od ABUS-u ten potenciál rozhodne má.
Rozhovor s KE.CY - poctivé košické traily

KE.CY - košické cyklotraily je aktivita skupiny ľudí z Košíc, ktorí sa rozhodli stavať legálne, udržateľné a najmä zábavné traily prinášajúce ľudom radosť.
Video: Felt Doctrine v upravenej verzii - spoločník na preteky

Úvodná časť sezóny bude v štýle hardtailu Felt Doctrine 3. Aké sú moje pocity z jazdy a ako som si ho doladil, uvidíte vo videu.
Test: Lezyne Multi Drive 1000 lm - výkonné svetlo so širokým využitím

Výkonných svetiel som mal možnosť túto zimu testovať viac než dosť. Do zbierky mi však chýbala značka Lezyne, ktorej produkty vynikajú výborným remeselným spracovaním.
Video: Ako na výmenu kľúk s oskou ISIS a Octalink

Mať po ruke ten správný nástroj na úkon, ktorý sa chystáte robiť, vám ušetrí nielen nervy ale aj financie na komponenty, ktoré môžete použitím nesprávneho poškodiť.
Nový parťák za zvýhodnenú cenu - výpredaj modelov Rock Machine 2018

Už o necelé 2 týždne (27. a 28. apríla) sa s niektorými z vás stretneme na testovacích dňoch bicyklov Rock Machine v MTBIKER centre v Hrádku. Bonusom budú testovacie a jazdené modely 2018, na ktorých sa domov môžete odviesť aj vy.
Celoodpružené XC modely pre náročných jazdcov PR článok

Celoodpružené XC modely pre náročných jazdcov

Technologicky premakané horské špeciály, ktoré ponúkajú vysokú tuhosť, nízku hmotnosť a komfort, nie sú veľmi lacné. Ale povedzme si to priamo – stoja za to. Najmä ak ste skutočne náročný jazdec so záľubou v pretekaní.
Reportáž: ŠKODA Svätojurský MTB maratón – zimná edícia

Za tie roky som na maratóne v Svätom Jure zažil skutočne rôzne podmienky, no vidieť sneh v Malých Karpatoch v tomto ročnom období je skutočne rarita. Maratónska sezóna začína...
Video: Rozšírená diagnostika od Shimano

Jeden môj známy, ktorý sa živí osvetlením a zvukom má motto: „z čoho netrčí kábel, z toho trčí problém“. V tomto videu spojíme ebike s PC pomocou kábla.