Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Pozvánka: Detská tour Petra Sagana - ďalší ročník už klope na dvere

Už 6. ročníkom odštartuje tento víkend v Rimavskej Sobote populárne športovo - kultúrne podujatie.
Špecifické dámske modely do 1000 € – na cesty aj do terénu PR článok

Špecifické dámske modely do 1000 € – na cesty aj do terénu

Pri modeloch určených pre dámy treba jednoznačne zohľadňovať inú telesnú stavbu ženského tela a takmer každý výrobca dbá na to, aby vo svojej ponuke mal aj ženské varianty bicyklov.
Bolí? Nemusí! Alebo na čo všetko zabúdame

Asi všetci sme sa už niekedy stretli s tým, že nás prekvapila bolesť, ktorá nás odradila od toho či iného výjazdu a znepríjemňovala nám aj zopár ďalších.
Video: Integrované svetlo pre elektrobicykle

Hádam každý z aktívnejších cyklistov už riešil otázku svetla, jeho umiestnenie a hlavne napájanie.
Pozvánka: BIKE OPEN FEST v Šamoríne - prvé podujatie svojho druhu na Slovensku

Festival určený pre všetkých fanúšikov cyklistiky, cyklopodujatie, aké sa na Slovensku ešte neorganizovalo, priamo v areáli x-bionic® sphere a prekrásnom prostredí lužných lesov v okolí Dunaja.
Ghost MTB kolekcia 2019 - je si z čoho vyberať PR článok

Ghost MTB kolekcia 2019 - je si z čoho vyberať

Z Nemecka k nám prichádza MTB kolekcia na rok 2019, ktorá ponúka široké spektrum modelov. Poďme sa pozrieť na niektoré z nich.
Enduro World Series odštartovalo sezónu na Novom Zélande

Uplynulý víkend v nedeľu (24.3.2019) sa v Rotorua na Novom Zélande konalo prvé kolo Enduro World Series (EWS).

Rukavice a návleky – aby sa vám chlad nedostal pod kožu PR článok

Rukavice a návleky – aby sa vám chlad nedostal pod kožu

Tieto základné doplnky nájdu využitie takmer počas každého ročného obdobia. Prinášame niekoľko tipov, aby ste si jar užili naplno.
Cape Epic – dominancia jazdcov XCO

V nedeľu si prach konečne sadol a Cape Epic spoznal nových víťazov. Dalo by sa aj povedať, že jazdci a hviezdy XCO scény mali výrazne navrch.
Unboxing: Felt Doctrine 3 2019 - keď rozhodujú sekundy

Felt Doctrine už na prvý pohľad v katalógu vo vás vyvolá pocit rýchlosti a ľahkosti. Vybalením z krabice a poskladaním sa tento predpoklad jedine potvrdí.
Redukcia hmostnosti a ako jej pomôcť PR článok

Redukcia hmostnosti a ako jej pomôcť

Pri snahe schudnúť nejaké to kilečko si často vieme trochu pomôcť vhodnými doplnkami stravy. Nečakajme však žiadnu zázračnú pilulku, ktorá nás podkožného tuku zbaví zo dňa na deň.
Amatér pred kúpou ebiku

Rád by som sa s vami podelil o mojich začiatkoch prechodu z klasiky na elektrobicykel. V prvom rade musím konštatovať, že som dôchodca a mám za sebou operácie obidvoch kolien.