Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Tour Divide 2018 – Great Divide Mountain Bike Route, 5. časť

Sme trochu smutní, pretože do cieľa nám ostáva už len 1 915 km a napriek tomu práve v tento deň sú už prví borci v cieli!
Bláznivý cyklovýjazd pre všetkých fanúšikov cyklistiky

Väčšina akcií, na ktorých dostanete štartovné číslo, má rovnaký scenár. Sústredíte sa na maximálny výkon, prejdete cieľom, pokúsite sa v sebe udržať guláš a ide sa domov. Bláznivý cyklovýjazd je ale z úplne iného súdka.
Video: Ako na výmenu vnútorne vedeného bowdenu

Vnútorne vedené bowdeny majú svoje výhody - sú estetické a rovnako chránené pred poškodením napr. pri páde. V rámci údržby nám však môžu spôsobiť vrásky na čele a z jednoduchej výmeny môže byť komplikovaný proces.
Hardtaily do 800 € - aby jazdenie prinášalo radosť PR článok

Hardtaily do 800 € - aby jazdenie prinášalo radosť

Pri výbere nás často ťaží tesný rozpočet. Riešenie je ale prosté. Jednoduchosť HT spolu so základnou výbavou poskytujú všetko, čo začínajúci cyklista môže na potulkách krajinou potrebovať.
Cape Epic opäť aj s Tomášom Višňovským – aké sú ambície?

V marci sa môžete tešiť, že dres majstra Slovenska sa ukáže na najprestížnejšom maratónskom podujatí na svete. A rozhodne by mal byť vidieť vpredu...
Unboxing: Lapierre OVERVOLT GLP 600 CARBON ULTIMATE BOSCH 500 Wh - stroj vytvorený pre zábavu

Každý vášnivý jazdec túži po zdolaní poriadneho kopca a práve to vám zaručí tento model od Lapierre.
Tlaky v plášťoch naprieč disciplínami

Mnoho jazdcov často zabúda na to, že jediným, čo ich bezprostredne spája s okolitým prostredím sú plášte. Samozrejme, o správny grip či komfort sa stará aj samotný jazdec, alebo odpruženie, no výrazne do toho prehovára práve obutie a najmä tlak v ňom.
Výbava pre komfortnú jazdu v nepriaznivých podmienkach PR článok

Výbava pre komfortnú jazdu v nepriaznivých podmienkach

Nepríjemnosti, ktoré spôsobuje špliechajúca voda, či blato, hádam ani nie je potrebné spomínať. Ich úplné eliminovanie nie je reálne, ale existuje viacero doplnkov, ktoré dokážu jazdu v takýchto podmienkach spríjemniť.
Video: Hokkaido Winter Bicycle Touring - trochu zimného jazdenia z Japonska

Zimu síce veľa cyklistov veľmi nemusí, ale rozhodne má svoje osobité čaro. Najmä ak sa pridá "pohodová" atmosféra a netradičné prostredie.
Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza PR článok

Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza

Byť odlišným alebo si len jednoducho zvoliť vzhľad bicykla podľa obľúbených farieb – takéto sny sa často týkajú „garážoviek“, či špeciálnych edícií. Bianchi ale zvolilo odlišnú stratégiu - dovolí vám prispôsobiť si bicykel vlastným chúťkam.
Časté problémy cyklistov - zlomenina kľúčnej kosti

V sérii článkov s častými problémami cyklistov pokračujeme témou zlomeniny. Kombinácia rýchlosti, tvrdého terénu a pádu tomu doslova nahráva. Nech sa prihlásia tí, ktorí si pri páde zlomili ruku. Keďže ich vidím zdvihnuté, tak ste sa z toho v poriadku dostali.
Ako sa nám ebike vkradol do rodiny

Sme traja. Ja, manželka, ktorá rada bicykluje len po rovinkách a syn, toho roku už osemročák. Nikdy sme neboli zástancami bičovania detí k výkonom špičkových svetových jazdcov a podľa toho sme aj postupovali.