Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Cape Epic opäť aj s Tomášom Višňovským – aké sú ambície?

V marci sa môžete tešiť, že dres majstra Slovenska sa ukáže na najprestížnejšom maratónskom podujatí na svete. A rozhodne by mal byť vidieť vpredu...
Unboxing: Lapierre OVERVOLT GLP 600 CARBON ULTIMATE BOSCH 500 Wh - stroj vytvorený pre zábavu

Každý vášnivý jazdec túži po zdolaní poriadneho kopca a práve to vám zaručí tento model od Lapierre.
Tlaky v plášťoch naprieč disciplínami

Mnoho jazdcov často zabúda na to, že jediným, čo ich bezprostredne spája s okolitým prostredím sú plášte. Samozrejme, o správny grip či komfort sa stará aj samotný jazdec, alebo odpruženie, no výrazne do toho prehovára práve obutie a najmä tlak v ňom.
Výbava pre komfortnú jazdu v nepriaznivých podmienkach PR článok

Výbava pre komfortnú jazdu v nepriaznivých podmienkach

Nepríjemnosti, ktoré spôsobuje špliechajúca voda, či blato, hádam ani nie je potrebné spomínať. Ich úplné eliminovanie nie je reálne, ale existuje viacero doplnkov, ktoré dokážu jazdu v takýchto podmienkach spríjemniť.
Video: Hokkaido Winter Bicycle Touring - trochu zimného jazdenia z Japonska

Zimu síce veľa cyklistov veľmi nemusí, ale rozhodne má svoje osobité čaro. Najmä ak sa pridá "pohodová" atmosféra a netradičné prostredie.
Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza PR článok

Navrhnite si vlastnú farebnú kombináciu s Bianchi Tavolozza

Byť odlišným alebo si len jednoducho zvoliť vzhľad bicykla podľa obľúbených farieb – takéto sny sa často týkajú „garážoviek“, či špeciálnych edícií. Bianchi ale zvolilo odlišnú stratégiu - dovolí vám prispôsobiť si bicykel vlastným chúťkam.
Časté problémy cyklistov - zlomenina kľúčnej kosti

V sérii článkov s častými problémami cyklistov pokračujeme témou zlomeniny. Kombinácia rýchlosti, tvrdého terénu a pádu tomu doslova nahráva. Nech sa prihlásia tí, ktorí si pri páde zlomili ruku. Keďže ich vidím zdvihnuté, tak ste sa z toho v poriadku dostali.
Ako sa nám ebike vkradol do rodiny

Sme traja. Ja, manželka, ktorá rada bicykluje len po rovinkách a syn, toho roku už osemročák. Nikdy sme neboli zástancami bičovania detí k výkonom špičkových svetových jazdcov a podľa toho sme aj postupovali.
Video: Časté chyby pri jarných tréningoch

S úvodom sezóny sa spája rozvoj vytrvalosti, ktorá tvorí základ pre ďalšiu časť sezóny. Dajte si ale pozor na niektoré veľmi časté chyby.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2019 s viacerými zmenami

Nové lokality, dôraz na ekológiu a rovnako možnosť vyhrať v záverečnej tombole automobil.
Video: Ako povoliť poriadne dotiahnutý pedál

Takmer každý sa skôr či neskôr stretnete so situáciou, kedy dobre utiahnutý pedál nie a nie povoliť. Vtedy vie pomôcť ten správny nástroj.
Gravel modely pod hranicou 3 000 € - pohodlie na cestách aj necestách PR článok

Gravel modely pod hranicou 3 000 € - pohodlie na cestách aj necestách

Sny sa musia plniť. Univerzál, teda kompromis medzi cestou a horským bicyklom je možno jedným z nich. Navyše v kategórii, ktorá ponúka výborný pomer medzi cenou a vlastnosťami.