www.cratoni.cz

Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (2917 - 2928 z 3453 článkov)

RIDE predstavuje e-biky KTM 2016

PR 20.10.2015 7 961 33 -11

KTM je svetová špička v športových elektrobikoch a svoju ponuku na sezónu 2016 posúva opäť ďalej. Či sa jedná o extrémnu jazdu v ťažkom teréne, celodenné výlety v horách alebo relax po práci po asfalte, z desiatok modelov si každý nájde vhodný stroj.
Najlepšie videá z Red Bull Rampage 2015

19.10.2015 5 002 2 12

Red Bull Rampage je úžasná akcia, kde TOP svetoví freerideri ukazujú svoje schopnosti ovládať horský bicykel. Ako každý rok sa pretek uskutočnil v americkom Utahu, avšak tento ročník bol posunutý o deň skôr pre nepriaznivú predpoveď počasia.
Majstrovstvá Slovenska v maratóne a Horal Tour v trojici podarených videí

17.10.2015 5 046 2 19

Dobrým zvykom organizátorov populárneho Horala a etapáku Horal Tour je po určitom čase priniesť videá zo všetkých troch dní. Tým, že je to s väčším časovým odstupom, tak si človek naozaj veľmi rád zaspomína a oživí nezabudnuteľné momenty. A bolo veru na čo spomínať...
Biele Karpaty na kolesách

14.10.2015 4 154 18 40

Zostrih záberov, ktoré som natočil v priebehu leta na bicykli v okolí Starej Turej - napr. Veľká Javorina, Ihelník, rozhľadňa na Poľane pri Myjave a Čachtický hrad. A kde ste boli cez leto jazdiť vy?
Reportáž: Šprintpolom 2015 – vydarená akcia na obľúbenom kopci

13.10.2015 5 883 8 31

Každý región má svoj obľúbený kopec. U nás v Žiline je týmto kopcom stúpanie do sedla Javorina alebo ľudovo povedané – Polom. Správny Žilinčan ho dookola brúsi a následne má možnosť zúročiť to práve pri tejto akcii :-). A už dávno sem nechodia len domáci borci...
Dlhodobé testovanie: Castelli návleky a kraťasy s materiálom Nanoflex

13.10.2015 6 485 20 23

Všetky produkty v dnešnom teste sú vyrobené z materiálu s názvom Nanoflex. O čo vlastne ide a čo sa skrýva za tajuplným názvom? V podstate za tým celým stojí snaha čo najlepšie skĺbiť dve protichodné vlastnosti – vodeodolnosť a priedušnosť.
Druhý ročník ŠKODA BIKE OPEN TOUR oslovil takmer 18 000 fanúšikov horskej cyklistiky

PR 09.10.2015 3 220 1 7

Na druhom ročníku ŠKODA BIKE OPEN TOUR sa zúčastnilo 4 683 pretekárov z 18-tich krajín, ktorým nadšene aplaudovalo až 13 300 fanúšikov popri tratiach. Najmladším účastníkom bol iba 4-ročný chlapec z Trenčína, ktorý spolu s rodinou absolvoval okrem iných aj 25 km trať na Súľovských vrchoch v úctyhodnom čase pod tri hodiny.
Cesta do včerajška

08.10.2015 3 002 8 24

Písal sa štrnásty august roku Pána 2015. Tučné mračná plné vody ležali prevesené cez hrebene a škrabali si brušiská o vrcholce staručkých smrekov ako obrovitánske ryby plávajúce krajinou, sprevádzané neustálym hrmením. Už nebolo kam ujsť. Lejak visel na vlásku a my uprostred malej lúky obkľúčení šumením nekonečného lesa sledujeme, ako sa jedna z týchto rýb prevaľuje ponad nás. Stačilo snáď vystrieť ruku a nechať si tú najtmavšiu sivú kĺzať po dlani.
Nastáva apokalypsa, inlineri obsadili Whistler

08.10.2015 2 968 2 11

Zachráni Kyle Norbraaten Whistler pred zničením inliner-mi? Jedinou zbraňou je natočiť "Najvymakanejší edit" (The sickest edit ever). Pozrite si víťazné video GoPro Dirt Diaries Crankworx Whistler 2015 z produkcie známeho Matta Dennisona.
Bezpečnostný servisný zásah na bicykloch Cannondale s predstavcom OPI

PR 07.10.2015 4 319 12 0

Spoločnosť Cycling Sports Group, majiteľ značky Cannondale, zvoláva k bezpečnostnému servisnému zákroku majiteľov všetkých bicyklov vybavených predstavcom a stĺpikom radenia OPI. Tento servisný zásah sa týka všetkých bicyklov modelových ročníkov 2011 až 2015 s vidlicou Lefty, ktoré sú týmto predstavcem osadené. Ide o modely Cannondale Flash, F-Si, F4, F5, F29, Lexi, RZ, Scalpel a Trigger.
Reportáž: Cyklomaratón ZLÍN 2015 - kapurkový MTB relax

07.10.2015 2 340 3 8

Brezniansky jesenný MTB Hugo bike nám bikerom tento rok dopriaty nebol, a preto sa náš cykloklub bol rozlúčiť s pretekárskou sezónou na Morave. V nedeľu, 4.10. 2015, sa v Zlíne konalo záverečné podujatie českého seriálu CYKLOMARATÓN 2015.
Test: Louis Garneau Course Speedzone Vest – tak trochu iná vesta

06.10.2015 4 639 29 15

Občas sa stane, že ma nejaký produkt upúta hneď na prvý pohľad. To platí aj v prípade vesty, od u nás trochu menej známej značky, Louis Garneau. Človek by si v dnešnej dobe myslel, že na veste už nie je pomaly čo zlepšovať, no stačí jeden šikovný nápad a hneď sa veci majú trochu inak...

2. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 748)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 655)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 530)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 180)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 130)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 330)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 067)