Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Rock Machine nie je žiadny nováčik PR článok play_arrow

Rock Machine nie je žiadny nováčik

Rock Machine je na trhu už 22 rokov a za jeho vznikom stojíme my, v prvom rade bikeri. Máme radi to isté čo takmer každý, teda krásnu prírodu, v ktorej si môžeme bez problémov užiť obľúbený trail a kde trochu blata neznamená žiadny problém. V tomto duchu je ladená aj nová kolekcia 2017, ktorú si bližšie môžete pozrieť na rockmachine.sk.
Pozvánka: Stupava Winter trophy MTB & RUN 2017

Cez víkend v dňoch 28-29.1. 2017 sa uskutoční už 9. ročník zimného MTB maratónu, ktorý ponúka aj bežeckú disciplínu. Ako v roku 2016 sa pôjde Stupave, pričom v sobotu sa uskutoční MTB maratón, ktorý bude mať 25 km s prevýšením 500 m a pre tých, ktorí si chcú zamakať viac, je pripravený aj 10 km beh.
Koniec prípravy na Cape Epic 2017 - piata časť

Milí čitatelia, s ľútosťou vám chcem oznámiť, že po ťažkom a dlhom zvažovaní som sa rozhodol, že na Cape Epic 2017 nepôjdem. Je mi ľúto, že to takto dopadlo a že som možno sklamal ľudí, ktorí mi držali prsty a boli zvedaví ako to celé dopadne. Ja som sa na to tešil a bol som tiež zvedavý či to zvládnem, ako sa umiestnim a aký z toho budem mať pocit a dojem.
Zlatý pedál 2016 pre Petra Sagana

Najlepším cyklistom Slovenska za rok 2016 sa podľa predpokladov stal Peter Sagan. Už dvojnásobný majster sveta z cestných pretekov s hromadným štartom triumfoval v tradičnom výročnom bilancovaní Slovenského zväzu cyklistiky pred dvojnásobným paralympijským víťazom Jozefom Metelkom a Patrikom Tyborom, ktorý sa 45. miestom v pretekoch na ceste na olympijských hrách v Riu de Janeiro postaral o druhý najlepší výsledok Slováka na OH v modernej histórii.
Ako mu to pekne ide play_arrow

Ako mu to pekne ide

Síce vonku máme už zimu, ale pripomemúť si leto takouto fajnovou jazdou nikdy nie je zlý nápad. Radšej sa v zime teda neopúšťajte, aby ste do toho opäť na jar mohli naplno skočiť :).
Vyhodnotenie sezóny 2016 z pohľadu FC Teamu

Príchod zimy a prvé centimetre snehovej prikrývky už signalizujú čas, kedy väčšina z nás – teda aspoň v severnej chladnejšej časti Slovenska, mení svojho dvojkolesového miláčika za pár drevených lyží. Nastal čas bilancovať bikovú sezónu.
Základné tipy na zimné jazdenie – plášte a tlak

Vyzerá to tak, že zima už definitívne udrela v plnej sile, čo ale neznamená, aby sme odložili bike do kúta. Pomocou zopár jednoduchých úprav je možné si užiť zábavu na zasnežených cestičkách a trailoch aj v tomto období.
CUBE 2017 – zaujímavé novinky pre všetky kategórie PR článok

CUBE 2017 – zaujímavé novinky pre všetky kategórie

Na sezónu ponúka CUBE množstvo zaujímavých noviniek. Medzi nimi napríklad kompletne prepracovaný model celoodpruženej rakety AMS 100 alebo ľahký hardtail Reaction GTC so sadou Sram Eagle za prijateľnú cenu. A to samozrejme zďaleka nie je všetko.
Vybrané pády v SPDH 2016 - od tigra až po kotrmelce play_arrow

Vybrané pády v SPDH 2016 - od tigra až po kotrmelce

Pri downhille nie je o pády núdza a na pár miestach vo viacerých kolách ich aj zachytával svojim objektívom Mizzo. V tomto zostrihu spravil kompiláciu tých "najzaujímavejších"...
Test: Roeckl Vreden - rukavice do našej pravej zimy

Teploty čoraz častejšie padajú pod bod mrazu a mnohí práve teraz zháňajú teplé rukavice na pravé zimné jazdenie. Zaujímavou alternatívou môže byť model Vreden od Roeckl, ktorý som mal možnosť dlhšiu dobu testovať a ktorý má naozaj čo ponúknuť.
Zaujímavá zimná cesta - našťastie bez pádu play_arrow

Zaujímavá zimná cesta - našťastie bez pádu

Darí sa aj vám na zimných výjazdoch ísť dole (prípadne aj hore :) ) bez pádu? Nedalo mi nevytiahnúť Marinadovo video, ktorým sa pochválil na fóre v téme fotky z výjazdov.
Endura –  keď vlhko, chlad a ani tma nie sú problémom PR článok

Endura – keď vlhko, chlad a ani tma nie sú problémom

Endura predstavuje značku, ktorá dokáže ponúknuť oblečenie do každého počasia, vrátane toho zimného a menej priaznivého. Ani sa nie je čomu čudovať, keďže má pôvod v Škótsku, kde vietor, sneh a dážď tvoria neoddeliteľnú súčasť výjazdov.