Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Vynovený Canyon Strive – 29 palcov a prepracovaný ShapeShifter

Nová sezóna má ešte ďaleko do svojho začiatku, no Canyon už predstavil novú verziu svojej enduro „mašiny“ pre náročných.
Hardtaily do 800 € - pre začínajúcich jazdcov a pre každý výjazd PR článok

Hardtaily do 800 € - pre začínajúcich jazdcov a pre každý výjazd

Zážitky sú bezvýhradne cennejšie než nástroj, ktorým sa k ním dostaneme. Aj s lacnejším modelom bicykla sa dá spoznávať okolie a výrazne zlepšiť kondícia.
Video: Čistiace prostriedky pre údržbu elektrobicyklov

Čistenie elektrobicykla si vyžaduje zvýšenú pozornosť, nakoľko elektronické súčiastky, ako vieme, si nie vždy rozumejú s vodou. A tak sa oplatí zadovážiť si produkty, ktoré pomôžu vyčistiť bicykel bez námahy a v tomto prípade aj bez vody.
Test: CRAFT Fuseknit Comfort – prvá vrstva na šport aj do civilu

Niekto okrem vysokej funkčnosti oblečenia požaduje aj trochu civilný vzhľad a práve tieto 2 vlastnosti výborne kombinuje tričko s netradičným názvom Fuseknit.
Video: Imunita a ako jej pomôcť

Pri tréningu dostávajú zabrať nielen naše svaly, ale aj imunitný systém. Najmä ak sa pridá chlad a náročné podmienky.
Unboxing: Ghost SL AMR LC 6.9 2019 - hltač trailov

Dôkazom toho, že kategória trail-bikov môže vždy ponúknuť niečo zaujímavé, je aj Ghost SL AMR 6.9. Jeho diabolská červená v sebe skrýva nespútanú túžbu vyraziť von.
Rozhovor: Elektrobicykle Corratec na Slovensku - keď koníček prerastie do práce

Elektrobicykle v poslednej dobe zažívajú boom hlavne v západoeurópskych krajinách, kde nie je problém stretnúť za pár minút doslova masy cyklistov na e-bikoch. Niet preto divu, že sa výrobcovia snažia nasýtiť hladný trh. Tento trend sa pomaly dostáva aj na naše malé Slovensko. Poďme sa preto porozprávať s Norom z PRO CYCLING, ktorý pre náš trh dováža bicykle nemeckej značky Corratec.
S úsmevom narolovaných 9 633 km

Stále som to ja. Ani s 1. januárom 2018 ma neopustila potreba hýbať sa na čerstvom vzduchu, tak hor sa s vášňou na bicykle!
Video: Ghost SL AMR 4.7 - na hranici medzi kategóriou trail a enduro

Niektoré bicykle sa nedajú presne škatuľkovať a presne sem patrí ja model od Ghost pre priaznivcov technického terénu.
Sportftul a zima - oblečte sa a vyrazte von PR článok

Sportftul a zima - oblečte sa a vyrazte von

Pozrite sa na vhodnú výbavu od Sportful, ktorá umožní užiť si tréning a pohyb v chladných podmienkach. Veď cyklistika sa dá robiť komfortne aj v zime.
Video: Ako môže vyzerať jeden dobrý zimný výjazd

Zima nám tento rok skutočne praje a môžete si ju užiť aj na biku. Možno pomôže aj niekoľko základných tipov, ak sa chystáte konečne vyraziť.
Pluskové hardtaily do 2 500 €  - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom PR článok

Pluskové hardtaily do 2 500 € - ak hľadáte poriadny grip a priechodnosť terénom

Práve zima a náročné podmienky dávajú vyniknúť širším kolesám a hardtailom. Pritom zďaleka neutrpí ani ich univerzálnosť a možnosť využitia počas celého roku.