ride.lezyne.com

Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (2941 - 2952 z 3452 článkov)

Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - Singláče, zvážnice, prudké stojky a brutálny finiš

24.09.2015 5 329 1 20

Uplynulý víkend sa konal na Kysuciach v obci Snežnica ešte len 2. ročník maratónu. Organizátori pre štartujúcich pripravili dve trate a obe oproti minulému roku o málinko podrástli. Dlhšia merala okrúhlych 40 kilometrov a kratšia o polovicu menej, teda 20 kilometrov a zaviedli nás do južnej časti Kysuckej vrchoviny.
Reportáž: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice - Dá sa aj na pevnej vidlici

23.09.2015 4 565 3 31

12.ročník Košického MTB maratónu bol tento rok zároveň súčasťou a finálovým pretekom Slovenského pohára, Slovak XCM Tour, a aj slovensko-maďarského seriálu Pedal MTB Tour. Ani tento rok nás nemala minúť výzva v podobe "Kopca pravdy“ a pripravená bola aj horská prémia na Lajoške. Percentuálne najviac singlov sľuboval polmaratón, ktorý mal obsahovať aj 11 km supersinglov.
4 minúty a 46 sekúnd veľmi veľmi vydareného MTB klipu

22.09.2015 7 251 13 50

Parádne video, ktoré na Pinkbike.com zaznamenalo za menej ako 24 hodín viac ako 2 100 zdieľaní na Facebooku. Hudba, kamera, zjazdy a hlavne celkové netradičné spracovanie jasne potvrdzujú, že sa video oplatí pozrieť.
Test: Plášte Hutchinson Python 2 a Toro - univerzálne kombo skoro na všetko

21.09.2015 7 605 14 20

Francúzska firma Hutchinson nie je na poli plášťov žiadny nováčik. Veď názov Python a Toro mi rezonuje v ušiach už pekne dlhú dobu. Do testu som si vybral práve túto kombináciu ako univerzálne riešenie pre štýl, ktorý jazdím - teda športová jazda v náročnom teréne. Ako nakoniec obstáli produkty s hrdým nápisom „made in France“, si môžete prečítať v nasledujúcich riadkoch...
Fotogaléria: Ružomberské schody 2015, alebo ako sa jazdí na biku po schodoch

21.09.2015 5 610 2 6

Netradičná akcia prilákala do Ružomberku zopár desiatok jazdcov a ako to na trati vyzeralo si môžete pozrieť na nasledujúcich fotografiách...
Pozvánka: Malinô Brdo Enduro Race 2015

21.09.2015 2 555 6

O dva týždne cez víkend v dňoch 3.-4.10 sa uskutoční enduro pretek v Rock Machine Bikeparku - Malinô Brdo (Ružomberok). Celá trasa bude s tromi rýchlostnými skúškami (RS), jedným výšlapom a celkovou dĺžkou 26km (RS celkovo 11,9km). Viac podrobností prinášame v propozíciách.
Ako sa jazdí s novým Cannondale Habit-om?

19.09.2015 6 453 10 13

Ďalšie vydarené video na predstavenie zaujímavého biku, s ktorým sa dá zabaviť aj v náročnejšom teréne. Habita môžete vyvetrať na poriadnych trailoch, ale pohodlne zvládne aj XC. Vďaka mierne upravenej geometrii je bike viac hravý, ale stále stabilný.
Z Vysokých do Západných Tatier trasou dlhou takmer 78km a stúpaním 3000m

18.09.2015 7 135 26 75

Prečo sa nerozbiť hneď v prvý deň voľna, že áno. Mal som naplánovanú trasu Liptovský Mikuláš – Chata pod Náružím – Žiarska chata – Račkova dolina – Podbanské – Tri studničky – Štrbské Pleso – Tatranská Štrba. Vravel som si, že kým som na začiatku plný síl vyšliapem tie dve chaty a na záver sa spustím po singli popri zubačke z Plesa na Štrbu. Ale po konzultácii s miestne znalými (vďaka pol) som musel uznať, že ísť týmto smerom je totálna blbosť, takže som si to otočil. Akurát som sa musel vzdať záverečného zjazdu do Tatranskej Štrby, ale ten si vychutnám inokedy.
Novinky LIV 2016: Celoodpružené biky odladené pre ženskú postavu

PR 17.09.2015 3 203 5 2

Značka LIV je určená výhradne pre ženy, pričom zohľadňuje pri vývoji a výrobe bikov špecifiká ženskej postavy. Novinky z rady celoodpružených bikov určených pre XC aj trailové jazdenie sú v krásnych farbách a výbornej výbave.
Shimano novinky pre sezónu 2016 - Elektropohon STEPS, Deore XT, XTR a ďalšie vychytávky

17.09.2015 7 040 14 5

Na Eurobiku Shimano predviedlo v plnej paráde vlastné riešenie elektropohonu STEPS, Deore XT 1x11 (2x11, 3x11), vylepšené elektronické radenie XTR a veľa ďalšieho. Všetko sa dalo nie len vidieť či chytiť, ale niektoré novinky sa dali rovno aj vyskúšať.
Košické cyklotraily KE.CY a ich zatiaľ posledný dokončený trail Zlatoklopka

15.09.2015 11 856 8 47

Začali sme minulý rok a dúfame, že neskončíme nikdy. Dúfame, že vždy sa nájde dostatok zanietencov, ktorý prídu kopať a že vždy nájdeme spoločnú reč s vlastníkmi lesa a využijeme obrovský potenciál košického okolia. Vybudujeme trail park, ktorý priláka bikerov nie len z celého Slovenska ale aj zahraničia.
Fotogaléria: ŠKODA Slovenský raj 2015 - Poriadne rýchle a mokré

13.09.2015 3 957 1 5

399 fotografií z "Raja", kde sa konalo v sobotu 5.9. 2015 finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015. Aj keď počasie veľmi neprialo, na štart sa postavilo 476 bajkerov a bajkeriek, z ktorých prišlo 469 až do cieľa.

1. Cyklisti a holenie nôh (9 832)
  3. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 621)
  4. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 615)
  5. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 449)
  7. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 168)
  8. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 095)
  10. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 295)