Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Video: Štiavnické vrchy a Helligon Flow Trail

Okolie Banskej Štiavnice je ako stvorené pre cyklistiku vďaka množstvu pekných ciest, chodníčkov a zvážnic. Nechýba krásne prostredie, ktoré dopĺňajú tradičné tajchy.
Batohy a fľaše CamelBak – s istotou na cesty PR článok

Batohy a fľaše CamelBak – s istotou na cesty

CamelBak sa stal doslova synonymom pre hydratáciu a batohy s vodným rezervoárom. Nezaspal ale na vavrínoch a svoje produkty neustále inovuje s cieľom zvýšiť bezpečnosť a komfort použitia. Pozrite si niektoré novinky.
Video: Lapierre a jeho história

Francúzska značka píše svoj príbeh od roku 1946 a orientuje sa na všetky disciplíny.
Výkonné svetlá a reflexné tašky pod sedadlo od Blackburn PR článok

Výkonné svetlá a reflexné tašky pod sedadlo od Blackburn

Či už chcete jazdiť v noci, alebo zvýšiť svoju bezpečnosť pri pohybe v zhoršených svetelných podmienkach, Blackburn má odpoveď.
Aká bola tohtoročná ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2018?

Séria šiestich maratónov pod záštitou ŠKODA nechýbala ani v tohtoročnom kalendári. Teplo, chlad, sucho aj riadny dážď, to boli podmienky, ktoré sprevádzali účastníkov týchto podujatí.
Video: Spojenie poriadny trail a Bulharsko ide rozhodne dokopy

Táto krajina vás zrejme nenapadne ako prvá, ak sa povie all mountain alebo enduro, no možnosti ktoré ponúka potešia aj skutočne náročných. Presvedčte sa vo videu.
Video: Ako sa správať pri jazdení v horách

Bicykel prírodu rozhodne neničí a je len na nás, aby sme šírili dobré meno cyklistov v lese a v horách.
Komfortná jazda v chladnejších podmienkach PR článok

Komfortná jazda v chladnejších podmienkach

Pocit pohodlia je pri jazde v nadchádzajúcom období rozhodujúci a niekoľko vhodných doplnkov s tým vie výrazne pomôcť.
Test: Pedále BBB DualRide – kompromis nielen pre začiatočníkov

Takmer od začiatku mojej "cyklokariéry" som jazdila na bicykli s SPD-čkami, ak nerátam vozenie sa ešte počas školských čias na dedine u starej mamy. Priznám sa úprimne a bez nátlaku, že nikdy som sa s nimi neskamarátila úplne na 100%.
Test: Marin Muirwoods 2019 –mestský ocelák s nádychom nostalgie

Bicykle určené do mesta sú obvykle nudné sivé myši, ktoré sú podriadené svojmu účelu. No a potom je tu krikľavý rastafariánsky model Muirwoods od značky Marin, ktorý v nejednom z nás vyvolá pocity nostalgie 90-rokov a spomienky na prvé horské bicykle.
Test: Lezyne Mega XL - GPS s výdržou dva dni

Lezyne sa pustil so svojim novým cyklopočítačom Mega XL neľútostne do konkurencie a snaží sa presvedčiť hlavne svojou obriou výdržou, ktorá na papieri vyzerá viac než sľubne. Mal som možnosť vyskúšať si túto GPS, a tak vám môžem v nasledujúcich riadkoch povedať moje dojmy a hlavne potvrdiť či realita zodpovedá sľubom.
Tip na výlet: Trailové opojenie

Je streda niečo po štvrtej popoludní a práve sme všetci traja vystúpili z auta na parkovisku niekoľko sto metrov od Spišskej Belej, v oddychovej zóne Beliansky rybník.