Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Video: Ako vyzerá trať Cape Epic 2019

Len nedávno bola predstavená trať najväčšieho MTB etapáku pre rok 2019 a vy si ju môžete pozrieť v pekne spracovanom videu.
Video: Danny a Claudio opäť na výjazde

Čo môže byť lepšie v strede pracovného týždňa ako takéto video. Danny MacAskill & Claudio Caluori opäť v akcii na trailoch.
MTB kolekcia Felt 2019 – vlastné technológie a kvalita PR článok

MTB kolekcia Felt 2019 – vlastné technológie a kvalita

Táto americká značka sa vždy snažila ponúknuť jazdcom modely vyladené presne podľa ich potrieb a inak tomu nie je ani v súčastnosti. To všetko s jasným cieľom – rýchlosť.
Video: Rock Machine Gravelride 700 - netradičný štrkolet

Aj gravel bicykle majú akýsi svoj štandard, z ktorého sa trochu vymyká model od Rock Machine. Čo vie ponúknuť?
Čistenie a základná starostlivosť PR článok

Čistenie a základná starostlivosť

Pravidelné čistenie vôbec nemusí byť časovo náročné, a pritom udrží bicykel a komponenty vo výbornom stave počas dlhej doby. Niekoľko vhodných doplnkov vie naviac prácu uľahčiť.
Dvojtýždňový vanlife s bicyklami do Álp

Čas je neúprosný a jeho vplyv sa nedá zastaviť. Svoje o tom vie aj naše staré auto, ktoré má po každej zime čoraz menej laku – buď jednoducho opadol, alebo prehral boj s hrdzou. A tak sme začali uvažovať o niečom novom pre náš životný štýl.
Dôležité upozornenie – prilby Lazer

Spoločnosť Lazer Sport NV („Lazer“) zistila, že niektoré cyklistické prilby BLADE, MAGMA, ELLE a JADE, predávané od januára 2015, neprešli v istých prípadoch testami pevnosti uchytenia podľa noriem CE.
Test: eCare - Starostlivosť o elektrobicykel a špecifické prípravky na jeho údržbu

S príchodom elektrických bicyklov sa otvorili možnosti pre výrobcov príslušenstva, a tak môžeme postrehnúť veľa špecifických doplnkov na trhu. Otázka však znie, či to má aj nejaký význam a nie je to len marketingový ťah, s cieľom zarobiť viac peňazí.
Rozhovor: Martin Siska alebo ako to u nás chodí s bikeparkami...

Maťo je predsedom OZ - Združenia pre rozvoj horskej cyklistiky v regióne Spišská Belá, aktívny trasovač, značkár, trailbuider, biker a v neposlednom rade pozitívny a usmiaty chalan, ktorého niečo, či niekto len tak od jeho plánov neodradí.
Video: Henry a jeho nevyhnutná výbava servisu

Každý z nás má svoje obľúbené veci a ak vás zaujíma servis bicyklov, určite sem patrí aj náradie. Pozrite si “must have” výbavu Henryho dielne.
Ľahučká a univerzálna ochrana pred nepriazňou počasia, ktorá je stále s vami

Ak by som mal vybrať zrejme najviac univerzálny kúsok oblečenia, ktorý nosím na bike, beh, skialp a turistiku, jednoznačne by to bola sada LOT od Karposu. Vďaka nej môžete výrazne odľahčiť výbavu a uľahčiť si otázku, čo so sebou...
Tip na výlet: Rumunské perly Transalpina a Transfagarasan

Pekná a na život lacná krajina, trochu zaostalá. Služby pod úroveň, cesty samá diera, bacha aby vás neokradli. Také boli naše predsudky.