Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Reportáž: Horal Richvald – cyklistika pre každého

Rýchlo sa rozrastajúca komunita bikerov na východnom Slovensku sa opäť hlásila o pozornosť 16. septembra. Rýchla trať, výborná organizácia a rodinná atmosféra v obci Richvald bola zárukou príjemne stráveného dňa.
Kellys 2019 – novinky naprieč kategóriami

Nový trailový full na 29 a 27,5 palcových kolesách, prekopaná karbónová XC raketa, alebo 29 palcový zjazdový špeciál. Pozrite si prehľad najzaujímavejších noviniek na sezónu 2019 od slovenského Kellys-u.
Test: Mondraker Foxy Carbon R 29 - posuňte svoje limity

Čo sa stane, keď vezmete výborný bicykel a šupnete tam 29 palcové kolesá? Nebudem vám prezrádzať hneď na začiatku, pekne si to prečítajte do konca.
Test: Plášť Hutchinson Skeleton 29x2,15 - rýchlik od kosti

Koniec augusta a začiatok septembra bol tento rok mimoriadne suchý. O dôvod viac prečo nahodiť plášte, ktoré poriadne letia a zároveň podržia.
Malá ochutnávka Slovinska - a.k.a. s bicyklom na služobku č. 2

Na služobných cestách veľa voľného času neostáva, XY stretnutí, prezentácií, presunov z miesta na miesto, večer na hotel a dokončiť prácu, ktorú som kvôli cestovaniu nestihol. Aj v týchto prípadoch je dôležité uchovávať športového ducha a hlavne čistú myseľ.
Sedem bicyklových songov - keď sa spoja dve vášne

Mám rád hudbu a už roky sa jej aktívne venujem. Je prirodzené, že sa dostáva do všetkých súčastí môjho života, a tak ju nevynechám ani keď ide o cyklistiku. Je pravda, že počas jazdy na bicykli ju nepočúvam, aj keď sú aj takí, ktorí jazdia so slúchadlami na ušiach, avšak je otázne, do akej miery je to bezpečné.
Trnavská premiéra Detskej tour Petra Sagana

Po prázdninovej prestávke sa roztočili kolesá bicyklov a odrážadiel pod nohami našich detských pretekárov v Bernolákovom sade v Trnave.
Pozvánka: Pilotné kolo Enduro série - rozlúčka so septembrom

V Brezne sa v nedeľu 30. septembra uskutoční začiatočné kolo plánovej Enduro série.
Test: Lezyne Storage Drive – šikovné náradie s praktickými rozmermi

Povoľovanie a doťahovanie skrutiek patrí k základným údelom každého cyklistu. So správnym nástrojom na správnom mieste však dokážete predísť mnohým predčasne ukončeným výjazdom.
Majstrovstvá sveta v maratóne – dojmy našich jazdcov z náročnej trate

Minulú sobotu sa pod Tre Cime v Dolomitoch konali Majstrovstvá sveta v maratóne, kde nechýbala ani dvojica našich jazdcov. Čakala ich trať v dĺžke 102 km a prevýšením 4200 m.
Doplnky na prechodné obdobie pre športových jazdcov PR článok

Doplnky na prechodné obdobie pre športových jazdcov

Leto sa pomaly končí, čo ale nie je dôvod obmedziť počet kilometrov, alebo výškových metrov. Stačí doplniť výbavu a vychutnať si jeseň naplno.
Pozvánka: Región Nitra Cyklomaratón Topolčianky a Detská tour Petra Sagana

Členovia Športového klubu Topoľčianky pripravili na sobotu 22.9.2018 záverečné kolo Detskej tour Petra Sagana a na nedeľu 23.9.2018 tretí ročník MTB pretekov pod novým názvom Región Nitra Cyklomaratón.