Články v kategórii 'Horska Cyklistika' (3193 - 3204 z 3455 článkov)

Novembrové vydanie časopisu Cyklistická doprava s podtitulom cyklokoordinátorské

27.11.2014 2 966 0

Tak už máme po komunálnych voľbách a ako vidieť z výsledkov cyklistika resp. táto téma si posilnila, jednak sa stala obľúbenou v predvolebnom boji, pričom nie je úplne jasné, či každý z politikov vedel o čo ide :). Každopádne je tu obrovský záväzok pre tých, ktorí boli zvolení, aby pokračovali v podpore cyklodopravy.
Rozhovor: Celková víťazka Slovenského pohára MTB XCM 2014 - Maťa Hrončeková

26.11.2014 6 473 22 13

Po veľmi dlhej dobre prinášame rozhovor so ženou a čo je ešte zaujímavejšie, s takou, ktorá to na horskom bajku naozaj vie. V sezóne 2014 zaznamenala viacero popredných umiestnení na maratónoch a tak sme ju požiadali o rozhovor. Prečítajte si, ako sa dostala k maratónskemu závodeniu a veľa ďalších zaujímavostí.
Poriadna nahánačka a potom base jump aj s bajkom

19.11.2014 4 026 7 31

Chlapíci, ktorí spravili toto video, to vedia perfektne na bajkoch, s kamerou a nechýba im ani zmysel pre humor. Na začiatku sa trápili s otázkou, ako spraviť peckové video v dobe, kedy vládne na internete zadoček Kim Kardashian :)... Chlapíci však zapojili silné zbrane úspešných športových videí a našťastie ich namixovali veľmi dobre. Už len dodať, že bajky sú Yeti Cycles a hudba Slayer. Užite si to ;)
Canyon: najväčšie MTB novinky pre sezónu 2015

PR 16.11.2014 11 006 19 4

Krásny dizajn nie je všetko čo značka Canyon veľmi dobre vie. Takže okrem nádherného dizajnu je pre Canyon samozrejmosťou aj precízne spracovanie zahŕňajúce kvalitné komponenty a značné množstvo testov a dôsledný vývoj každého modelu. Všetko za cieľom, aby jazdec mal čo najlepší komfort a radosť z jazdy. Pozrite sa z čoho si môžete vybrať v kolekcií 2015...
Španielska Andalúzia - dych vyrážajúce El Caminito del Rey

15.11.2014 5 622 7 23

Tak k nám dorazila jeseň. Aj keď jeseň tu v Andalúzii je asi ako skoré leto v končinách strednej Európy. Všetko začína opätovne ozelenievať, ozývajú sa jesenné dažde, príroda sa prebúdza z dlhého sparného leta. Jeseň nám však umožňuje opätovne navštevovať miesta, v ktorých cez leto býva veeeľmi horúco na to, aby sme sa k nim vybrali na bicykli.
Nemecká kvalita v znamení GHOST: Zistite viac o bajkoch a zaujímavej histórii samotnej značky

PR 14.11.2014 5 510 8 4

Máte radi značku GHOST? Jej krásny a dizajnérsky oceňovaný bajk RIOT nie je to jediné, čim sa táto značka môže pochváliť, pretože Ghost je v súčasnosti jeden z najrýchlejšie rastúcich výrobcov na trhu. Poctivé nemecké bajky si môžete zakúpiť až v 40 krajinách sveta a naše Slovensko je jednou z nich. V krátkom video sumáre sa dozviete nie len to ako GHOST vznikol, ale aj ako napredovali vo vlastnom vývoji až k súčasnej modelovej rade 2015. Pre viac informácii kliknite na ghost-bikes.com.
Test: Fatbike Duratec Snowdoor - bike pre pôžitkárov a dobrodruhov

09.11.2014 14 325 34 16

Pod zadok sa nám dostal po dobu siedmych dní bike skonštruovaný do extrémnych podmienok s mrazivým názvom Duratec Snowdoor. Ako názov sám napovedá jeho DNA bola špeciálne upravená a vyladená, aby si poradila s podkladom, pri ktorom bežné biky znervóznejú a necítia sa takpovediac úplne vo svojej koži. Nakoľko Perinbaba si v tomto ročnom období zatiaľ užíva prázdniny niekde v teple, bike bol podrobený testom v prechodných podmienkach v Malých Karpatoch. Fatbike dala do testu požičovna a predajca www.fatbikes.sk.
Canyon: Fotogaléria vybraných modelov sezóny 2015

06.11.2014 11 299 16 15

Na webových stránkach canyon.com si už môžete pozrieť MTB aj cestné novinky, ktoré je možné aj rovno objednať. Pre ešte lepšie zoznámenie však prinášame fotogalériu modelov, ktorú sme spravili pri ich osobnom skúmaní. Sú to krásne kúsky, ktoré potešia nejedného náročného MTBikera.
Rozhovor: Peter Zanický hodnotí prvý rok Detskej tour - Bicyklovať je zábava

05.11.2014 3 958 5 10

Detskú tour Petra Sagana tvorilo 8 kôl v rôznych častiach Slovenska. Nový formát detských cyklo závodov sa osvedčil a zaujímavo doplnil sprievodný program hlavných bike maratónov. Ako vidí prvú sezónu a tento krok do neznáma hlavný organizátor Peter Zanický sa dozviete v nasledujúcom rozhovore...
Michal Lami vyhral etapové závody v Malajzií

18.10.2014 3 734 3 19

Michal Lami výborne zvládol 6 náročných etáp v ťažkých podmienkach a silnej medzinárodnej konkurencii. Spolu s ďalšími Slovenskými reprezentantmi sa výborne umiestnili a získali dôležité UCI body do olympijskej klasifikácie.
Veľká Rača - single celý čas

16.10.2014 6 093 18 29

Keď sa počasie konečne umúdrilo a doprialo nám pár dní, ktoré sme sa rozhodli venovať túlaniu po horách, vybrali sme si kúty, relatívne malo poznané a predsa neďaleké. Zlákala nás neobyčajne zachovalá príroda, svet tichých dolín, hlbokých lesov - ale hlavne - úzkych singláčov...
Ako ste určite pochopili, Kysuce nemajú iba jednu jedinú tvár. Ponúkajú ich stovky, každú inú a ani jedna nie je rovnaká ako predošlá. Korene, kamene, úseky čo majú flow. Kto raz objaví ich čaro, bude sa sem rád vracať!
Slovenská reprezentácia MTB úspešne zbiera UCI body v Malajzii

16.10.2014 2 557 10

Slovenská reprezentácia v horskej cyklistike (olympijskej disciplíne cross-country) vycestovala v zložení - traja pretekári kategórie muži Elite, menovite: Michal Lami, František Lami a Martin Haring, 08. októbra 2014 na UCI maratón a 6denné etapové preteky v horskej cyklistike S2 kategórie: „Trade winds Langkawi international mountain bike challenge 2014“ do Malajzie (ostrov Langkawi). Hlavným cieľom reprezentačného výjazdu je zisk čo najväčšieho počtu UCI bodov do olympijskej kvalifikácie (LOH 2016).

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (8 838)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 698)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 607)
  6. Reportáž: Kráľovský maratón – majstrák v štýle poctivého MTB (6 188)
  7. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 160)
  9. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 374)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 089)