Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

O čom sa vám sníva? play_arrow

O čom sa vám sníva?

Aj keby sa vám níč nesnívalo, toto je ďalšie z vydarených videí, ktoré minimálne vedia potešiť. Síce o niektorých miestach sa mi zatiaľ môže len snívať, ale možno raz si zajazdím aj tam...
Ghost 2016 – v znamení trailu PR článok

Ghost 2016 – v znamení trailu

Nemecký výrobca Ghost nie je na našom trhu nováčik a jeho biky je možné vídať stále častejšie. Zásluhu na tom má najmä snaha o výborný pomer kvality a ceny. Pri vývoji taktiež spolupracuje so svojím factory teamom a následné postrehy potom aplikuje do finálnych produktov. Vo veľkej miere to platí pre celoodpružené biky a dnes si predstavíme niečo z kolekcie pre rok 2016...
Test: Výbava od Purple Harry - čistenie, údržba a mazanie bicykla, ako aj starostlivosť o jazdca

Purple Harry je mladá anglická firma, ktorá ponúka širokú škálu prípravkov na čistenie, údržbu a mazanie bicyklov a rovnako aj prípravky na starostlivosť o jazdca. Koncom minulého roka sa mi do rúk dostal kompletný sortiment prostriedkov od Harryho a ja som tak mal možnosť všetky tieto prípravky vyskúšať a v rámci mimosezónnych možností aj otestovať.
Hľadanie trailov na ostrovoch v Kanade PR článok play_arrow

Hľadanie trailov na ostrovoch v Kanade

Matt Hunter opäť našiel nevšednú lokalitu, kde sa dá toho veľa vidieť aj pojazdiť. Ten správny Specialized na trail alebo iné horské výjazdy si môžete vybrať na specialized.com/sk.
Biky fóristov: GAS - Cieľ je niekedy dôležitejší ako cesta

Moja úvaha o stavbe hardtailu sa začala na začiatku leta 2015, keď som sa vracal z nemocnice po nepeknom páde z môjho krásneho GT Force. Tak, ako s jedlom rastie chuť, rastie so zdvihmi odpruženia aj odvaha. Ja som doplatil na prebytok odvahy a nedostatok schopností. Pri pohľade na röntgen a titánovú platničku na ňom, skrsla mi myšlienka na jednak zmiernenie môjho jazdného prejavu a tiež zaobstaranie si titánového HT. Z finančného hľadiska som z úvahy vytesnil titán a ostalo teda len HT.
Pozvánka: Štartuje nová sezóna pretekov WBS - poďme na to, rýchlici

Po zimnej - nezimnej pauze, konečne prichádza tá chvíľa, na ktorú všetci čakáme. Zažili sme veľa akcií schovaných pod strechou, museli čítať nepekné informácie o zraneniach, či o úmrtiach našich bikových ikon. Aj tak chceme robiť ďalej to, čo nás baví a má cenu, a to nielen pre nás.
Castelli Thermosuit 2 – netradičný pohľad na zimné oblečenie

Keď som prvýkrát videl tento zaujímavý kúsok na webe, tak ma hneď zaujal. Musím sa priznať, že takéto „vychytávky“ a netradičné riešenia vo mne vzbudzujú poriadnu zvedavosť a chuť vyskúšať na vlastnej koži. Samozrejme, že som nakoniec neodolal a výsledkom je tento článok...
Myslím, že môže byť play_arrow

Myslím, že môže byť

Ak hľadáte motiváciu pred novou sezónou pre zlepšenie techniky, tak tu dostanete jej riadnu dávku. Treba skúšať a po kúskoch sa dá časom zlepšiť aj o riadny kus. Preto budúcu sezónu zaraďujem už aj kolenačky... A ako ste na tom vy?
Pódiové umiestnenie a celkové siedme miesto pre Michala Lamiho z etapáku v brazílskom Araxá

Z etapáku, ktorý sa konal 4. – 6. marca v brazílskom Araxá, si Michal Lami odnáša jedno 2. miesto, dve 8. miesta a siedmu priečku celkového poradia. Spolu s Martinom Haringom a Františkom Lamim tak naši elitní horskí cyklisti vyjazdili ďalších 118 bodov UCI do kvalifikácie na OH v Riu.
Do novej sezóny na slovenský cyklistický trh vstupujú ďalšie renomované značky PR článok

Do novej sezóny na slovenský cyklistický trh vstupujú ďalšie renomované značky

„To najlepšie pre vás a váš bike….“, tak toto vyjadruje náš live motív, vďaka ktorému prinášame na slovenský trh renomované značky, ktoré dlhé roky pôsobia v cyklistickom odvetví nielen v Európe, ale aj na viacerých kontinentoch.
Limitovaná edícia originálneho majstrovského dresu Petra Sagana už v predaji

Talianska športová odevná značka Sportful, ktorá dodáva oblečenie pre tím Tinkoff, spustila predaj limitovanej edície majstrovského dresu a doplnkov, schválených UCI. Dres aj nohavice sú vyrobené z rovnakých materiálov a technológiou BodyFit Pro, aké sú použité pre oblečenie, v ktorom jazdí Peter Sagan a ďalší členovia tímu Tinkoff, či už pri tréningu alebo v samotných pretekoch.
Hľadanie ďalších miest na jazdenie play_arrow

Hľadanie ďalších miest na jazdenie

Partia skúsených jazdcov spolu s profesionálnym filmárskym tímom sa rozhodla hľadať nové lokality, o ktorých si mysleli, že sa nedajú prejsť na biku.