Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Reportáž: ŠKODA Slovenský Raj 2015 - Rýchly pretek a pleťová maska ako bonus

Minulý rok som si v „Raji“ užil parádny lejak, kvalitné blato a svojou vinou ešte aj zle odbočil. Takže z mojej strany bol potrebný reparát. Pohľad na mapu a profil naznačoval, že finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 bude naozaj poriadne rýchle... a mokré.
Poznáme nových majstrov sveta v DH

V nedeľu 6.9.2015 sa konali majstrovstvá sveta horských bicyklov, konkrétne v disciplíne zjazd. Tohtoročný pretek bol situovaný na európskej pôde v Andorre. Trať bola doslova brutálna, preverila ako techniku tak aj kondičku. Určite na náročnosti prispel aj fakt, že cez celý týždeň dosť pršalo.
Pozvánka: Otvorenie flow trailu Helligon v Štiavnických vrchoch

Helligon je prvá trať na Slovensku, ktorá je vybudovaná podľa štandardu Flow Country Trail. Je určený pre všetkých horských cyklistov so základnými zručnosťami, je plynulý a zábavný. Dĺžka trate je 2 km a jej prevýšenie je 240 m. Na trati je 30 klopených zákrut a množstvo ďalších prvkov.
Tip na výlet: Javorníky - Miesto, kde stretnete dobrých ľudí

minulej časti reportáže z výletu z Brna po hranici s Českom až domov na Kysuce, bolo neznesiteľné teplo a problém s tým, kde budeme spať. Z hraničného hrebeňa sme sa teda pustili dole do doliny smerom na Brumov-Bylnice. Nato že sme nemali, kde prespať, sme zachovali kľud a nakoniec všetko dopadlo veľmi dobre.
Najlepšie momenty zo súťaží mužov a žien v cross country na majstrovstiev sveta v horskej cyklistike play_arrow

Na ťažkej trati, ktorá bola premočená po dlhodobom daždi skončil Michal Lami v kategórii Muži - elite na 37. mieste so stratou viac ako 9 minút na víťazného Švajčiara Schurtera. Výborne zajazdil Čech Ondřej Cink, ktorý získal bronzovú medailu. Ženám skrátili trať kvôli ťažkému terénu dokonca o jeden okruh, kde medzi ženami elite obsadila Janka Keseg Števková 38. miesto so stratou na víťazku takmer 18 minút. Majstrovstvá v horskej cyklistike sa konali tento týždeň v andorrskom Vallnorde.
Trail Hunter - Aljaška play_arrow

Trail Hunter - Aljaška

Matt Hunter pokračuje vo svojom projekte Trail Hunter a tento raz sa s Mattom Milesom vydali do ďalekej Aljašky. Nádherná príroda a parádne traile, tieto pojmy vystihujú najlepšie ich najnovšie video. Posaďte sa a vychutnajte si tento trailový skvost.
Reportáž: Zelená stopa SNP 2015 - Aj s prepletaním medzi bežiacimi ovcami

Na 1. septembra pre milovníkov MTB pripravilo OZ Biela stopa SNP v spolupráci s mestom Banská Bystrica, obcami Selce, Baláže a BBHS 1999 tradičnú súťaž v polmaratóne, minimaratóne a detskom okruhu. Trasa ako po iné roky viedla v Starohorských vrchoch zo Seliec cez Baláže, Kalište a Šachtičky späť do Seliec. Z celkove prihlásených 234 pretekárov sa na štart 50 km trate postavila dobrá stovka mužov, ale odvahu našlo len sedem žien.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 vyvrcholí veľkým finále v Slovenskom raji PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 vyvrcholí veľkým finále v Slovenskom raji

Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend spozná celkových víťazov. Finálne podujatie ŠKODA Slovenský raj ponúkne v horskom pásme v oblasti Spiša jedinečné zážitky priaznivcom horskej cyklistiky všetkých vekových kategórií.
Pozvánka: Prestigio Cross Triathlon 2015

Už o týždeň 12. september 2015 sa v Kuchyni na Záhorí uskutoční Prestigio Cross Triathlon a v price money bude v hre až €9900. Akcia má štatút Medzinárodných majstrovstiev Slovenska mužov a žien a Slovenský pohár vetránov, vetrániek, dorastencov, dorasteniek, juniorov a junioeriek.
Fotogaléria: XC Cross country Skalica 2015

V sobotu 29. augusta sa v rekreačnej oblasti Skalica - Zlatnícka Dolina uskutočnil už štvrtý pretek na horských bicykloch v disciplíne XC Cross Country. Zároveň tento pretek bol aj finálovým podujatím seriálu Hertsport Extreme Tour 2015. Trať mala dĺžku 3.7 km a pozostávala z týchto častí: AC/DC Trail, Snake Trail, Avalanche Trail a Challenge Trail.
Ochutnávka z novej kolekcie GHOST 2016 PR článok

Ochutnávka z novej kolekcie GHOST 2016

Novinky nemeckého výrobcu GHOST budú v sezóne 2016 elegantné aj farebné. Pozrite sa bližšie na celo odpružené, pevné ale aj cestné bicykle. Od vyznávačov krátkych výjazdov až po AM či enduro, v kolekcii 2016 je pre každý typ jazdy na výber viacero vynikajúcich kúskov.
Bajkovačka v legendárnej talianskej oblasti Valle d'Aosta - Raj pre milovníkov trailov play_arrow

To pravé bajkerské nebo začína v sedle Col d'Invergneux. Odtiaľ vedie kľukatý jemne (miestami aj prudko) klesajúci singletrail z výšky cca 2900 mnm do 1500 mnm. Trail sa nádherne kľukatí popri potoku, neskôr rieke, je plný zákrut, malých skokov, mostíkov cez potok. Jednoducho extáza.