Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

MTB pre začínajúcich bikerov – objavte krásu terénu PR článok

MTB pre začínajúcich bikerov – objavte krásu terénu

Vybrať vhodný model na začiatok nie je v súčasnej širokej ponuke úplne jednoduché. Možno pomôže niekoľko tipov ako odrazový mostík.
Reportáž: CUBE SPA MTB maratón Rajecká dolina - malofatranská stíhačka

Sobota - 12. máj, deň D, začiatok maratónskej sezóny, teda presnejšie, začiatok mojej maratónskej sezóny. Tohtoročnú premiéru som si odbil v Rajeckých Tepliciach na druhom ročníku “kúpeľného” CUBE SPA MTB maratónu.
Pozvánka: Majstrovská Európy v ultramaratóne MTB – to tu ešte nebolo!

Jún tento rok privítame vo veľkom štýle, a to hneď na majstrovskej úrovni. 1. - 3. júna sa totiž koná 24-hodinový MTB maratón - FESTINA 24 HOUR WEMBO MTB EUROPEAN CHAMPIONSHIP.
Video: Nemecký Albstadt privítal jazdcov poriadne bahnitou traťou

Na druhom kole Svetového pohára XCO sa rozhodne prášiť nebude. Tréning na okruhu už prebieha a takto sa na ňom jazdci kĺžu...
Nový Cannondale F-Si a Lefty Ocho – pre skutočných XC „fanatikov“ PR článok

Nový Cannondale F-Si a Lefty Ocho – pre skutočných XC „fanatikov“

Cez víkend budú mať jazdci Cannondale Factory tímu na svetovom pohári v Albstadte eso v rukáve. Celkom nový model legendárneho hardtailu F-Si, ktorý sa v dave rozhodne nestratí.
Video: Jazda v teréne - základy pre väčšinu výjazdov

Na čo sa zamerať v začiatkoch, ak chcete bezpečne zvládnuť väčšinu bežných terénov a maratónskych tratí?
Mondraker Foxy Carbon 29 – horúca novinka pre náročný terén PR článok

Mondraker Foxy Carbon 29 – horúca novinka pre náročný terén

Španielska značka predstavila nový model pre milovníkov kategórie trail, all-mountain a enduro, postavený na 29-palcových kolesách. Na čo sa môžete tešiť?
Vidlice Manitou – prehľad súčasnej ponuky legendárnej značky PR článok

Vidlice Manitou – prehľad súčasnej ponuky legendárnej značky

Ak sa niektorá značka odpruženia dá spojiť s históriou MTB, mnohým zrejme napadne práve Manitou. Neskôr svoje pozície opustila, no dnes opäť ponúka prepracované modely a vlastné originálne technológie.
Test: Magická Mária od Schwalbe – Exemplo Addix Plex

Keď ma oslovili, či by som nespravil recenziu na plášte, tak som sa najprv spýtal, o aké ide. Akonáhle mi povedali, že potestujem Magic Mary od Schwalbe, tak mi zaiskrili očká a kýval som hlavou ako zajačik Duracell.
Test: Trailové šortky Polaris Discovery - odolné a pohodlné

Keď som prvýkrát videl traky na týchto kraťasoch, tak som sa smial a hneď ich dal dole. Neskôr som to však predsa len vyskúšal a ako to dopadlo sa dočítate nižšie.
Test: Orbea OCCAM TR H10 -  na zábavu, zdolávanie trailov a celodenných výletov

Test: Orbea OCCAM TR H10 - na zábavu, zdolávanie trailov a celodenných výletov

Model OCCAM je v portfóliu značky už nejakú tú dobu, ale v roku 2018 bol tento rad výrazne upravený a zmodernizovaný. A práve s ním som mal možnosť zoznámiť sa bližšie.
Reportáž: Kráľ Záhoria MTB maratón – moje prvé súťažné kilometre v sezóne

I keď Kráľ Záhoria tento rok oslavoval okrúhlych 10 rokov, pre mňa bola účasť na týchto pretekoch premiérova.