Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Marikovské traildorado je pravý all-mountain heavy metal play_arrow

Marikovské traildorado je pravý all-mountain heavy metal

Jednoducho skvelý trail s využitím potenciálu prírody. Rozhodne nie je pre slabé povahy a rozhodne nie je pre každého... Starý lovecký chodník sa ticho vynie krajinou Javorníkov. Má svoju atmosféru, má svoj príbeh. Rovnako ako Mariková, dedina, o ktorej sa po celom Slovensku rozprávajú vtipy. Dedina ležiaca v Slovensko – Českom pohraničí, obklopená hustými lesmi, dedina ktorá je 100 krát väčšia ako Vatikán a 30 krát väčšia ako Monacké kniežatstvo. Mapa a GPX.
Nočná jazda - pretek s preľudmi

Tak mi možno trošku hrabe. Naozaj si neviem predstaviť, kto by dobrovoľne vstával o pol druhej v noci a šiel na túru. Vlastne to bol len taký bláznivý nápad, ktorý som mal v pláne absolvovať s marcom aka @usatetorpedo. Nakoniec som to šiel ale sám...
ŠKODA berie pod svoje krídla horskú cyklistiku PR článok

ŠKODA berie pod svoje krídla horskú cyklistiku

Cyklistika je úzko spojená so značkou ŠKODA od nepamäti. Výrobou bicyklov sa v roku 1895 začala písať úspešná história mladoboleslavskej automobilky. Najviditeľnejším spojením je určite partnerstvo s najpopulárnejšími cyklistickými podujatiami na svete Tour de France a Vuelta, kde flotily automobilov s okrídleným šípom na kapote hrdo reprezentujú značku ŠKODA pred miliardami fanúšikov.
Namakané MTB cestičky a pohodová hudba ako bonus play_arrow

Namakané MTB cestičky a pohodová hudba ako bonus

Namakané cestičky z výšky 1100 metrov až k hladine mora. Počas stáročí vychodili farmári úžasné cestičky v lesoch a pasienkoch, ktoré teraz slúžia bikerom. Toto veľmi podarené videjko je veľkým lákadlom navštíviť maličkú dedinku Fora hlboko v nórskom fjorde Sunnmore.
Pozvánka: ŠKODA Horal MTB Maratón

Pozývame vás na maratón, ktorý vedie nádhernou prírodou v Nízkych Tatrách a v okolí Kráľovej Hole. Maratón sa bude konať dňa 9.8.2014 a je po novom zaradený aj do prestížnej novovzniknutej série ŠKODA BIKE OPEN TOUR.
ŠKODA Vás pozýva na 12. ročník športovo-kultúrneho podujatia ŠKODA STUPAVA TROPHY 2014

Bratislavský kraj je so svojou rozlohou 2.053 km2 najmenším krajom Slovenskej republiky, napriek tomu tu nájdete až 40 rôznych cyklotrás s celkovou dĺžkou viac ako 700 km. Náš región poskytuje horským cyklistom a XC bežcom rozsiahle trasy v malebnom prostredí pohoria Malé Karpaty, ktoré svojou krásou očaria srdce každého hobby bajkera a bežca. Návštevníci iste ocenia výhodné možnosti ubytovania a množstvo gastronomických prevádzok aj s regionálnymi špecialitami. V jedinečnom prostredí Bratislavského regiónu sa konajú najznámejšie slovenské preteky pre hobby športovcov.
Nuseti - prvý bike na svete s vnútorným radiacim systémom

Vynikajúci horský bicykel vybavený revolučným systémom vnútornej jednotky radenia (Inner Drive System - IDS), vyvinutý špeciálne pre horské bicykle. Ako fungujú prevody a koľko táto vecička stojí?
Pozvánka: Majstrovstvá Slovenska v MTB XCO a Eliminátor

Pozývame všetkých pretekárov a divákov na Majstrovstvá Slovenska v horskej cyklistike, v olympijskej disciplíne Cross Country a vo vyraďovacích pretekoch Eliminátor. V lyžiarskom stredisku Jahodná pri Košiciach sa v dňoch 19.-20.júl 2014 opäť stretne kompletná Slovenská špička doplnená o zahraničných pretekárov a hobby jazdcov , ktorí si to rozdajú na úplne novej prestavanej trati.
Reportáž: Oravský cyklomaratón 2014

Prvá júlová sobota patrila Oravskému cyklomaratónu, v poradí už magickému 7. ročníku. Maratón bol zaradený do Slovenskej XCM série, Slovenského pohára v maratóne a niesol so sebou aj ďalšie pokračovanie Detskej tour Petra Sagana. Silné dažde začiatkom týždňa robili vrásky na tvárach organizátorov ako aj bikerov. Našťastie sa počasie umúdrilo. Trať od štvrtka obsychala a mohli sme sa tešiť na krásny a rýchly maratón. Po minulotýždňovom ťažkom víkende, som volil polmaratónsku verziu. Moja polovička zas 25tku, na ktorú sme trénovali :)
Craft 1000 Miles Adventure 2014 play_arrow

Craft 1000 Miles Adventure 2014

Pozrite sa na to, ako vyzerá extrémny ultramaratón, ktorý nemá v Európe obdobu. V roku 2014 padali aj rekordy a závod má hneď dvoch víťazov. Pod cieľovým oblúkom prešli spoločne dvaja jazdci, ktorí spolu po celý čas závodu súperili a neustále sa striedali vo vedení.
Slovensko v Top 10 UCI Olympic Qualification Ranking

UCI na svojej stránke zverejnila 1. priebežné poradie krajín v olympijskej kvalifikácii na LOH 2016 v Brazílii. Slovenskí muži sa v ňom nachádzajú na vynikajúcom 10. mieste. Túto pozíciu dosiahli najmä vďaka výborným výsledkom zo zahraničných pretekov C1 a C2 zaradených do kalendára UCI.
Španielsko na bicykli - po okolí Tarify a návšteva Mijas Pueblo

Zdravím vás zo slnečnej Andalúzie a prinášam zážitky z MTB ciest po okolí Tarify a návštevy krásneho historického mestečka Mijas Pueblo. Nechajte sa inšpirovať a prídite sem na MTB dovolenku.