Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

2% z dane na podporu cyklistiky

Prichádza čas podávania daňových priznaní a s ním aj možnosť venovať 2% zo zaplatenej dane z príjmu. O Vašu podporu sa uchádzame aj my v MTBiker.sk. V spolupráci s Bike Teamom Vranov nad Topľou sme pripravili projekty, ktoré by sme radi spolufinancovali prostriedkami získanými z 2%. Naše projekty sa zameriavajú na podporu celej cyklistickej komunity.
MS MTB 2015 budú v Andorre

Medzinárodná cyklistická únia (UCI) pridelila organizáciu majstrovstiev sveta v horskej cyklistike a triale v roku 2015 mestečku Vallnord v Andorre. O rok neskôr sa horskí cyklisti stretnú v Laissacu vo Francúzsku. Už dávnejšie UCI určila, že MS 2014 usporiada Hafjell v Nórsku a MS 2017 Cairns v Austrálii.
Continental Novodubnický maratón 2013

Ak sa ma niekto spýta na naozaj peknú, náročnú ale pritom jazdivú trať tak určite mi ako prvý príde na rozum „dubničák“. Najstarší maratón u nás ktorý ťahá už svoj 19. ročník nezostal nič dlžný tohtoročnej extrémnej móde a taktiež pritvrdil. Už tak ťažká a skutočne maratónska trať ešte narástla na 116 km a s porciou 3900 m do kopca je hneď jasné, že si naozaj kvalitne pojazdíme...
Fotogaléria Continental Novodubnický maratón 2013

Fotogaléria z 19. ročníka Continental Novodubnického maratónu, ktorý odštartoval poslednú augustovú sobotu v Novej Dubnici. Predĺženú trať Hard na tomto najstaršom slovenskom MTB maratóne ovládol Karel Hartl jazdiaci za tím Kellys Bike Ranch. 115km trať zvládol s časom 5:55:32.5. Kompletné výsledky nájdete TU
Na MS do JAR deväť Slovákov

Na majstrovstvách sveta v horskej cyklistike a cyklotriale pod hlavičkou Medzinárodnej cyklistickej únie (UCI) v juhoafrickom Pietermaritzburgu bude Slovensko reprezentovať deväť pretekárov.
Cyklistický chlieb sa lámal v Košeckom Podhradí PR článok

Cyklistický chlieb sa lámal v Košeckom Podhradí

Tradične vysokú úroveň, športovú i spoločenskú malo 3. kolo tohtoročného Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov, ktoré sa v prvú augustovú nedeľu uskutočnilo v prekrásnom prostredí futbalového stánku Slovana Košecké Podhradie. Už po tretí raz v histórii ho tu v rámci dlhodobej pohárovej súťaže MTB XCO pripravil jeho hlavný garant a iniciátor - Klub športových nadšencov Košecké Podhradie - známy široko ďaleko nielen rôznorodosťou svojich klubových aktivít a skvelými športovými výsledkami svojich členov, ale aj precíznou prácou svojho početného, odborne mimoriadne zdatného organizačného štábu.
Dni Horskej Cyklistiky 2013 play_arrow

Dni Horskej Cyklistiky 2013

Videopozvánka na Dni Horskej Cyklistiky 2013, ktoré začínajú už čoskoro v Bike Resorte Valašsko neďaleko slovenských hraníc
Cyklisti na pomoc chorým deťom vyzbierali vyše 7-tisíc eur

Vďaka charitatívnemu projektu Na bicykli deťom môžu malí onkologickí pacienti a ich rodičia absolvovať regeneračné pobyty. Prvých 25 detí sa vrátilo z Tatranskej Lomnice, ďalší pobyt je naplánovaný na október.
Nízko letiaci Aaron Gwin play_arrow

Nízko letiaci Aaron Gwin

Nízko letiaci Aaron Gwin, vo videu demonštruje svoju rýchlosť a agresivitu vďaka ktorej je jedným z najrýchlejších DH jazdcov na svete.
Chráňme si lesy play_arrow

Chráňme si lesy

Pretože sú pre horských cyklistov nevyhnutné...
Župný pohár Na bicykli deťom 2013 PR článok

Župný pohár Na bicykli deťom 2013

Pre milovníkov cyklistiky je aj tento rok pripravená bohatá cyklistická sezóna, ktorá štartuje už teraz v apríli. Po úspešných dvoch ročníkoch Župného pohára Na bicykli deťom čaká na všetkých profi aj hobby cyklistov opäť séria pretekov v Bratislave a okolí.
Andreu Lacondeguy  - Downunder play_arrow

Andreu Lacondeguy - Downunder

Andreu Lacondeguy a jeho nový edit, v ktorom predvádza že plne zvláda DH, MTB aj BMX a to s veľkým štýlom. Tak sa zdá že backflip na DH stroji bude v roku 2013 nutnosť...