Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Pozvánka: X. ročník Oravského cyklomaratónu

Oravský cyklomaratón je už o chvíľu tu a so sebou prináša aj naše malé 10-ročné jubileum, ktoré je tento rok okorenené viacerými novými faktami.
Celoodpružené bicykle na hranici 3 000 € - maratón, trail alebo enduro nie je problém PR článok

V cenovej hladine okolo 3 000 € už máte v prípade celoodpružených modelov naozaj z čoho vyberať, a to bez ohľadu na to, aký štýl jazdy preferujete.
Test: Cyklistické oblečenie ELEVEN - výborná kvalita z Čiech a za prijateľnú cenu

Na testovanie sa mi dostal set oblečenia od slovenského zastúpenia značky ELEVEN, a to konkrétne celorozopínací dres s krátkym rukávom, krátke nohavice s trakmi, kompresné návleky na nohy, ponožky a rukavice.
Reportáž: FESTINA 24 hodín MTB Belá – Nižné Kamence, MSR jednotlivcov 2017

Asi dva, tri týždne pred termínom 24–hodinovky som sa rozhodol, že natrénované čosi je, psychicky som dostatočne na výške (bol som si vtedy priam istý), aj kolegovia a kolegyne z klubu (sú psychicky naladení mimo extrémnych hodnôt stupnice sebazničenia) idú dvojice, či štvorice, tak som sa aj ja prihlásil rovno do kategórie pretekárov s rovnakým hendikepom.
Pozvánka: Vysokohorský duatlon o cenu Žiarskej chaty

Južné svahy Západných Tatier budú tretiu augustovú sobotu hostiť už 22. ročník vysokohorského duatlonu o cenu Žiarskej chaty.
Doplnky počas športového výkonu – na dlhé trate, aj krátke „bomby“

Dnes si predstavíme niektoré zaujímavé doplnky výživy určené počas športového výkonu a k nim pridáme aj zopár osobných postrehov.
Video: Canyon Ultimate SF SL 9.0 Disc - na vlne moderných trendov

Športová geometria, účelný dizajn s jasným zameraním a kotúčové brzdy - to je znak modernej vlny cestných bicyklov.
Nová sada SRAM GX Eagle – nekompromisný rozsah s dostupnou cenou

To, čo sa pred rokom mohlo javiť len ako zbožné prianie väčšiny bikerov sa stalo skutočnosťou. Koncern SRAM oficiálne predstavil najnovší prírastok do rodiny Eagle, ktorým je 12-rýchlostná sada GX. Výborne nastavená cenovka napovedá, že 50-zubové kazety nebudú exotickou záležitosťou ani v našich vodách.

Spolupráca Shimano s Athertonovcami priniesla svoje ovocie PR článok

Spolupráca Shimano s Athertonovcami priniesla svoje ovocie

V škótskom Fort William predstavilo Shimano v spolupráci s Athertonovcami nové tretry a pedále pre technické disciplíny. Pozrime sa bližšie na to, čo je nové...
Video: Víťazná jazda z Fort William – Greg Minaar vyrazil na „veľkých obručiach“

Greg Minaar a jeho 7. víťazstvo vo Fort William, navyše na 29-palcových kolesách.
Video: Kellys Factory Team na majstrovstvách Európy v zjazde

Čo obnáša príprava na finálové jazdy a aké mali jazdci pocity zo svojich výkonov?
Realsport – kvalitné portfólio talianskych značiek PR článok

Realsport – kvalitné portfólio talianskych značiek

Ponuku príslušenstva pre cyklistiku rozširuje spoločnosť Realsport prinášajúca značky ako Willier, Briko, Crono, Ursus a ďalšie. Spoločným znakom je v prvom rade talianska trikolóra...