Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Prestíž série ŠKODA BIKE OPEN TOUR rastie už tretí rok po sebe PR článok

Prestíž série ŠKODA BIKE OPEN TOUR rastie už tretí rok po sebe

ŠKODA BIKE OPEN TOUR bilancuje jubilejný tretí ročník série najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku. Šesť podujatí tohtoročnej série prilákalo viac ako 17 000 fanúšikov horskej cyklistiky.
Z východu na západ, aneb bicyklom do Trenčianskej Turnej

Áno. Aj toto je jeden z tých príbehov, kedy človeku niečo podobné napadne len pri konzumácii alkoholických nápojov. Po úspešných štátniciach, užívajúc si posledné dni na intráku, popíjaním piva na balkóne a debatovaním s kamarátom Ivanom, padlo zopár slov aj na tému bicykle. Hneď mi napadlo, že by bolo treba čosi vyparatiť cez tie začínajúce sa prázdniny. Z Iva vyšlo: „Veď ma dôjdi kuknúť z východu ku mne do Trenčianskej Turnej“.
Dlhodobý test: Cannondale Scalpel Carbon 2 2016 - ľahká zbraň do kopcov, náročných zjazdov a samozrejme na preteky

Možno s týmto testom idem tak trochu po „funuse“, keďže Cannondale vypustil do sveta už vynovenú verziu Scalpel-Si. Každopádne, tento bike mi robil spoločnosť počas celej sezóny a mnohé riešenia vrátane systému odpruženia sa preniesli ďalej. Ak vás teda zaujíma môj pohľad a tiež menšie porovnanie s jeho najväčším súperom, prosím vstúpte...
Ebajk -  Október Test a novinky 2017 v segmente ebike PR článok

Ebajk - Október Test a novinky 2017 v segmente ebike

Svet elektrobicyklov - ebajk®, v októbri ponúka všetkým záujemcom o elektrobicykle možnosť prísť si otestovať zaujímavé kúsky už aj zo sezóny 2017 a získať tak svoj balík bonusov. My zatiaľ sledujeme nové trendy v cyklistike a vývoj technológií, aby sme vám vedeli povedať, čo je nové na dobrodružnej a zábavnej ceste na ebajku.
Reportáž: Šprintpolom – bolestivý a euforický

Skôr, než som sa pustil do písania tohto príspevku, prečítal som si početné reportáže z predchádzajúcich ročníkov zverejnené na MTBIKERI. Či ich písali aktéri z blízkeho okolia alebo zďaleka, „nadupaní“ pretekári alebo „pohodári“, pretek všetci prežívali ako nenávidený, ale napriek tomu milovaný.
Danny MacAskill opäť predvádza svoje jazdecké umenie v klipe Wee Day Out

Videá bikera a trialistu Dannyho MacAskilla jednoznačne patria medzi najsledovanejšie bike klipy na Youtube a v najnovšom klipe sa dostávame na škótsky vidiek, kde Danny predvádza neskutočné triky, ktoré ako zvyčajne divákom vyrážajú dych.
MTB Panaracer plášte - Between you and the trail

Dnes si predstavíme japonského výrobcu pneumatík Panaracer, ktorý napriek tomu, že ide o legendárnu značku, je v našich končinách menej známy. Pritom má bohatú ponuku nielen pre MTB. Značka produkuje plášte a duše pre cyklo disciplíny od roku 1978 a stáli pri zrode horskej cyklistiky.
RIDE UPHILL 2016 - čo najrýchlejšie na Pleše

V sobotu 24. 9. 2016 sme zavŕšili letnú cyklistickú sezónu v pretekársko-guľášovo-cykloturistickom duchu. Pod názvom RIDE UPHILL 2016 sme zorganizovali preteky do vrchu a nadviazali sme tak na tradíciu jesenných pretekov “Čo najrýchlejšie na Pleše”.
Thirtysix-er alebo, keď 29 palcov nestačí...

Určite si mnohí z vás pamätajú vlnu odporu, ktorá sa zdvihla s masívnym príchodom a pretláčaním 29-palcových bikov do sveta MTB. Neobratné, nemotorné, tank, autobus, to boli bežné prívlastky, ktorými užívatelia častovali vtedajšie dvadsaťdeviatky na diskusných fórach.
CO2 bombičky a ich použitie

Pravdepodobne mi dáte za pravdu, že defekt je vážne otrava. Na tom sa nikdy nič nezmení, ale vďaka bombičkám si môžeme jeho opravu celkom dobre urýchliť. „Pretekárom“ teda vyhovuje ich rýchlosť a niekomu ide skôr o minimálne rozmery. Každopádne pri ich použití je dobré myslieť na zopár základných pravidiel a obmedzení...
Doplnky k bicyklu – základný servis a starostlivosť PR článok

Doplnky k bicyklu – základný servis a starostlivosť

Kúpou samotného bicykla to samozrejme nekončí. Aby všetko fungovalo, je potrebné si zaobstarať aj nejaké základné príslušenstvo. Či už také, ktoré potrebujeme so sebou pri výjazde alebo ako súčasť domáceho servisu. V dnešnom predstavení sa pozrieme na zopár tipov.
Malý hľadač trailov

Dalo by sa povedať, že takto to dopadne, keď si na marketingu v Specialized všimnú video malej ružovej slečny, ktoré sme publikovali ešte v januári :). Oni však mohli použiť svoj rozpočet a trochu to dotiahnúť.