Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Unboxing: Bianchi Methanol 29FS - výnimočná farba v štýle MTB

Keď sa povie Bianchi, všetci si iste predstavíme krásnu cestnú žiletku vo farbách Celeste. Bianchi už dávno nevyrába iba cestné bicykle a svoje dlhoročné skúsenosti vo svete cyklistiky preniesli aj do oblasti MTB.
Tyčinky na dlhé výjazdy a preteky PR článok

Tyčinky na dlhé výjazdy a preteky

Pri úplne pohodových výjazdoch si často vystačíme aj s bežnou stravou. Ale keď tempo stúpne, nie je od veci mať so sebou niečo ľahko stráviteľné a pritom aj niečo, čo zasýti. Práve na tento účel sa ideálne hodia tyčinky.
O bicyklovaní bez zVelitsovania, 3. časť: Ako pripraviť na preteky svoj bike PR článok

O bicyklovaní bez zVelitsovania, 3. časť: Ako pripraviť na preteky svoj bike

Pri príprave na pretek treba myslieť nielen na svoju kondičku, ale v neposlednom rade aj na svoj bike. Vďaka množstvu súčiastok na nás čaká X možných problémov, ktoré sa môžu prejaviť až pri jazde naplno a zbytočne pokaziť zážitok. Tu je preto niekoľko základných tipov a rád, na čo je dobre si dať pozor.
Pozvánka: Testovací deň Bianchi a Corratec už o týždeň v MTBIKER centre na Považí

Prídite si zajazdiť alebo pozrieť výnimočné bicykle, ktoré zaujmú nielen svojou ikonickou farbou celeste. Na výber máte až z 8 bicyklov - cestných alebo MTB. Počas testovacej nedele dňa 19.6 bude k dispozícií aj 9 MTB modelov z dielne nemeckej značky Corratec. Vyberať je naozaj z čoho, tak už si stačí len pozorne pozrieť nasledujúce informácie a zarezervovať vyhovujúci termín.
Reportáž: Festina 24 hodín MTB – bikerská psychiatria, ale aj pohoda

Pravá bikerská psychiatria. Ak chceš na biku naozaj niečo zažiť – zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Zaži poludňajší úpek, západ a východ slnka, zaži hviezdy, tmu v lese, našľapaný víkend s kamošmi... Nezáleží na tom, či jazdíš sólo, alebo v dvoj či štvorčlennom tíme – záleží na pocite, ktorý zažiješ, keď si o tretej ráno v temnom lese povieš: „Už len 9 hodín do cieľa.“ Týchto pár riadkov som si požičal od kamoša Martina, ktorý podľa mňa najlepšie vystihol, o čom vlastne 24 hodinovka je.
Tip na výlet: Bikom po Štiavnických vrchoch

Sezóna v plnom prúde, MTBIKER centrum otvorené, roboty však stále akosi rovnako – veľa, a preto som sa s mojou nastávajúcou rozhodol, že nejaký ten oddych by padol vhod. Po testovacom Canyon víkende v nedeľu popoludní sme sa konečne dočkali vytúženej, aj keď krátkej dovolenky, naložili testovacie Heliony do auta a zamierili smer Hodruša – Hámre, hotel Salamandra.
Reportáž: Mestské MTB preteky - Cyklo-Santé Kremnica

Po cyklo akciami nabitom minulom víkende, nemám problém pri rozhodovaní, kam vyraziť na bike v prvú júnovú sobotu. Po náročnom mtb maratóne v Kálnici ma 24-hodinovka moc nelákala a preto volím niečo kratšie a zároveň aj pre mňa netradičné a neznáme – mestské MTB preteky v Kremnici. Zo strohých informácií o pretekoch som na webe veľa nezistil a ráno vyrážam s presvedčením, že ostrieľaného bikera nemá čo zaskočiť.
VeloCity – Predaj a servis bicyklov pri Železnej Studničke v Bratislave PR článok

VeloCity – Predaj a servis bicyklov pri Železnej Studničke v Bratislave

Sme mladá predajňa v Bratislave, sídlime pri Železnej Studničke, konkrétne na Lamačskej ceste 8. Ponúkame širokú ponuku služieb - od predaja po servis bicyklov. Chcete si kúpiť nový bike? Ako jediný máme v ponuke všetky typy bicyklov od renomovaných výrobcov: horské, cestné, krosové, fatbiky, elektrobiky a dokonca aj tandemové bicykle. Mysleli sme aj na najmenších a dostupné sú samozrejme odrážadlá, kolobežky a detské bicykle vo veľkostiach od 20" do 24".
Test: Ghost Lector 3 – vstupná brána medzi kvalitné XC biky

Karbón preniká stále nižšie a nižšie a dnes nie je problém si zaobstarať slušnú „mašinu“ za pomerne rozumný peniaz, ktorá by pred pár rokmi stála viac ako nové auto. Dôkazom je aj Lector 3 od nemeckého Ghostu, ktorý som mal možnosť otestovať a prevetrať na obľúbených stúpaniach a trailoch.
Pozvánka: Zážitok pre vás, vaše deti a všetkých bikerov PR článok

Pozvánka: Zážitok pre vás, vaše deti a všetkých bikerov

V dňoch 23.6.2016 - 26.6.2016 sa na letisku v Liskovej pri Ružomberku uskutoční II.ročník Najväčšej výstavy stanov, kempingových potrieb a outdoor výstroje na Slovensku.
Pozvánka: Restart challenge 2016 - 7 kopcov a 3 jazerá

Sitno, Javorina, Kráľova hoľa, Poľana, Panský diel, Marhát, Martinské hole, Neusiedler See, Popradské pleso a Morské oko. Vyhrá aj ten, kto sa o to aspoň pokúsi...
Zopár základných tipov pre jazdenie na traili

Poriadny singletrack alebo trail je učite tá najlepšia odmena pri driapaní sa na nejaký kopec. O to lepšie chutí, ak si ho vieme patrične vychutnať. Zopár základných tipov, ako na to, nám predvedú chalani z GMBN. Navyše, nezaškodí ani malé osvieženie angličtiny, takže sa vlastne jedná o spojenie príjemného s užitočným.