Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Čo sa tak naučiť jazdiť poriadne dole kopcom a trošku si zaskákať?

Tento level s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou nikdy nedosiahnem, ale dobre sa na to pozerá. Každopádne pri najbližšom výjazde si v zjazde poskočím aspoň v rámci svojich schopností :).
Pozvánka: ŠKODA MTB Singletrack maratón Košice 2015

Milí bikeri, bikerky a bikerčatá, ProSport Team Košice a Misia 24 vás pozýva na 12. ročník ŠKODA MTB Singletrack maratónu do Košíc, presnejšie do rekreačnej oblasti Jahodná. Keď je to 12. krát, tak sa naskytuje otázka, či je niečo nové?
Rock Machine Blizzard na nových flow trailoch v Livigne PR článok

Rock Machine Blizzard na nových flow trailoch v Livigne

S Blizzardom sa dajú stvárať riadne parádičky, čo dokazje aj jazdenie vo vychytenej lokalite talianskeho Livigna. Rock Machine má v kolekcii Blizzard na kolesách 27,5" a 29", pričom novinkou v sezóne 2016 bude verzia s jednoprevodníkom 1x11.
Reportáž: ŠKODA Slovenský Raj 2015 - Rýchly pretek a pleťová maska ako bonus

Minulý rok som si v „Raji“ užil parádny lejak, kvalitné blato a svojou vinou ešte aj zle odbočil. Takže z mojej strany bol potrebný reparát. Pohľad na mapu a profil naznačoval, že finále ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 bude naozaj poriadne rýchle... a mokré.
Poznáme nových majstrov sveta v DH

V nedeľu 6.9.2015 sa konali majstrovstvá sveta horských bicyklov, konkrétne v disciplíne zjazd. Tohtoročný pretek bol situovaný na európskej pôde v Andorre. Trať bola doslova brutálna, preverila ako techniku tak aj kondičku. Určite na náročnosti prispel aj fakt, že cez celý týždeň dosť pršalo.
Pozvánka: Otvorenie flow trailu Helligon v Štiavnických vrchoch

Helligon je prvá trať na Slovensku, ktorá je vybudovaná podľa štandardu Flow Country Trail. Je určený pre všetkých horských cyklistov so základnými zručnosťami, je plynulý a zábavný. Dĺžka trate je 2 km a jej prevýšenie je 240 m. Na trati je 30 klopených zákrut a množstvo ďalších prvkov.
Tip na výlet: Javorníky - Miesto, kde stretnete dobrých ľudí

minulej časti reportáže z výletu z Brna po hranici s Českom až domov na Kysuce, bolo neznesiteľné teplo a problém s tým, kde budeme spať. Z hraničného hrebeňa sme sa teda pustili dole do doliny smerom na Brumov-Bylnice. Nato že sme nemali, kde prespať, sme zachovali kľud a nakoniec všetko dopadlo veľmi dobre.
Najlepšie momenty zo súťaží mužov a žien v cross country na majstrovstiev sveta v horskej cyklistike

Na ťažkej trati, ktorá bola premočená po dlhodobom daždi skončil Michal Lami v kategórii Muži - elite na 37. mieste so stratou viac ako 9 minút na víťazného Švajčiara Schurtera. Výborne zajazdil Čech Ondřej Cink, ktorý získal bronzovú medailu. Ženám skrátili trať kvôli ťažkému terénu dokonca o jeden okruh, kde medzi ženami elite obsadila Janka Keseg Števková 38. miesto so stratou na víťazku takmer 18 minút. Majstrovstvá v horskej cyklistike sa konali tento týždeň v andorrskom Vallnorde.
Trail Hunter - Aljaška

Matt Hunter pokračuje vo svojom projekte Trail Hunter a tento raz sa s Mattom Milesom vydali do ďalekej Aljašky. Nádherná príroda a parádne traile, tieto pojmy vystihujú najlepšie ich najnovšie video. Posaďte sa a vychutnajte si tento trailový skvost.
Reportáž: Zelená stopa SNP 2015 - Aj s prepletaním medzi bežiacimi ovcami

Na 1. septembra pre milovníkov MTB pripravilo OZ Biela stopa SNP v spolupráci s mestom Banská Bystrica, obcami Selce, Baláže a BBHS 1999 tradičnú súťaž v polmaratóne, minimaratóne a detskom okruhu. Trasa ako po iné roky viedla v Starohorských vrchoch zo Seliec cez Baláže, Kalište a Šachtičky späť do Seliec. Z celkove prihlásených 234 pretekárov sa na štart 50 km trate postavila dobrá stovka mužov, ale odvahu našlo len sedem žien.
ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 vyvrcholí veľkým finále v Slovenskom raji PR článok

ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 vyvrcholí veľkým finále v Slovenskom raji

Séria najvýznamnejších pretekov horských bicyklov na Slovensku ŠKODA BIKE OPEN TOUR 2015 už tento víkend spozná celkových víťazov. Finálne podujatie ŠKODA Slovenský raj ponúkne v horskom pásme v oblasti Spiša jedinečné zážitky priaznivcom horskej cyklistiky všetkých vekových kategórií.
Pozvánka: Prestigio Cross Triathlon 2015

Už o týždeň 12. september 2015 sa v Kuchyni na Záhorí uskutoční Prestigio Cross Triathlon a v price money bude v hre až €9900. Akcia má štatút Medzinárodných majstrovstiev Slovenska mužov a žien a Slovenský pohár vetránov, vetrániek, dorastencov, dorasteniek, juniorov a junioeriek.