Najnovšie články z kategórie Horská cyklistika

Tuning bicykla - vylepši svoju jazdu PR článok

Tuning bicykla - vylepši svoju jazdu

Malé aj veľké vylepšenia, ktoré niekedy dodajú jazde úplne iný rozmer. V článku vám predstavíme niektoré zaujímavé doplnky, či komponenty z našej ponuky.
Moja cesta od trojprevodníka až k oválu

Cyklistika sa neustále vyvíja a tomuto vývoju som sa nevyhol ani ja. Ako som postupne menil bicykle, prepracoval som sa od dnes už skoro archaického trojprevodníka až k oválnemu jednoprevodníku.
Video: Cyklistické trendy 2023 - MTB, cesta, gravel a ebike

Ako vidia trendy Imro a Cepo, čo správne odhadli pred dvoma rokmi a čo očakávajú na ďalšie sezóny?
Video: Keď nejdú nafúkať bezdušáky - tipy a triky

Ak sa nepodarí nahodiť bezdušové plášte s týmito odporúčaniami, tak potom ich radšej vymeniť.
Cyklopočítače VDO - zamerané na kvalitu a dobrú cenu PR článok

Cyklopočítače VDO - zamerané na kvalitu a dobrú cenu

Značka VDO nepatrí na našom trhu medzi najznámejšie. Ich ponuka je pritom pestrá a zaslúži si pozornosť, či už hľadáte niečo jednoduché, alebo so širokými možnosťami, vrátane navigácie.
Novoročný MTBIKER spravodaj

Stáva sa už pomaly pravidlom, že sa takto prihováram pri rôznych príležitostiach s novinkami z našej „kuchyne", ktoré by vás mohli zaujímať.
Video: Ako si vybrať termo - spodné vrstvy do zimy

Široká ponuka teplých spodných vrstiev sa dá šikovne zúžiť, stačí si odsledovať 6 základných vecí.
Súčasné trendy v systémoch odpruženia

Doba sa mení a s ňou aj to, aký systém odpruženia si kúpite na svojom novom biku. Poďme sa teda pozrieť, čo je na trhu dostupné a kam vývoj smeruje.
Predĺžte životnosť bicykla - doplnky na čistenie a mazanie PR článok

Predĺžte životnosť bicykla - doplnky na čistenie a mazanie

Základná starostlivosť je nevyhnutnou súčasťou jazdenia a patrí k absolútnemu servisnému minimu, A veľkou pomôckou sú vhodné doplnky, kde je veľmi široký výber.
Keď sa tatranská zima zmení na tú bratislavskú

Každá zima je niečím iná. Jeden rok je kopec snehu a mrazy, inokedy je teplo, prípadne namiesto sneženia prší. Som spod Tatier, tak mám samozrejme radšej bielo, no táto zima je akási zvláštna.
Unboxing: Marin Alpine Trail Carbon 2 - kalifornské enduro

V tom najdrsnejšom teréne, kde okrem skúseností budete potrebovať veľké zdvihy a progresívnu geometriu, bude tento bicykel od Marin vaším spoľahlivým partnerom.
Rasťo Baránek – vytúžený titul, nové skúsenosti, šialené MS v Les Gets

Po skvelom 19. mieste na MS v roku 2021 boli očakávania do novej sezóny pre jazdca z Kellys Factory Teamu a nášho top zjazdára opäť o niečo vyššie. Niečo sa podarilo, niečo nie, no hlavne pribudli ďalšie skúsenosti a zážitky.