Články v kategórii 'Horsky Bike' (193 - 204 z 301 článkov)

Niekoľko tipov ako si v prvom rade preteky užiť

02.06.2019 4 205 6 thumb_up25thumb_down

Sezóna maratónov sa naplno rozbehla a pre hobby jazdca je najdôležitejšie si tieto akcie v prvom rade užiť.
Test: Mondraker Podium Carbon RR - španielsky plnokrvník s jasným cieľom

01.06.2019 13 194 19 thumb_up28thumb_down

Pre našinca možno o niečo menej známa značka Mondraker vyrába a dizajnuje svoje bicykle už od roku 2001 v španielskom Alicante. No a tento 9 kg hardtail je dôkazom ich skutočne dobre odvedenej práce.
Tip na výlet: Pohorie Vtáčnik - prajné XC aj AM/EN nadšencom

31.05.2019 5 658 13 thumb_up41thumb_down

Osobne som si pohorie Vtáčnik obľúbil a snažím sa ho navštevovať aspoň raz do roka. Dôvodov prečo je to tak, je viacero.
Reportáž: Testovací deň Wilier 2019 - krásne bicykle a počasie k tomu

30.05.2019 2 374 thumb_up7thumb_down

Posledný májový víkend sa už tradične konal v MTBIKER centre testovací deň, tentokrát pod taktovkou talianskej značky Wilier. Ako to tam vyzeralo, uvidíte v našej galérii, aj s pár slovami k tomu.
Canyon dopĺňa nové modely Grand Canyon AL SL do série 2019

PR 30.05.2019 5 479

Bicykle nemeckého výrobcu Canyon sú obľúbenou voľbou mnohých jazdcov. Predovšetkým, ak ide o model Grand Canyon. Aj preto do svojej ponuky pridáva nové varianty tohto univerzálneho hardtailu s pokrokovým Superlight SL rámom.
Test: GT Sensor Carbon Expert - originálny kúsok na každý trail

29.05.2019 5 837 3 thumb_up26thumb_down

Sensor je rozhodne jedným z najlepšie vyzerajúcich bicyklov, aké som mal kedy možnosť skúsiť. Jazdí ale rovnako dobre, ako dobre vyzerá?
Reportáž: CTM Enduro race Kálnica - v znamení vyššej obtiažnosti

29.05.2019 3 738 7 thumb_up43thumb_down

Enduropreteky v Kálnici boli pred pár rokmi mojím prvým podujatím tohto formátu a tak som tohtoročnú účasť považoval za absolútnu samozrejmosť. Zvlášť v prípade, keď organizátor avizoval dve úplne nové rýchlostné skúšky a zvýšenú obtiažnosť tratí.
Reportáž: AUTOGLYM cez Iľovnícky hrebeň alebo všade samé blato

25.05.2019 3 618 24 thumb_up34thumb_down

V nedeľu 5. mája sa konal MTB maratón Iľovníckym hrebeňom v obci Lackovce na východnom Slovensku a zároveň bol aj úvodným kolom Východ MTB ligy. A rozhodne sa neprášilo...
Unboxing: Mondraker Foxy Carbon XR 29” – skutočný enduro krásavec

24.05.2019 10 488 16 thumb_up19thumb_down

Dôkazom toho, že v kategórii Enduro/AM sa stále niečo deje, je aj Mondraker Foxy Carbon XR 29”. Jeho geometria a kombinácia žlto - oranžovej farby v sebe skrýva túžbu sadnúť a vyraziť na obľúbené traily.
Pozvánka: FESTINA 24 HOURS MTB SLOVAK OPEN Championships - zamakaj si pod Malou Fatrou

22.05.2019 2 727 12 thumb_up15thumb_down

Ak chceš na bicykli naozaj niečo zažiť - zabudni na 2-hodinový pojazd po práci, zabudni na nedeľný výlet, zabudni na maratón. Pravá bikerská psychiatria...
Reportáž: Testovacie dni Canyon lámali rekordy v účasti

15.05.2019 6 123 13 thumb_up19thumb_down

Tento víkend sa konali v MTBIKER centre ďalšie zo série testovacích dní, tentokrát k nám zavítala značka, ktorá si získava stále viac fanúšikov. Jednalo sa o značku Canyon, ktorá si doviezla slušnú flotilu svojich bicyklov.
Test: Superior XF 969 RC - český dvojkolesový diabol

13.05.2019 8 462 34 thumb_up27thumb_down

Superior prišiel pre sezónu 2019 s novým modelom XF, ktorý je najdostupnejšou verziou k nekompromisným XC špeciálom.