Najnovšie články z kategórie Horsky Bike

Tip na výlet: Stoneman Trail - predĺžený víkend v Dolomitoch

Keď sme minulý rok hľadali možnosť zajazdiť si na horách cez predĺžený víkend, ani by mi nenapadlo, že skončíme v Dolomitoch. Potom som však na internete narazil na Stoneman Trail a výlet bol na svete :).
Rasťo Baránek – aj vďaka videám preteká ďalej so svetovou špičkou

Pretekanie s najlepšími zjazdármi sveta, tréning, ale aj sociálne siete, či práca na YouTubovom kanáli...o tom všetkom sme sa na výjazde porozprávali, plus mi Rasťo ukázal domáce traily nad Považskou Bystricou.
Olympijské preteky žien v Tokiu - zlomenina ako najlepšia príprava

Preteky žien boli pohromou pre mnohé favoritky, nechýbali prekvapenia a veľká radosť v jednej malej krajine. A čo ten nadpis? Uvidíte, že všetko do seba nakoniec zapadne...
Olympijské preteky mužov v Tokiu – písanie histórie aj športové tragédie

V rámci disciplíny XCO je olympiáda absolútny vrchol a preteky v Tokiu priniesli všetko...drámu, veľkú radosť aj poriadnu dávku sklamania.
Test: CTM Scroll Pro 29” – kvalitný enduro bicykel z domácej produkcie

Scroll je v katalógu slovenskej firmy CTM stálicou už niekoľko sezón, verzia Pro je navyše vlajkovou loďou v kategórii enduro.
O krok naviac alebo o tom, ako vystúpiť z rozbehnutého vlaku

Nielen v cyklistike ale aj v živote sa často stretávame so situáciami, kedy sa nachádzame v období stagnácie, opakujeme tie isté kroky a očakávame odlišný výsledok. To však nie je možné.
Video: Škola jazdy - prejazd cez technické nerovnosti

Korene alebo skaly sa nachádzajú takmer na každom traile. V tomto videu vám poradíme, ako ich správne a bezpečne prechádzať.
Kellys Swag 50 2021 - pre tento rok zásadná zmena PR článok

Kellys Swag 50 2021 - pre tento rok zásadná zmena

Značka Kellys ponúka model Swag už niekoľko rokov a počas svojej histórie sa dočkal istých vylepšení. Veľké zmeny sa udiali v roku 2018 úpravou geometrie a použitím vlastného systému odpruženia Think Link. A teraz prichádza opäť výrazný "upgrade"...
Tip na výlet: Vodná nádrž Nová Bystrica - zo Žiliny cez Terchovú a späť

Najhorúcejší deň u nás si na dlho zapamätám, pretože vznikol tento pekný výlet, na ktorom ma zachránila obyčajná tečúca voda...
Unboxing: Ghost Lanao Base 27.5 - dostupný bike pre dámy

Horských bicyklov, ktoré sú špecificky určené pre dámy, nie je veľa, avšak Ghost svojou radou Lanao tento štandard porušuje.
Moje prvé preteky v 35ke

Bicyklujem odmalička, ale vždy to bol pre mňa hlavne doplnkový šport, braný ako relax popri ostatných aktivitách, ktoré som robil aj súťažne a pravidelnejšie.
Reportáž:  2. kolo HES alebo ako si užívam hornonitrianske enduro na hardtaili

Reportáž: 2. kolo HES alebo ako si užívam hornonitrianske enduro na hardtaili

Trieda agresívnych hardtailov je na svete už nejaký ten piatok a podľa mňa sa výrobcom podarilo celkom trefne vyplniť dieru na trhu.