Najnovšie články z kategórie Horsky Bike

Nebuď ako.... časť 1. POZDRAV SA

Hory nie sú mesto, ty nie si nesmrteľný a tvoj ebike nie je Terminátor.
Pozvánka: Testovacie dni Rock Machine - záver mesiaca ako sa patrí

O českej značke Rock Machine ste už na našej stránke počuli veľa zaujímavých informácií. Tentoraz si jej modely budete môcť vyskúšať na vlastnej koži v našom MTBIKER centre počas testovacích dní od 27. do 28. apríla 2019.
Finančné centrum Team v roku 2019

Jedným z najpálčivejších problémov slovenskej cyklistiky a všeobecne individuálnych športov je absencia klubov so zabezpečeným zázemím pre pretekárov. V sezóne 2019 by sme to chceli trochu zlepšiť.
Špecifické dámske modely do 1000 € – na cesty aj do terénu PR článok

Špecifické dámske modely do 1000 € – na cesty aj do terénu

Pri modeloch určených pre dámy treba jednoznačne zohľadňovať inú telesnú stavbu ženského tela a takmer každý výrobca dbá na to, aby vo svojej ponuke mal aj ženské varianty bicyklov.
Ghost MTB kolekcia 2019 - je si z čoho vyberať PR článok

Ghost MTB kolekcia 2019 - je si z čoho vyberať

Z Nemecka k nám prichádza MTB kolekcia na rok 2019, ktorá ponúka široké spektrum modelov. Poďme sa pozrieť na niektoré z nich.
Unboxing: Felt Doctrine 3 2019 - keď rozhodujú sekundy

Felt Doctrine už na prvý pohľad v katalógu vo vás vyvolá pocit rýchlosti a ľahkosti. Vybalením z krabice a poskladaním sa tento predpoklad jedine potvrdí.
Marin 2019 – horské modely spoza veľkej mláky

Medzi cyklistami je značka Marin synonymom pre zábavu najmä na lesných chodníčkoch. Ak k tomu pridáme vyladené odpruženie, kvalitné spracovanie a v neposlednom rade aj široký výber, dostaneme zostavu pre akékoľvek použitie.
Rock Machine MTB kolekcia 2019 – v teréne sa nestratia

Pri výbere MTB bicykla z kolekcie pre rok 2019 od Rock Machine nebudú mať problém ani náročnejší bikeri či bikerky. Pozrime sa na niektoré zaujímavé kúsky.
Rozhovor: Úradujúci majster Slovenska v endure Martin Knapec - plány a vízie na sezónu 2019

Martin “knapko” Knapec patrí na slovenskej bikovej scéne k legendám. V súčasnosti sa venuje stále populárnejšej disciplíne enduro, no pretekal (a reprezentoval) v downhille aj ďaleko za hranicami Slovenska.
Ebike nie je motorka

Hoci sa bicykle s motorom a batériou dostávajú medzi ľudí čoraz viac, stále existuje veľká skupina ľudí, ktorí doposiaľ nemali možnosť skúsiť jazdu na bicykli s pohonom. Buď jednoducho neprišla vhodná chvíľa, nemali možnosť alebo ich len zväzujú predsudky.
Hardtaily do 800 € - aby jazdenie prinášalo radosť PR článok

Hardtaily do 800 € - aby jazdenie prinášalo radosť

Pri výbere nás často ťaží tesný rozpočet. Riešenie je ale prosté. Jednoduchosť HT spolu so základnou výbavou poskytujú všetko, čo začínajúci cyklista môže na potulkách krajinou potrebovať.
Unboxing: Lapierre OVERVOLT GLP 600 CARBON ULTIMATE BOSCH 500 Wh - stroj vytvorený pre zábavu

Každý vášnivý jazdec túži po zdolaní poriadneho kopca a práve to vám zaručí tento model od Lapierre.