Najnovšie články z kategórie Info

Novomestský pedál 2013 PR článok

Novomestský pedál 2013

Prvý ročník cyklistických pretekov Novomestský pedál 2013 je tu. Už v nedeľu 2. júna bude Železná studnička patriť všetkým priaznivcom cyklistiky – deťom aj dospelým. Preteky organizuje mestská časť Nové Mesto v spolupráci s občianskym združením Deťom pre život a bude súčasťou Župného pohára.
Kaňanský bicigeľ 2013

Propozície k XC preteku Kaňanský bicigeľ 2013, ktorý je súčasťou Hornonitrianskej tour.
Prvá etapa cesty okolo sveta úspešne prekonaná

Po 19 dňoch na ceste oddychujem v Bergame. Po 1759km v 8 krajinách za 90 hodín strávených na bicykli som nastúpal 17378 m. Viac na http://www.worldbiketravel.sk/poradie/. Cesta okolo sveta začala 1.5 na Devíne v Bratislave. Tam bolo troška fotenia a lúčenia s blízkymi. Odtiaľ sa šlo so zopár priateľmi a ľudmi, ktorí ma chceli odprevadiť az po hranice a niektorí šli až takmer do cieľa do Kapuváru.
 6. Ročník Oravského maratónu už čoskoro

Už 6. Ročník Oravského maratónu privíta dúfam minimálne rovnaký počet pretekárov ako vlani, kedy sa na štart 3 rôznych tratí postavilo 530 pretekárov. Tak ako každý rok, aj teraz pripravili organizátori viacero prekvapení s cielom uspokojiť náročného slovenského cyklistu.
Na výlety pohodlne a bezstarostne s Dopravou Bratislava PR článok

Na výlety pohodlne a bezstarostne s Dopravou Bratislava

Doprava Bratislava je na trhu mikrobusovej prepravy osôb v rámci Slovenska od roku 1994. O rok neskôr boli pridané destinácie celej EÚ. Poskytované služby sú vykonávané klimatizovanými autami.
Nový obchod CYKLOHOUSE v srdci hlavného mesta PR článok

Nový obchod CYKLOHOUSE v srdci hlavného mesta

U nás si vyberie naozaj každý. V novootvorenej predajni v centre Bratislavy na rozlohe 250 m2 nájdete viac ako 300 bikov rôznych kategórií a značiek ako sú KTM, GT, CTM, MONGOOSE a SCHWINN. Sme exkluzívnym predajcom renomovanej americkej značky MARIN na západnom a fracúzskeho výrobcu LOOK na celom Slovensku. V našej predajni ďalej nájdete široký sortiment oblečenia a doplnkov od firiem PEARL IZUMI, FOX, SHIMANO, BONTRAGER, HQBC, CONTINENTAL, ABUS a iných.
Marcové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Marcové číslo Cyklistickej dopravy

S príchodom jari a prvými slnečnými dňami, prichádza aj nové číslo obľúbeného magazínu Cyklistická doprava. V aktuálnom čísle nájdete informácie o budúcnosti cyklotrasy medzi Zvolenom a Banskou Bystricou, rozhovor s vedúcim odboru dopravného plánovania a cestnej výstavby v meste Lipsko, Torbenom Heinemannom ale aj cenné rady a informácie ako sa správať pri strete cyklistu so psom.
Župný pohár Na bicykli deťom 2013 PR článok

Župný pohár Na bicykli deťom 2013

Pre milovníkov cyklistiky je aj tento rok pripravená bohatá cyklistická sezóna, ktorá štartuje už teraz v apríli. Po úspešných dvoch ročníkoch Župného pohára Na bicykli deťom čaká na všetkých profi aj hobby cyklistov opäť séria pretekov v Bratislave a okolí.
Novinky Rudy Project pre novú sezónu PR článok

Novinky Rudy Project pre novú sezónu

Rudy Project aj v tejto sezóne predstavil nové modely a farby okuliarov a prilieb. Uvažovali ste, že si tento rok zadovážite poriadnu výbavu? V tom prípade si tento článok jednoznačne nenechajte ujsť. Pokusíme sa vás previesť novinkami Rudy Project, získate tak prehľad a veríme, že taktiež pomôžeme v rozhodovaní.
Cyklisti sa môžu tešiť na nové cyklotrasy, pripravené sú aj rôzne podujatia

So začiatkom jari štartuje aj cyklistické sezóna. V Bratislavskom kraji budú označené desiatky kilometrov cyklotrás, tiež sa vybudujú nové cyklotrasy a pre cyklistov sú až do konca augusta pripravené viaceré podujatia.
Januárové číslo Cyklistickej dopravy PR článok

Januárové číslo Cyklistickej dopravy

Prvé tohtoročné číslo obľúbeného magazínu Cyklistická doprava je online! V januárovom čísle si môžete prečítať o novinkách medzi slovenskými cyklotrasami, dozviete sa viac o využití nákladných bicyklov spoločnosťou DHL ale aj o tom ako sa bicykluje v rakúskom meste Graz.
Tvrďasi  a  tvrďasky

Tvrďasi a tvrďasky

Možno ste ich v minulosti stretli. Možno ste ich zahliadli s bicyklom nad hlavou brodiť rieku, spať v autobusovej zastávke, v krmelci či pod odkvapom niektorej chaty, alebo so zapnutou čelovkou a rolničkami na rajdoch nocou šľapať lesom. Nebojte sa ich, sú neškodní. Sami majú strach. Zvlášť z medveďov a rómskych osád na východe.