Najnovšie články z kategórie Info

Cyklotrasu JURAVA otvorili slávnostnou cyklojazdou

Viac ako 400 cyklistov v nedeľu 19.10. 2014 prešlo po novootvorenej cyklotrase JURAVA, ktorá spája Svätý Jur, Raču a Vajnory. Cyklotrasa je súčasťou systému cyklomagistrály, ktorá prepája obce a mestá v malokarpatskej oblasti. Financovaná bola v rámci Operačného programu Bratislavský kraj a výška nenávratného finančného príspevku predstavuje cca 614-tisíc €.
Októbrové číslo Cyklistickej dopravy - Aj o 458 metrovom úseku cyklochodníka za 113-tisíc eur

Tak sme pekne odštartovali nielen nový školský rok, ale aj najpodstatnejšiu akciu v tomto roku. A to bola nepochybne konferencia Cyklistická doprava 2014, ktorá sa uskutočnila v našom hlavnom meste po prvýkrát. O tom ako konferencia prebiehala sa môžete dočítať práve v našom novom čísle. Orkem toho bol september charakteristický Európskym týždňom mobility, ktoré sa tento rok konalo vo vyše 28 mestách na Slovensku, čo je určite zaujímavý rekord.
Canyon: Cestné bicykle pre profesionálov aj nadšencov

Krásny dizajn, nemecká kvalita a ešte k tomu dobré ceny. Aj tak by sa dala charakterizovať značka Canyon, ktorá momentálne ponúka zaujímavé ceny na modely bikov 2014...
Projekt: Trail Bielý kríž pri Bratislave

Tí ktorí nebajkujú len výlúčne po hrádzi, alebo do sedla horského bicykla nesadli prvýkrát minulú sobotu nemohli si nevšimnúť zmeny tu a tam v slovenských lesoch. Nie, nemám na mysli výrub a devastáciu lesov, ale nové cesty pre horské bicykle.
Recenzia: Kniha Najkrajšie cyklotrasy - Bratislava a okolie

Po knihe Najkrajšie cyklovrcholy skompletizovanou bajkerom a fóristom Karolom Mizlom tu máme v poradí už tretiu knihu z vydavateľstva Dajama zasvätenú cyklotrasám. Tentokrát to nebude o vrchárskych prémiách odmenených neopakovateľnými výhľadmi, ale o rovinatejšom okolí Bratislavy.
Pozvánka: Medzinárodný cyklokros C2, Udiča 4-5.10.2014

Minulý rok sme prvýkrát v histórií Slovenska zorganizovali cyklokros na úrovni C1, čo je po svetovom pohári druhá cyklokrosová liga, výsledok – UCI nadštandard, pretek, kde si každý fanúšik cyklistiky mohol prísť na svoje. Závod, kde sa ide naplno od štartu až do cieľa.
Eurobike: Zopár zaujímavostí

Eurobike navštívilo 46300 obchodníkov, 21100 bikových nadšencov a 1852 novinárov. Výstavná plocha bola takmer nekonečná a stále bolo čo "obdivovať". Pozrite si niekoľko zaujímavých vychytávok, ktoré nás zaujali.
Letné čítanie do dažďa: Augustové číslo Cyklistickej dopravy

Leto je v plnom prúde a namiesto vylihovania vám prinášame augustové číslo Cyklistickej dopravy. Okrem zaujímavostí z domova a zo sveta vám prinášame rubriku cyklobiznis ako aj technológie. Taktiež sme pootravovali rozhovorom českého národného cyklokoordinátora Jaroslava Martinka, aby nám čo to povedal o projekte CentralMeetbike. Ako bonus prinášame prvú výzvu na konferenciu Cyklistická doprava 2014, ktorý sa tento rok bude konať v Bratislave.
Všetko o preprave bicykla vo vlaku

Ako je to s cenami prepravy bicyklov na krátke vzdialenosti, predovšetkým pri dochádzaní do práce, do školy a pre cykloturistov hlavne cez víkend do blízkeho okolia? Po dvoch stretnutiach s kompetentnými sa nám podarilo ukázať, že cyklisti existujú, sú to zákazníci a je dôležité brať na nich ohľad.
BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách PR článok

BenQ SP2 - nová akčná kamera s diaľkovým ovládaním na hodinkách

Špičková outdoorová akčná kamera BenQ SP2 zachytí vysoko kvalitné Full HD 1080p video so 60 snímkami za sekundu. Oproti konkurenčným modelom ponúka diaľkové ovládanie v podobe náramkových hodiniek v režime Live-View, na ktorých vidíte naživo to, čo práve snímate. Predĺžená výdrž batérie zaistí až 3 hodiny záznamu alebo 460 fotografií. Veľkým lákadlom je okrem výnimočných hodiniek taktiež bohaté príslušenstvo, ktoré je dostupné za veľmi priaznivé ceny.
Slovenská reprezentácia v MTB XCO v Chorvátsku

V sobotu 02.08.2014 sa slovenská reprezentácia v MTB XCO zúčastnila pretekov Svetového pohára kategórie C2 v chorvátskom meste Sv.Martin na Muri. Za krásneho slnečného počasia na náročnej trati sa slovenským pretekárom darilo. V hlavnej kategórií Elite vyhral Martin Haring a body do UCI si pripísal aj Jozef Bebčák za 10. miesto.
Craft 1000 Miles Adventure 2014: Rozhovor so Stanislavom Majerom

Ako spomína na tento extrémny ultramaratón jeho účastník, ktorý ho absolvoval za 10 dní 4 hodiny a 43 minút? Ktoré momenty boli najťažšie a bude sa chcieť ešte na závod vrátiť?