Najnovšie články z kategórie Info

Cyklokuriéri Švihaj Šuhaj doručujú už nielen v Bratislave, ale aj v Košiciach PR článok

Cyklokuriéri Švihaj Šuhaj doručujú už nielen v Bratislave, ale aj v Košiciach

Kuriérske služby môžu byť nielen rýchle, ale aj šetrné k životnému prostrediu. Dokonca sa môžu stať prenesením životného štýlu do vlastnej práce. Takí sú šuhaji, ktorí doručujú expresné zásielky v hustej dopravnej premávke, v každom počasí a každom ročnom období. Po šiestich rokoch v Bratislave sa pôsobenie šuhajov presúva aj do východoslovenskej metropoly.
Bicyklová značka DEMA získala ocenenie Superbrands Award a zaradila sa tak medzi najsilnejšie značky na slovenskom trhu PR článok

Na základe rozhodnutia odbornej poroty Brand Council zloženej z expertov z oblasti marketingu, médií, komunikácie a biznisu a preferencie slovenských spotrebiteľov získala slovenská bicyklová značka DEMA ocenenie Slovak Superbrands Award 2014. Ocenenie je dôkazom pozitívnej spätnej väzby a silného povedomia o značke.
Úspechy členov Športového klubu cyklistiky Kolárovo a slovenskej reprezentácie na Majstrovstvách Európy juniorov v sálovej cyklistike

V dňoch 30. a 31. mája 2014, (Tata - Maďarsko) náš 9-členný reprezentačný tím súťažil v troch kategóriach: kategória štvoríc, dvojíc a jednotlivkýň. Pozrite si bronzovú jazdu našej štvorice a umiestnenie našich reprezentantov v jednotlivých kategóriách.
Autonosiče SARIS už aj na Slovensku PR článok

Autonosiče SARIS už aj na Slovensku

Počuli ste už o značke SARIS? Nie, nie tej východniarskej pivnej ale o tej z USA. Pre tých z Vás, ktorí o značke ešte nepočuli je tu stručné predstavenie. SARIS, to sú autonosiče prémiovej kvality s doživotnou zárukou a priaznivou cenou. Do ich vývoja a konštrukcie sú pretavené skutočné praktické návrhy a požiadavky cyklistov. Sú navrhnuté cyklistami a pre cyklistov. Nosiče jedného z dlhodobých lídrov v segmente kúpite už aj na Slovensku.
Modely značky SARIS sa špecializujú na uchytenie bicyklov na zadné dvere (5. dvere) alebo ťažné zariadenie.
Považsko-Strážovský pohár MTB 2014 začína maratónom v Ilave uz tento víkend

V sobotu, 7.júna 2014 uskutoční sa v Ilave ďalšie zo skvelých športových podujatí - Košeckopodhradský cyklistický MTB maratón - ktorý je súčasne úvodným kolom päťdielneho seriálu Považsko-Strážovského pohára horských bicyklov pre rok 2014. Jeho štvrtý ročník, okrem toho že štartuje na netradičnom mieste, štartuje aj netradičnou disciplínou, a to 37 kilometrov dlhým cyklistickým maratónom s celkovým súčtom prevýšenia 1200 m, vedúcim prekrásnymi lúčinami a lesnými chodníkmi Strážovských vrchov.
Májové číslo Cyklistickej dopravy

Máj lásky čas. Tak okrem tej lásky vám prinášame zaujímavé informácie z oblasti cyklodopravy. Máme tu čas, kedy pomaličky bude končiť národná celoslovenská súťaž na bicykli do práce, tak sme zvedaví na jej výsledky. Sme radi, že s odbornými akciami týkajúcimi sa oblasti cyklodopravy alebo cykloturistiky sa doslova “roztrhlo vrece“. Veríme, že sa to prejaví aj v konkrétnych podmienkach. Príjemné čítanie.
Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday 2014 PR článok

Pozvánka na RIDE E-BIKE Sunday 2014

Pozývame priaznivcov kvalitných e-bikov a RIDE.sk na ďalšiu zo série obľúbených testovačiek RIDE E-BIKE Sunday. V nedeľu 1. 6. 2014 od 10:00 do 17:00 si na Táloch medzi hotelom Partizán a Tálskou baštou môžete na testovacom okruhu vyskúšať e-biky najlepších svetových značiek. Stačí, ak máte minimálne 15 rokov a donesiete si so sebou občiansky preukaz. Po vyplnení krátkeho formulára si budete môcť na vyznačenej trati vyskúšať vybraté stroje zo sérií KTM Macina a CUBE Hybrid.
Šliapnite do pedálov s Proenzi® PR článok

Šliapnite do pedálov s Proenzi®

Proenzi® Cyklotour Slovakia so štartom v Košiciach a záverom v Bratislave bude mať 493 kilometrov. Jazdci prekonajú 4076 výškových metrov. Trasa povedie 4. etapami počas, ktorých sa každý môže zapojiť podľa svojich možností, schopností. Ako odmenu môžete vyhrať originálny cyklistický dres Proenzi® a ďalšie hodnotné ceny.
Aké bolo 3. kolo Detskej tour Petra Sagana v Karlovej Vsi?

Štvrtou zastávkou Detskej tour Petra Sagana bola v sobotu 24. mája Bratislava. Predpoveď počasia nebola najpriaznivejšia, ale tak ako v Dolnej Marikovej opäť bolo bez dažďa. Už od rána v Karlovej Vsi, v Líščom údolí bolo jasné, že hlavne najmenších cyklistov bude opäť najviac. Odrážadiel, trojkoliek a malých bicyklíkov, tých bolo v „Karlovke“ naozaj neúrekom. Opäť „padla“ dvojstovka účastníkov a výbornú športovú kulisu dotváralo množstvo rodičov na podujatí.
Slovenská reprezentácia MTB na SP v Novom Meste na Morave

Aj za účasti slovenskej reprezentácie MTB sa konalo tretie kolo SP najvyššej kategórie CDM v českom Novom Meste na Morave. Za príjemného teplého počasia a na známej technicky náročnej trati sa predstavilo až 11 pretekárov zo Slovenska a to vo všetkých vekových kategóriách.
Import výjazdov z GPS, ochrana súkromia a naši najlepší bikeri

Ako sme pred viac ako mesiacom informovali, na portáli MTBiker.sk pribudli funkcie na evidenciu výjazdov, analýzu výkonu v štatistikách bikerov, porovnávanie v rebríčkoch, sledovanie servisného stavu vlastných bicyklov, či napr. evidenciu teamov. Potešilo nás jadro z TRM.sk, ktoré nám zostalo verné, rovnako ako nemalý podiel nových používateľov. Dôvod, prečo si to myslíme, je vidieť napríklad v absolútnom rebríčku bikerov za apríl, ktorého iba prvých 10% sa zmestilo na nasledujúci obrázok. Menovaným bikerom gratulujeme a trošku aj závidíme ;-)
1200 km s prevýšením 14.500 m za necelých 48 hodín na bicykli

Bez spánku, takmer bez prestávky, príjmanie jedla len počas jazdy. Slovák Marek Harčarik skončil na Cyklistickom ultramaratóne okolo Slovinska DOS RAS EXTREME Slovenia 2014 na 4. mieste, čo je historicky najlepšie umiestnenie Slováka na takomto podujatí. "Skúmaj, snívaj, objavuj." Mark Twain. Marek skúma svoje limity a sníva o najťažšom ultramaratóne na svete naprieč Severnou Ameriku. Týmto výkonom si práve zabezpečil vstupenku. Krátka upútavka z tohoto výkonu. Viac sa dozviete v pripravovanom filme. Kamera, strih: Rasťo Hatiar, hudba: Titan Slayer.