Najnovšie články z kategórie Izrael

Video: Izrael – ďalšie ihrisko Fabia Wibmera

Vychutnajte si trochu menej tradičnú lokalitu, no opäť v originálnom štýle s množstvom technických prvkov.
Video: Trochu motivácie na víkend z talianskych ciest

Dnes začína 101. ročník Giro d'Italia a ako ochutnávka môže poslúžiť aj veľmi pekne spracované video z toho minulého. Snáď sa opäť dočkáme minimálne rovnakého divadla...
Giro d´Italia bez Slovákov, v zostave BORA-hansgrohe chýbajú Peter Sagan aj Majka

Stoprvý ročník cyklistických pretekov Giro d´Italia bude bez slovenského zastúpenia. Dva dni pred piatkovým Grande Pardenza, čiže Veľkým štartom v izraelskom Jeruzaleme, sú známe súpisky všetkých 22 zúčastnených tímov a v osmičke BORA-hansgrohe nie je slovenský cyklista.
Giro d´Italia hlási veľkú logistickú operáciu, do Izraela sa lietadlom presúva 880 bicyklov a 2 700 kolies

Prvé podujatie cyklistickej Grand Tour Giro d´Italia štartuje v piatok 4. mája časovkou na 9,7 km v izraelskom Jeruzaleme, ale logistická operácia s tým spojená sa začala už v posledný aprílový deň.
Peter Sagan tvárou a ambasádorom nového izraelského tímu

Peter Sagan sa stal tvárou, ambasádorom a podporovateľom nového cyklistického zoskupenia, ktoré ponesie jeho meno. Cycling Academy Team by Peter Sagan bude mať základňu v Izraeli a získal licenciu kontinentálneho družstva. V zoskupení budú jazdiť aj Slováci Ľuboš Malovec a Mário Daško, ktorí boli doteraz členmi Dukly Trenčín Trek.
Poriadna bikovačka v Izraeli

Aj v tejto zaujímavej krajine sa nájdu parádne mieste na poriadnu bikovačku. Od klasického lesného terénu až po vyprahlý púštny profil vhodný pre dlhé zjazdy.