Články v kategórii 'Izrael' (6 článkov)

Video: Izrael – ďalšie ihrisko Fabia Wibmera

20.01.2020 2 945 8 31

Vychutnajte si trochu menej tradičnú lokalitu, no opäť v originálnom štýle s množstvom technických prvkov.
Video: Trochu motivácie na víkend z talianskych ciest

04.05.2018 1 436 2

Dnes začína 101. ročník Giro d'Italia a ako ochutnávka môže poslúžiť aj veľmi pekne spracované video z toho minulého. Snáď sa opäť dočkáme minimálne rovnakého divadla...
Giro d´Italia bez Slovákov, v zostave BORA-hansgrohe chýbajú Peter Sagan aj Majka

02.05.2018 2 097 2

Stoprvý ročník cyklistických pretekov Giro d´Italia bude bez slovenského zastúpenia. Dva dni pred piatkovým Grande Pardenza, čiže Veľkým štartom v izraelskom Jeruzaleme, sú známe súpisky všetkých 22 zúčastnených tímov a v osmičke BORA-hansgrohe nie je slovenský cyklista.
Giro d´Italia hlási veľkú logistickú operáciu, do Izraela sa lietadlom presúva 880 bicyklov a 2 700 kolies

30.04.2018 2 180 0

Prvé podujatie cyklistickej Grand Tour Giro d´Italia štartuje v piatok 4. mája časovkou na 9,7 km v izraelskom Jeruzaleme, ale logistická operácia s tým spojená sa začala už v posledný aprílový deň.
Peter Sagan tvárou a ambasádorom nového izraelského tímu

26.11.2014 3 484 1 0

Peter Sagan sa stal tvárou, ambasádorom a podporovateľom nového cyklistického zoskupenia, ktoré ponesie jeho meno. Cycling Academy Team by Peter Sagan bude mať základňu v Izraeli a získal licenciu kontinentálneho družstva. V zoskupení budú jazdiť aj Slováci Ľuboš Malovec a Mário Daško, ktorí boli doteraz členmi Dukly Trenčín Trek.
Poriadna bikovačka v Izraeli

27.04.2014 2 108 9

Aj v tejto zaujímavej krajine sa nájdu parádne mieste na poriadnu bikovačku. Od klasického lesného terénu až po vyprahlý púštny profil vhodný pre dlhé zjazdy.

1. Najkrajšie stúpania – Kasárne Javorníky alebo moja top lokalita na cesťák (9 124)
  3. Tip na výlet: Hrebeňom z Inovca – jednoducho skvelé MTB (8 917)
  4. Reportáž: Istrofinal Snežnický MTB maratón - podujatie s technickými úsekmi a singláčmi (6 744)
  6. Ako si poradiť so zablateným bicyklom a nenarobiť sa pri tom (6 314)
  7. Test: Canyon Spectral CF 8.0 - nie je enduro ako enduro (5 621)
  8. Prečo Bratislava - Bradlo - Bratislava? (5 500)
  10. MTBIKER shop: Výpredaj testovačky, zberateľské tričko, 2021 už klope (5 217)